Yüksel Erdoğdu Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti. Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor. Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi. Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi. Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı. Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Takılma yoksa daha önceden söylediğim arıza değildir. Kontağın orada ki chip bozulmuş olabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 key code şu şekilde girilir, diyelim ki sizin kod 1234 ... 1 tuşuna "bir" kere, 2 tuşuna "iki" kere, 3 tuşuna "üç" kere ve 4 tuşuna "dört" kere basarak kodu girecek ve işlemi 5 tuşuna "bir kere" basarak (5=enter) sonuçlandıracaksınız. yanlış kod girerseniz kırmızı ışık yanıp söner ve (yanlış hatırlamıyorsam ilk blok 15 dakikaydı, sonrasında 45'e kadar çıkıyordu .. ama geçmiş zaman, yanlış hatırlıyor da olabilirim) beklemeniz gerekir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 key code şu şekilde girilir, diyelim ki sizin kod 1234 ... 1 tuşuna "bir" kere, 2 tuşuna "iki" kere, 3 tuşuna "üç" kere ve 4 tuşuna "dört" kere basarak kodu girecek ve işlemi 5 tuşuna "bir kere" basarak (5=enter) sonuçlandıracaksınız. yanlış kod girerseniz kırmızı ışık yanıp söner ve (yanlış hatırlamıyorsam ilk blok 15 dakikaydı, sonrasında 45'e kadar çıkıyordu .. ama geçmiş zaman, yanlış hatırlıyor da olabilirim) beklemeniz gerekir. Belki bunu eksik anlayan olabilir, ben anladığım şekilde örnek vereyim sizde teyit edin lütfen, şifre 4828 ise 1'e 4 defa; 2'ye 8 defa; 3'e 2 defa; 4'e ise 8 defa basmalıyım, ardınddan 1 kez 5'e.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Engin Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Marş otomatiğinde bir sıkıntı olabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Belki bunu eksik anlayan olabilir, ben anladığım şekilde örnek vereyim sizde teyit edin lütfen, şifre 4828 ise 1'e 4 defa; 2'ye 8 defa; 3'e 2 defa; 4'e ise 8 defa basmalıyım, ardınddan 1 kez 5'e.. ... benden çok daha iyi anlattığın kesin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 ... benden çok daha iyi anlattığın kesin Est. bilgi için teşekkürler bende bilmiyordum öğrenmiş oldum şimdi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Oktay Toker Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Detaya girmeyeceğim sadece tahmin.Kış sonrası bahar aylarında en sık yaşanabilen 2 sorundur.İmmo hatasında tık der kalır hatta geneldede bişi yapmaz. 1.Marş bassada önemli değil akü kontrolünü kesinlikle yaptırın veya takviye deneyin, 2.Benzin pompası arızasıda olabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Detaya girmeyeceğim sadece tahmin.Kış sonrası bahar aylarında en sık yaşanabilen 2 sorundur.İmmo hatasında tık der kalır hatta geneldede bişi yapmaz. 1.Marş bassada önemli değil akü kontrolünü kesinlikle yaptırın veya takviye deneyin, 2.Benzin pompası arızasıda olabilir. Akü problemi olma ihtimali zayıf (araç stop halindeyken lambalarında her hangi bir zayıflama yok, akü sıkıntısı olsa lambalarda kısılma gözlemlenir) Benzin pompası olacağını da düşünmüyorum. Eğer benzin pompasına götürecek bir durum olsa araç marş basar ancak çalışmazdı. Bizdeki durumda marş hiç basmıyor. Normal çalıştırmalarda kontağı yarım tur çevirince benzin pompasının sesini duyarız, tam turu tamamlayarak aracı çalıştırırız, Ama şu anda o ses bile gelmiyor. Buradaki yorumları da toparlayınca sanki elektronik bir arıza olma ihtimali daha ağır basıyor. Marş otamatiği de olabilir akşam bakıcam... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Oktay Toker Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Aküyü lambaların görünümü ile ölçmek hata olur.Marşa bastıgınızda akü çekilen akımı karşılamayabilir.Sadece tahmini hataları yazdım.Siğorta kutusunu kontrol edin.Lpgden dolayı denilen bobin hatası yapmış olabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mustafa Tüfekçi Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 arabanın aküsünü kim sök dediyse bi kere onun önerilerini artık dinlemeyin. marş sesi geliyor mu? yoksa TIK diyor ama marş sesi gelmiyor mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mustafa Tüfekçi Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 immo iptal olmaz durduk yere. ama olduki immo sorunu oldu o zaman bir oto anahtarcıya gidin immo kodlayabilen. araç başına gelip immoyu araca bağlanarak kodlasın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 immo iptal olmaz durduk yere. ama olduki immo sorunu oldu o zaman bir oto anahtarcıya gidin immo kodlayabilen. araç başına gelip immoyu araca bağlanarak kodlasın. Selamlar. Cumar günü anahtarcıyı çağırdım, aracın beyni kilitlemiş. Beyinde 8 ad anahtar kodlanmış görünüyordu. Anahtarları silmeye çalıştı olmadı. Yeni anahtar kodlamayı denedi o da olmayınca beynin revizyondan başka kurtuluşu olmadıını gördük. Beyinde revizyon yaptırarak 350 TL maliyetle aracı çalışır hale getirdik. Bilgilerinize 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Gelmiş geçmiş olsun. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Neyse en azından sorun çözülmüş....gerçi biraz tuzlu olmuş ....sağlık olsun diyelim.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Yüksel Erdoğdu
2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti.
Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor.
Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi.
Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi.
Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı.
Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor?
Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
8
6
5
3
Popular Days
May 4
27
May 8
6
Ksm 7
2
Ock 26
1
Top Posters For This Question
Yüksel Erdoğdu 8 posts
Kaan Yagizer 6 posts
Mert Erçetin 5 posts
Mustafa Tüfekçi 3 posts
Popular Days
May 4 2012
27 posts
May 8 2012
6 posts
Ksm 7 2012
2 posts
Ock 26 2013
1 post
Popular Posts
Mustafa Tüfekçi
araç önceden kurcalanmış demekki. 8 anahtara kdar kodlanabiliyor doğrudur ama orjinalinde 2 anahtar ile geliyor.
Yakup Ç. A.
Est. bilgi için teşekkürler bende bilmiyordum öğrenmiş oldum şimdi
Aydın Baran
Gelmiş geçmiş olsun.
Bu soruda 36 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap