Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Aracım Çalışmıyor


Yüksel Erdoğdu

Soru

2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti.

Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor.

Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi.

Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi.

Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı.

Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor?

Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

key code şu şekilde girilir, diyelim ki sizin kod 1234 ... 1 tuşuna "bir" kere, 2 tuşuna "iki" kere, 3 tuşuna "üç" kere ve 4 tuşuna "dört" kere basarak kodu girecek ve işlemi 5 tuşuna "bir kere" basarak (5=enter) sonuçlandıracaksınız. yanlış kod girerseniz kırmızı ışık yanıp söner ve (yanlış hatırlamıyorsam ilk blok 15 dakikaydı, sonrasında 45'e kadar çıkıyordu .. ama geçmiş zaman, yanlış hatırlıyor da olabilirim) beklemeniz gerekir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

key code şu şekilde girilir, diyelim ki sizin kod 1234 ... 1 tuşuna "bir" kere, 2 tuşuna "iki" kere, 3 tuşuna "üç" kere ve 4 tuşuna "dört" kere basarak kodu girecek ve işlemi 5 tuşuna "bir kere" basarak (5=enter) sonuçlandıracaksınız. yanlış kod girerseniz kırmızı ışık yanıp söner ve (yanlış hatırlamıyorsam ilk blok 15 dakikaydı, sonrasında 45'e kadar çıkıyordu .. ama geçmiş zaman, yanlış hatırlıyor da olabilirim) beklemeniz gerekir.

Belki bunu eksik anlayan olabilir, ben anladığım şekilde örnek vereyim sizde teyit edin lütfen,

şifre 4828 ise

1'e 4 defa; 2'ye 8 defa; 3'e 2 defa; 4'e ise 8 defa basmalıyım, ardınddan 1 kez 5'e..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Belki bunu eksik anlayan olabilir, ben anladığım şekilde örnek vereyim sizde teyit edin lütfen,

şifre 4828 ise

1'e 4 defa; 2'ye 8 defa; 3'e 2 defa; 4'e ise 8 defa basmalıyım, ardınddan 1 kez 5'e..

... benden çok daha iyi anlattığın kesin :)
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Detaya girmeyeceğim sadece tahmin.Kış sonrası bahar aylarında en sık yaşanabilen 2 sorundur.İmmo hatasında tık der kalır hatta geneldede bişi yapmaz.

1.Marş bassada önemli değil akü kontrolünü kesinlikle yaptırın veya takviye deneyin,

2.Benzin pompası arızasıda olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Detaya girmeyeceğim sadece tahmin.Kış sonrası bahar aylarında en sık yaşanabilen 2 sorundur.İmmo hatasında tık der kalır hatta geneldede bişi yapmaz.

1.Marş bassada önemli değil akü kontrolünü kesinlikle yaptırın veya takviye deneyin,

2.Benzin pompası arızasıda olabilir.

Akü problemi olma ihtimali zayıf (araç stop halindeyken lambalarında her hangi bir zayıflama yok, akü sıkıntısı olsa lambalarda kısılma gözlemlenir)

Benzin pompası olacağını da düşünmüyorum. Eğer benzin pompasına götürecek bir durum olsa araç marş basar ancak çalışmazdı. Bizdeki durumda marş hiç basmıyor.

Normal çalıştırmalarda kontağı yarım tur çevirince benzin pompasının sesini duyarız, tam turu tamamlayarak aracı çalıştırırız,

Ama şu anda o ses bile gelmiyor. Buradaki yorumları da toparlayınca sanki elektronik bir arıza olma ihtimali daha ağır basıyor.

Marş otamatiği de olabilir akşam bakıcam...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aküyü lambaların görünümü ile ölçmek hata olur.Marşa bastıgınızda akü çekilen akımı karşılamayabilir.Sadece tahmini hataları yazdım.Siğorta kutusunu kontrol edin.Lpgden dolayı denilen bobin hatası yapmış olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

immo iptal olmaz durduk yere. ama olduki immo sorunu oldu o zaman bir oto anahtarcıya gidin immo kodlayabilen. araç başına gelip immoyu araca bağlanarak kodlasın.

Selamlar. Cumar günü anahtarcıyı çağırdım, aracın beyni kilitlemiş. Beyinde 8 ad anahtar kodlanmış görünüyordu. Anahtarları silmeye çalıştı olmadı. Yeni anahtar kodlamayı denedi o da olmayınca beynin revizyondan başka kurtuluşu olmadıını gördük. Beyinde revizyon yaptırarak 350 TL maliyetle aracı çalışır hale getirdik.

Bilgilerinize

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.