Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Active x hb 1.0 manuel Hakkında Yorumlarınız?


Ceyhun Şahin

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

Bu konuyu okudunuz mu?

Bir saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Active x manuel hb nispeten uygun fiyatlı ve birçok özellik var. Donanım özellikleri ve teknik özellikleri hiçbir yerde bulamadım. Bulabişen var mıdır? Kullanan varsa yorum yapabilir mi çekiş tork yakıt tüketimi vs konusunda?

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
3 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Active x manuel hb nispeten uygun fiyatlı ve birçok özellik var. Donanım özellikleri ve teknik özellikleri hiçbir yerde bulamadım. Bulabişen var mıdır? Kullanan varsa yorum yapabilir mi çekiş tork yakıt tüketimi vs konusunda?

 

ford sitesinde teknik özellikleri indirebilirsiniz..  ama sıfırı bayiilerde yok biliyorum.. iphone applecar play navigasyon iyi çalışmıyor, 2023 modellerde.. güncelleme geldi mi bilgim yok.. donanım ve teknik olarak çok iyi bir araba.. çekiş şu bu sorunu yoktur.. 10 sene 1.0 eb focus 3 kullandıktan sonra gittim yine aynısını aldım.  konya ş.içi tüketim iş-ev lambasız güzargahta ortalama 40-70 km hızlarda, dönüşlü yollarda, 5.7. daha yoğun bölgelerde 7 ye kadar yolu var..

1.0 lar ş.içinde az uzun yolda ise 100 den sonra hız ve yüke bağlı olarak tüketim artar. klimasız 90 ile 4.5 lt den başlar.. 5 kişi full bagaj klimalı 115 km/s ile 6.2-7 lt ye kadar çıkar. bu araba f3 1.0 dan 55 daha az yakıyor.. 7 lt yi daha görmedim.. eskisinde  görmüştüm

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Teşekkürler. Peki hb active x lerde arka süspansiyon bağımsız mı acaba. Sw larda bağımsız kesin ama hb te nasıl net bilgi yok hiçbir yerde.Bir de üste 100 150 bin daha verip golf 1.0etsi dsg life paket almaya değer mi? Dış görünüş olarak focus active x hb çok daha agresif görünüyor. Bir de golf çok daha fazla tutuluyor ne yazık ki.

Ceyhun Şahin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
14.07.2024 - 21:01 tarihinde, Mehmet Demir yazdı:

 

ford sitesinde teknik özellikleri indirebilirsiniz..  ama sıfırı bayiilerde yok biliyorum.. iphone applecar play navigasyon iyi çalışmıyor, 2023 modellerde.. güncelleme geldi mi bilgim yok.. donanım ve teknik olarak çok iyi bir araba.. çekiş şu bu sorunu yoktur.. 10 sene 1.0 eb focus 3 kullandıktan sonra gittim yine aynısını aldım.  konya ş.içi tüketim iş-ev lambasız güzargahta ortalama 40-70 km hızlarda, dönüşlü yollarda, 5.7. daha yoğun bölgelerde 7 ye kadar yolu var..

1.0 lar ş.içinde az uzun yolda ise 100 den sonra hız ve yüke bağlı olarak tüketim artar. klimasız 90 ile 4.5 lt den başlar.. 5 kişi full bagaj klimalı 115 km/s ile 6.2-7 lt ye kadar çıkar. bu araba f3 1.0 dan 55 daha az yakıyor.. 7 lt yi daha görmedim.. eskisinde  görmüştüm

Teşekkürler. Peki hb active x lerde arka süspansiyon bağımsız mı acaba. Sw larda bağımsız kesin ama hb te nasıl net bilgi yok hiçbir yerde.Bir de üste 100 150 bin daha verip golf 1.0etsi dsg life paket almaya değer mi? Dış görünüş olarak focus active x hb çok daha agresif görünüyor. Bir de golf çok daha fazla tutuluyor ne yazık ki.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Evet. Active modelinde HB ve SW olanlarda arka askı donanımı bağımsız. Lakin araç üç santim daha yüksek. Yani ağırlık merkezi üç santim daha yüksek. 

4 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Teşekkürler. Peki hb active x lerde arka süspansiyon bağımsız mı acaba. Sw larda bağımsız kesin ama hb te nasıl net bilgi yok hiçbir yerde.Bir de üste 100 150 bin daha verip golf 1.0etsi dsg life paket almaya değer mi? Dış görünüş olarak focus active x hb çok daha agresif görünüyor. Bir de golf çok daha fazla tutuluyor ne yazık ki.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
20 dakika önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Teşekkürler. Peki hb active x lerde arka süspansiyon bağımsız mı acaba. Sw larda bağımsız kesin ama hb te nasıl net bilgi yok hiçbir yerde.Bir de üste 100 150 bin daha verip golf 1.0etsi dsg life paket almaya değer mi? Dış görünüş olarak focus active x hb çok daha agresif görünüyor. Bir de golf çok daha fazla tutuluyor ne yazık ki.

eğilip iyice bakacağım ama bildiğim sw ve st-line larda bağımsız..  (göbekteki sert dönüşlerimden hissettiğim, bağımsız olduğunu sanmıyorum) beklentiniz otomatik ise alınabilir elbet.. ama çift kavrama araba almam ben.. 150 bin tl 65 depo benzin.. benim 5 yıllık yakıtım..  bir de paranız yok kredi çekecekseniz bu 75-85 depo benzine çıkar faizle..  

param var, konfor arıyorum, arızalanırsa da 100k tl yi veririm diyerek alabilirsiniz. son 3-5 yılda dsg nereye evrildi bilgim yok.. ama şunu söyleyim çevremde ki her vw binicisinin arabası 8 yaşlarından sonra bayağı bir arızalanıyor.. alırsanız 7. yılı beklemeyin yenilemek için

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
9 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Teşekkürler. Peki hb active x lerde arka süspansiyon bağımsız mı acaba. Sw larda bağımsız kesin ama hb te nasıl net bilgi yok hiçbir yerde.Bir de üste 100 150 bin daha verip golf 1.0etsi dsg life paket almaya değer mi? Dış görünüş olarak focus active x hb çok daha agresif görünüyor. Bir de golf çok daha fazla tutuluyor ne yazık ki.

 

8 saat önce, Bülent Aydemir yazdı:

Evet. Active modelinde HB ve SW olanlarda arka askı donanımı bağımsız. Lakin araç üç santim daha yüksek. Yani ağırlık merkezi üç santim daha yüksek. 

 

 

8 saat önce, Mehmet Demir yazdı:

eğilip iyice bakacağım ama bildiğim sw ve st-line larda bağımsız..  (göbekteki sert dönüşlerimden hissettiğim, bağımsız olduğunu sanmıyorum) beklentiniz otomatik ise alınabilir elbet.. ama çift kavrama araba almam ben.. 150 bin tl 65 depo benzin.. benim 5 yıllık yakıtım..  bir de paranız yok kredi çekecekseniz bu 75-85 depo benzine çıkar faizle..  

param var, konfor arıyorum, arızalanırsa da 100k tl yi veririm diyerek alabilirsiniz. son 3-5 yılda dsg nereye evrildi bilgim yok.. ama şunu söyleyim çevremde ki her vw binicisinin arabası 8 yaşlarından sonra bayağı bir arızalanıyor.. alırsanız 7. yılı beklemeyin yenilemek için

Makyajlı Focus Active HB torsiyon.

Makyajsız Active HB Focus Bağımsız. 

 

Tüm Wagonlar Bağımsız. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
13 saat önce, Yakup Ç. A. yazdı:

 

 

Makyajlı Focus Active HB torsiyon.

Makyajsız Active HB Focus Bağımsız. 

 

Tüm Wagonlar Bağımsız. 

Peki hissedilir bir fark var mı acaba? Şu an 2017 hb trend x var bende. Manuel 1.6tivct. 1 çocuklu aileyiz. Pek fark etmeyiz gibi geliyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
4 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Peki hissedilir bir fark var mı acaba? Şu an 2017 hb trend x var bende. Manuel 1.6tivct. 1 çocuklu aileyiz. Pek fark etmeyiz gibi geliyor

Yüksek hızda stabilize yolda edersiniz onun dışında etmezsiniz diyor Ford maalesef SLA kullanma şansım olmadı, Active'i alırken ben de bağımsız diye heveslendim ama olmadığını görünce yine de vazgeçmedim. 

 

Bende de Active X Dizel otomatik var.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
16 saat önce, Yakup Ç. A. yazdı:

Yüksek hızda stabilize yolda edersiniz onun dışında etmezsiniz diyor Ford maalesef SLA kullanma şansım olmadı, Active'i alırken ben de bağımsız diye heveslendim ama olmadığını görünce yine de vazgeçmedim. 

 

Bende de Active X Dizel otomatik var.

Anladım teşekkürler.  Öyle mi kaç model? Hb sw? Sıfır mı almıştınız? Golf daha mantıklı geliyor ama focustan vazgeçemiyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
21 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Peki hissedilir bir fark var mı acaba? Şu an 2017 hb trend x var bende. Manuel 1.6tivct. 1 çocuklu aileyiz. Pek fark etmeyiz gibi geliyor

benim hissettiğim, bizim burada büyük bir göbek var. (yolun her iki tarafına uzanan 30 cm genişliğinde 3-4 mt lik yama göçmüş) her arabayı orada test ederim. fark sadece keskin dönüşlerde, yüksek hızda biraz limitleri zorlarsanız ve zeminde arka 2 tekerinde etkileneceği uzunlukta çukur yada tümsek varsa arabanın arkası yerine oturana kadar 3-5 mm desem atıyor, merkez kaçtan.. yine stabilize taşlı çukurlu yollarda konforu azaltır. Yakup un da dediği gibi bu durum; bağımsızdan vazgeçilme; eleştirilince ford "size rahatsızlık verecek bir fark olmayacak" diye açıklama yaptı.. 

 

anlatamadıysam buyurun resim.. kırmızı çukurda araba arkasını hafif dışarı atıyor..  🙂

dönüş hızı 50 km/s:   lastik ve yol tutuş test bölgesi  🙂

 

gg.png.42f94d41170963d210ac7ef2593dd253.png

 

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Golf de de torsiyon yok mu? Eski önemini kaybetti bence. Tabi ki dönüşte daha iyi yük dengelemesi için bağımsız süspansiyon daha iyi. Ama ESP artık sorunu çok büyük oranda çözüyor. İlave süsoansiyon ayarları sertleştiriyorlar torsiyonda. Bu da bozuk yolda daha az konfor olarak kullanıcıya dönebiliyor tabi. Ama o da 17" ile 18" lastik farkı gibi bir şeydir. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.