Yüksel Erdoğdu Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti. Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor. Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi. Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi. Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı. Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Konu doğru yere taşınmıştır. Dikkat edelim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Bence hiç oyalanmadan servise götürün... daha doğrusu gelip alsınlar.. birçok şeyden kaynaklanıyor olabilir.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 (düzenlendi) araç ne? - diesel'mi? benzinli'mi? lpg'li mi? (Euroservis : 444 36 73) bu arada hiç ateşlememe olmaması arıza olasılığını (bence) elektronik kulvarına çekiyor. Mayıs 4, 2012 Kaan Yagizer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cevat Yıldız Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 garanti kapsamında çekim işleminden ücret alınmıyordu siye hatırlıyorum, oyle değil mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Daha önce bizim başımıza bu tarz bir sorun gelmişti. Anahtarın oturduğu yuvada bir parça var onun bir yeri kırılmıştı. Parçanın ismini bilmiyorum ama ford'tan orjinal parçayı 13 Tl'ye almıştık. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 garanti kapsamında çekim işleminden ücret alınmıyordu siye hatırlıyorum, oyle değil mi? doğrudur, 50km sınır dahilinde garanti kapsamındaki arızalar nedeni ile yolda kalmış / çalışmayan vs. araç yetkili servise bedelsiz çekilir (aynı şey yol yardım aracı için de geçerli) bunun istisnası kullanıcı hatalarıdır (mesela debriyaj yakma) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Abilerim araç 2004 model F1 neyin garantisi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Abilerim araç 2004 model F1 neyin garantisi. işte dikkat diye buna derim... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Araç benzin & lpg li Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 İlk kez başlık açıyorum. Bölümleri çok fazla inceleme imkanım olmadı. Teşekkürler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yüksel Bey kontağı açyıktan sonra marş basmak için kontağı çevirdiğiniz zaman , anahtar takılıyor mu hiç ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 ben olsam: yol yardımını arar, gelirken yanlarında WDS getirmelerini isterdim. programlama ve anahtar tanıtma ile halledilecek bir sorunsa (ve hayır, immobilizer arızasından akü başı sökerek kurtulunmaz .. ancak teyp kodunuzdan kurtulabilirsiniz,o kadar) aracınızı gereksiz yere servise çektirmek zorunda kalmazsınız. (umarım teyp kodunu bir yere yazmışsınızdır) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 İmmo arızası olsa göstergedeki anahtar işaretli kırmızı lamba sürekli yanardı yanlış immo gibilerinden. Mekanik arızalara yönelin bence.Cihaza bağlamadan burdan tespiti çok zor.Bulunduğunuz bölgede illaki vardır ford özel servisi veya bilgisayarlı bu işlerden anlayan birileri.Tabi 1000 nüfuslu köyde değilseniz. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 hayır her hangi bir takılma olmuyor Mert bey. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 ben olsam: yol yardımını arar, gelirken yanlarında WDS getirmelerini isterdim. programlama ve anahtar tanıtma ile halledilecek bir sorunsa (ve hayır, immobilizer arızasından akü başı sökerek kurtulunmaz .. ancak teyp kodunuzdan kurtulabilirsiniz,o kadar) aracınızı gereksiz yere servise çektirmek zorunda kalmazsınız. (umarım teyp kodunu bir yere yazmışsınızdır) Kutup başını söktüküp Tekrar taktıktan sonra teyp kodu istiyordu girmedim. Yedek anahtarla 4-5 kez açıp kapattığımda bip şeklinde uyarı verdikten sonra çalışması lazım demişlerdi. Onu denedim uyarı verdi ancak göğüs saatindeki lamba kırmızı yanmaya devam etti ve araç çalışmadı. Teyp kodunu girdikten sonra mı bu işlemleri yapmam gerekiyor acaba? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Yüksel Erdoğdu
2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti.
Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor.
Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi.
Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi.
Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı.
Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor?
Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
8
6
5
3
Popular Days
May 4
27
May 8
6
Ksm 7
2
May 9
1
Top Posters For This Question
Yüksel Erdoğdu 8 posts
Kaan Yagizer 6 posts
Mert Erçetin 5 posts
Yakup Ç. A. 3 posts
Popular Days
May 4 2012
27 posts
May 8 2012
6 posts
Ksm 7 2012
2 posts
May 9 2012
1 post
Popular Posts
Mustafa Tüfekçi
araç önceden kurcalanmış demekki. 8 anahtara kdar kodlanabiliyor doğrudur ama orjinalinde 2 anahtar ile geliyor.
Yakup Ç. A.
Est. bilgi için teşekkürler bende bilmiyordum öğrenmiş oldum şimdi
Aydın Baran
Gelmiş geçmiş olsun.
Bu soruda 36 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap