Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Active x hb 1.0 manuel Hakkında Yorumlarınız?


Ceyhun Şahin

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0
6 saat önce, Mehmet Demir yazdı:

benim hissettiğim, bizim burada büyük bir göbek var. (yolun her iki tarafına uzanan 30 cm genişliğinde 3-4 mt lik yama göçmüş) her arabayı orada test ederim. fark sadece keskin dönüşlerde, yüksek hızda biraz limitleri zorlarsanız ve zeminde arka 2 tekerinde etkileneceği uzunlukta çukur yada tümsek varsa arabanın arkası yerine oturana kadar 3-5 mm desem atıyor, merkez kaçtan.. yine stabilize taşlı çukurlu yollarda konforu azaltır. Yakup un da dediği gibi bu durum; bağımsızdan vazgeçilme; eleştirilince ford "size rahatsızlık verecek bir fark olmayacak" diye açıklama yaptı.. 

 

anlatamadıysam buyurun resim.. kırmızı çukurda araba arkasını hafif dışarı atıyor..  🙂

dönüş hızı 50 km/s:   lastik ve yol tutuş test bölgesi  🙂

 

gg.png.42f94d41170963d210ac7ef2593dd253.png

 

Çok teşekkürler çok iyi anlatmışsınız :

4 saat önce, Yakup Ç. A. yazdı:

 

Teşekkürler. Çok güzel. Keşke 1.0larda da şu vites seçici olsa. Tork artışından bahsetmişsiniz yaptırmış mıydınız? 170nm tork da artırılabiliyor mu acaba bilginiz var mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
3 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Teşekkürler. Çok güzel. Keşke 1.0larda da şu vites seçici olsa. Tork artışından bahsetmişsiniz yaptırmış mıydınız? 170nm tork da artırılabiliyor mu acaba bilginiz var mı?

Henüz ilgilenemedim muhtemelen 2-3 haftaya ilgilenebilirim. Oldukça güncelleyeceğim başlığı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Peki sizce 100 150 bin fark verip active x hb 1.0 gtdi yerine 1.0 hybrid olanı almaya gerek var mı? Mild hybridin yakıta katkısı %10 diye biliyorum. Tork 200nm çıkıyor yanılmıyorsam. Otomatik şanzıman olmazsa olmaz değil benim için. Zaten vites topuzu biraz demode duruyor, görüntü olarak pek ısınamadım.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
2 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Peki sizce 100 150 bin fark verip active x hb 1.0 gtdi yerine 1.0 hybrid olanı almaya gerek var mı? Mild hybridin yakıta katkısı %10 diye biliyorum. Tork 200nm çıkıyor yanılmıyorsam. Otomatik şanzıman olmazsa olmaz değil benim için. Zaten vites topuzu biraz demode duruyor, görüntü olarak pek ısınamadım.  

Size kalmış 😞 Ben olsam otomatiğini alırdım muhtemelen, ki stokta olsa onu alacaktım zaten dizel stokta olduğu için dizel aldım. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
2 saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

İlan no: 1184915942  sarı sitede. Nasıl fiyat? 1.130dan düştü. Renk çok güzel. 12.000kmde. 

Active ile Active X arasındaki donanım farkları sizin için önemli değilse Active daha iyi olabilir tüketim ve performans olarak özellikle. 18" dezavantajlı bu konularda. 

 

Arabaya diyecek bir şey yok fiyat normal galiba bilmiyorum konuşmak lazım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
6 saat önce, Yakup Ç. A. yazdı:

Active ile Active X arasındaki donanım farkları sizin için önemli değilse Active daha iyi olabilir tüketim ve performans olarak özellikle. 18" dezavantajlı bu konularda. 

 

Arabaya diyecek bir şey yok fiyat normal galiba bilmiyorum konuşmak lazım

Jant bu kadar fark ettiriyor mu?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Bir saat önce, Ceyhun Şahin yazdı:

Jant bu kadar fark ettiriyor mu?

active ile active stil arasında ki en büyük fark dokunmatik ekran.. biri 8(olması lazım) diğeri 13 inç.(sync 4 lü). active de arka koltuk kol dayama varken, stil de yok.. birine büyük ekran koyarken diğerinden başka şey çalmışlar.. sıfır fiyatları çok yakın.. active x biraz daha pahalı.. active stil ile active x arasındaki en büyük fark, hayalet ekran..ve jant ın 18 inç e çıkması..  ben olsam stil yada x tercih ederim 13 inç ekrandan dolayı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
14 saat önce, Mehmet Demir yazdı:

active ile active stil arasında ki en büyük fark dokunmatik ekran.. biri 8(olması lazım) diğeri 13 inç.(sync 4 lü). active de arka koltuk kol dayama varken, stil de yok.. birine büyük ekran koyarken diğerinden başka şey çalmışlar.. sıfır fiyatları çok yakın.. active x biraz daha pahalı.. active stil ile active x arasındaki en büyük fark, hayalet ekran..ve jant ın 18 inç e çıkması..  ben olsam stil yada x tercih ederim 13 inç ekrandan dolayı

Zaten sıfır yok hiçbir yerde. İkinci elde de active x en fazla var. 1.0 turbolardan bahsediyorum. Active x den pahalı ilanlardaki active ve active still ler

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ayrıca bu mk4 kasada kullanmaya başladıktan sonra fark ettiğim bir şey daha vardı ama tam olarak emin olamıyordum. Kapılar. Ne yazık ki bir önceki kasalara göre çok zayıf olduğunu hissetmiştim ilk kullanmaya başladığımda. Kapı fitili ile ilgili bir sorun için geçen hafta servise götürdüğümde (ön yolcu kapı fitili açılma sebebiyle garantiden değiştirildi) konuyu kaportacı ustayla konuşurken kapının cam ile birleştiği yeri eliyle tutup hafifçe çektiğinde meydana gelen esnemeyi gösterdi. Bir önceki kasa focuslarda ki kale kapısı hissiyatı mk4 te olmamasının sebebi maalesef işte buymuş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
25 dakika önce, Bülent Aydemir yazdı:

Ayrıca bu mk4 kasada kullanmaya başladıktan sonra fark ettiğim bir şey daha vardı ama tam olarak emin olamıyordum. Kapılar. Ne yazık ki bir önceki kasalara göre çok zayıf olduğunu hissetmiştim ilk kullanmaya başladığımda. Kapı fitili ile ilgili bir sorun için geçen hafta servise götürdüğümde (ön yolcu kapı fitili açılma sebebiyle garantiden değiştirildi) konuyu kaportacı ustayla konuşurken kapının cam ile birleştiği yeri eliyle tutup hafifçe çektiğinde meydana gelen esnemeyi gösterdi. Bir önceki kasa focuslarda ki kale kapısı hissiyatı mk4 te olmamasının sebebi maalesef işte buymuş.

araba eski f3 den daha ağır. bence tek orası referans kabul edilmemeli.

kapı fitilinin hala sıkıntılı olması kabul edilemez. 2012 model f3 de öyle idi..12 sene geçti yahu..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
20.08.2024 - 23:52 tarihinde, Mehmet Demir yazdı:

araba eski f3 den daha ağır. bence tek orası referans kabul edilmemeli.

kapı fitilinin hala sıkıntılı olması kabul edilemez. 2012 model f3 de öyle idi..12 sene geçti yahu..

Evet ağırlığı fazla ama buna rağmen kapıları ne yazık ki bir önceki versiyonlarına göre daha zayıf yapmışlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
17.07.2024 - 10:17 tarihinde, Mehmet Demir yazdı:

benim hissettiğim, bizim burada büyük bir göbek var. (yolun her iki tarafına uzanan 30 cm genişliğinde 3-4 mt lik yama göçmüş) her arabayı orada test ederim. fark sadece keskin dönüşlerde, yüksek hızda biraz limitleri zorlarsanız ve zeminde arka 2 tekerinde etkileneceği uzunlukta çukur yada tümsek varsa arabanın arkası yerine oturana kadar 3-5 mm desem atıyor, merkez kaçtan.. yine stabilize taşlı çukurlu yollarda konforu azaltır. Yakup un da dediği gibi bu durum; bağımsızdan vazgeçilme; eleştirilince ford "size rahatsızlık verecek bir fark olmayacak" diye açıklama yaptı.. 

 

anlatamadıysam buyurun resim.. kırmızı çukurda araba arkasını hafif dışarı atıyor..  🙂

dönüş hızı 50 km/s:   lastik ve yol tutuş test bölgesi  🙂

 

gg.png.42f94d41170963d210ac7ef2593dd253.png

 

Bu durumu yaşamayan torsiyonlu araba yok gibi bir şey zaten hocam. Ancak bunun üzerine çok çalışılmış spor amaçla üretilen bir araba olacak ki bu durumu pek yaşamasın. Çok değil 1 2 nesil önceki type r torsiyonluydu mesela ama bunları hissetmek zordu. Bizim bindiğimiz sıradan araçlarda bu hissiyat kaçınılmaz. Neyse ki eski nesil, emp platformundan onceki Fransız araclardaki torsiyon kadar rahatsızlık vermiyor. Ford tabi herkes buna dikkat etmiyor diye hissedilmez vs diyerek konuyu geçiştirdi ama iki tekerleğin birbirine bağımlı olduğu bir noktada aynı anda engel üzerinden geçtiğinde aracın gövdesinin sekme yapmaması kaçınılmaz zaten. Bağımsız focuslarda limitte zorladiginda bu hiç yaşanmazdı. Gerçi surusun yüzde kaçında bu senaryoyu sürekli yasariz o da ayrı konu ama neticede sürüş kalitesi açısından bir geriye gidiş olduğu aşikar bazılarımız için.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.