Aydın Baran Oluşturma zamanı: Nisan 20, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 20, 2012 1- Turbo Salyangozu.. (kompresör) 2- Turbo emiş hortumu.. (hava filtresi ile turbo arası) 3- Metalturbo çıkış borusu.. (Turbo ile Intercooler arası) 4- Kauçuk Turbo hortumu.. (Intercooler - Emme manifoldu arası) 5- MAF Sensörü.. (mass air flow sensor - hava akış sensörü) 6- Hava filtresi kutusu.. 7- Enjektör.. (Selenoid Valf) 8- Hava emiş kanalı.. 9- Emiş basınç sensörü.. 10- EGR bağlantı borusu.. (EGR valfi ile Emiş arasında) 11- Turbo ara bağlantı hortumu.. 12- Turbo egsoz türbini ısı yalıtım malzemesi.. 13- Turbo yağ dönüş bağlantısı.. 14- Turbo emiş - üst karter bağlantısı.. (yağ buharı kanalı) 15- Mazot Filtresi.. 16- Akü kutusu.. 17- Fren hidroliği *Fotoğraf ve açıklamalar bir internet sitesinden alıntı yapılmıştır. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Teşekkürler Baran Bey emeğinize sağlık... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Teşekkürler Baran Bey emeğinize sağlık... Rica ederim ben sadece aracılık yaptım foto ve açıklamalar Bursalı bir ford severin. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Burası yeri mi bilmem ama,Baran abi 2007 dizel focuslarda turbo'larında kronik bir sorun varmış diye duydum ne kadar doğrudur bi bilgin varmıdır. Harbiden burası yeri değil yani Çeşitli konular var..Kronik değilde bakımsızların turbosu hortumu arıza yapıyor tabi.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2012 Burası yeri mi bilmem ama,Baran abi 2007 dizel focuslarda turbo'larında kronik bir sorun varmış diye duydum ne kadar doğrudur bi bilgin varmıdır. Yanlış duymuşsun turboda sorun yok; ancak makyajsız FII lerde metal turbo borusunda çatlama sorunu kronik. Metal boru sökülüp iyi bir kaynak işi ile sorun hallediliyor, benimki öyle mesela. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 emrullah aslan Yanıtlama zamanı: Nisan 25, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 25, 2012 (düzenlendi) Yanlış duymuşsun turboda sorun yok; ancak makyajsız FII lerde metal turbo borusunda çatlama sorunu kronik. Metal boru sökülüp iyi bir kaynak işi ile sorun hallediliyor, benimki öyle mesela. Baran Bey benim 2007 dizel focusta da aynı çatlatma sorunu vardı.iki sefer argon kaynak yapıldı ama sonuç değişmedi.Yine dışarı terleme şeklinde yağ verdi.Bugün boruyu değiştirdim.İki ucundaki kauçuk borular hariç 150 tl ye aldık.. Peki makyajlı kasalardaki intercol borusunun da aynı olduğunu söylediler bugün bana.Söyleyen kişi de otosanın parça pazarlamacısı.Sizin bu konuda bir bilginiz var mı Nisan 25, 2012 emrullah aslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Nisan 25, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 25, 2012 Baran Bey benim 2007 dizel focusta da aynı çatlatma sorunu vardı.iki sefer argon kaynak yapıldı ama sonuç değişmedi.Yine dışarı terleme şeklinde yağ verdi.Bugün boruyu değiştirdim.İki ucundaki kauçuk borular hariç 150 tl ye aldık.. Peki makyajlı kasalardaki intercol borusunun da aynı olduğunu söylediler bugün bana.Söyleyen kişi de otosanın parça pazarlamacısı.Sizin bu konuda bir bilginiz var mı Makyajlılar için turbo borusu ile ilgili bir sorun duymadım, yani münferit arızalar vardır ama FII deki gibi kronik değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 c.erdem Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2012 cahilliğime verin ama resimde sol üst köşedeki turuncu sıvılı hazne nedir ve oraya yağ mı yoksa su mu koymalıyız..çünkü o bölge sanırım numaralarda belirtilmemiş.teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2012 Soğutma Sistemi Deposu'dur Yani hayat kaynaklarından bir tanesi dikkat ediniz.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 cahilliğime verin ama resimde sol üst köşedeki turuncu sıvılı hazne nedir ve oraya yağ mı yoksa su mu koymalıyız..çünkü o bölge sanırım numaralarda belirtilmemiş.teşekkürler Sadece aynı renkli antifriz koyulması gereken soğutma sıvısı haznesidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Servis bana su koyabileceğimi söyledi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Servis bana su koyabileceğimi söyledi. Servis Fabrika çıkışında neden hiç su konmadığını nasıl açıkladı? Çok soğuk bölgelerde bu kısma bir miktar su koyabilirsiniz; ancak bu su mutlaka Saf Su olmalıdır. Ve bu haznenin tamamı su ile dolmamalıdır aklınızda olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 c.erdem Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 (düzenlendi) Sadece aynı renkli antifriz koyulması gereken soğutma sıvısı haznesidir. bu aynı renkli antifrizin özel bir adı var mı acaba ve fiyatı hakkında bilginiz var mı ? Ağustos 9, 2012 c.erdem tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Adlarını bilmiyorum kırmızısı mavisi falan varmış. FII aracım 5 yıl boyunca bir kez bile su eksiltmediği için hiç ekleme falan yapmadım ben. fiyatı 3-5 kuruş birşeydir sanırım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Kırmızı ve mavi var kırmızı antifiririz daha pahalidir fiyatida 3litreligi 25 tl civarı kırmızı olan 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2012 Kırmızı dediğimiz bu resimdeki bu arada. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Aydın Baran
1- Turbo Salyangozu.. (kompresör)
2- Turbo emiş hortumu.. (hava filtresi ile turbo arası)
3- Metalturbo çıkış borusu.. (Turbo ile Intercooler arası)
4- Kauçuk Turbo hortumu.. (Intercooler - Emme manifoldu arası)
5- MAF Sensörü.. (mass air flow sensor - hava akış sensörü)
6- Hava filtresi kutusu..
7- Enjektör.. (Selenoid Valf)
8- Hava emiş kanalı..
9- Emiş basınç sensörü..
10- EGR bağlantı borusu.. (EGR valfi ile Emiş arasında)
11- Turbo ara bağlantı hortumu..
12- Turbo egsoz türbini ısı yalıtım malzemesi..
13- Turbo yağ dönüş bağlantısı..
14- Turbo emiş - üst karter bağlantısı.. (yağ buharı kanalı)
15- Mazot Filtresi..
16- Akü kutusu..
17- Fren hidroliği
*Fotoğraf ve açıklamalar bir internet sitesinden alıntı yapılmıştır.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 22 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap