Yüksel Erdoğdu Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti. Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor. Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi. Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi. Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı. Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 geçmiş olsun (immobilizer demiştim diyen ukala) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mustafa Tüfekçi Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Selamlar. Cumar günü anahtarcıyı çağırdım, aracın beyni kilitlemiş. Beyinde 8 ad anahtar kodlanmış görünüyordu. Anahtarları silmeye çalıştı olmadı. Yeni anahtar kodlamayı denedi o da olmayınca beynin revizyondan başka kurtuluşu olmadıını gördük. Beyinde revizyon yaptırarak 350 TL maliyetle aracı çalışır hale getirdik. Bilgilerinize araç önceden kurcalanmış demekki. 8 anahtara kdar kodlanabiliyor doğrudur ama orjinalinde 2 anahtar ile geliyor. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yüksel Erdoğdu Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 geçmiş olsun (immobilizer demiştim diyen ukala) ilginiz için teşekkür ederim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Söker Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2012 arkadaşlar bende de 2004 chia var alalı 2 ay oldu aldığımdan beri tek kontakta çalışıyordu geçenler kontağa bastım araba her zamanki gibi çalışıyor gibi oldu sonra sanki istop edecekmiş gibi düzensizleşti ben gaz vermek istediğimde gazı yemedi ve istop etti sonraki denemelerimde hiç çalışmadı yaklaşık 5 dk bekledikten sonra tekrar denedim çalıştı ama her zamna ki gibi sağlıklı değildi bu arada araç lpg li olduğu için motor düzensiz çalışırken benzinden lpg ye geçmeye çalışıyordu lpg ye geçtiği anda herşey düzeldi 2 km yol yaptım sonra istop edip çalıştırdım sorunsuz çalıştı 1. acaba bir arıza mı var varsa nedir? 2. sıralı sistem lpg de lpg ye geçene kadar benzin yakıyor ya arabada bitme noktasında benzin olduğu için ondan mı yaptı ? ( bu arada benzin alınca arabaya sorun kalmadı ) sizce sorun mu var yoksa 2. soruda sorduğum gibi bir olay mı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2012 (düzenlendi) arkadaşlar bende de 2004 chia var alalı 2 ay oldu aldığımdan beri tek kontakta çalışıyordu geçenler kontağa bastım araba her zamanki gibi çalışıyor gibi oldu sonra sanki istop edecekmiş gibi düzensizleşti ben gaz vermek istediğimde gazı yemedi ve istop etti sonraki denemelerimde hiç çalışmadı yaklaşık 5 dk bekledikten sonra tekrar denedim çalıştı ama her zamna ki gibi sağlıklı değildi bu arada araç lpg li olduğu için motor düzensiz çalışırken benzinden lpg ye geçmeye çalışıyordu lpg ye geçtiği anda herşey düzeldi 2 km yol yaptım sonra istop edip çalıştırdım sorunsuz çalıştı 1. acaba bir arıza mı var varsa nedir? 2. sıralı sistem lpg de lpg ye geçene kadar benzin yakıyor ya arabada bitme noktasında benzin olduğu için ondan mı yaptı ? ( bu arada benzin alınca arabaya sorun kalmadı ) sizce sorun mu var yoksa 2. soruda sorduğum gibi bir olay mı bir de bu sorunun dolu depoda bile yapan versiyonu varki sırf o yüzden lpgden soğudum. Kasım 7, 2012 yusuf terzi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Söker Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2013 2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti. Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor. Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi. Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi. Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı. Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi? aynı sorun bende de vardı ışıklar yanıyor marşa basıyorsun tık bile yok ben marştan elimi çekmiyorum bekliyor 5sn. sonra tık diye marş alıyor derken derken marşa basıyor ve araç çalışıyordu kimisi marş dinamosu içindeki kollektör arızalı kimi kömürü bitti dedi ama en son bir ustaya götürdüm akün zayıf şarj dinamosu içindeki konjektör arızalı akımı yeterince dağıtmıyor o yüzden dedi oto elektirikçide aküyü değiştirdim gerçekten akü zayıftı şarj dinamonda o kadar büyük arıza yok dedi dediği gibide aküyü değiştirdiğimde sorun bitti bu arada bu marş basmama konusu sadece çok soğuk havada sabah arabayı çalıştırırken oluyordu Akü problemi olma ihtimali zayıf (araç stop halindeyken lambalarında her hangi bir zayıflama yok, akü sıkıntısı olsa lambalarda kısılma gözlemlenir) Benzin pompası olacağını da düşünmüyorum. Eğer benzin pompasına götürecek bir durum olsa araç marş basar ancak çalışmazdı. Bizdeki durumda marş hiç basmıyor. Normal çalıştırmalarda kontağı yarım tur çevirince benzin pompasının sesini duyarız, tam turu tamamlayarak aracı çalıştırırız, Ama şu anda o ses bile gelmiyor. Buradaki yorumları da toparlayınca sanki elektronik bir arıza olma ihtimali daha ağır basıyor. Marş otamatiği de olabilir akşam bakıcam... benimde ışıklar yanıyordu ona aldanma sen dediğimi yap ustaya götür arızayı makinaya bağlayıp söylüyorlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Yüksel Erdoğdu
2 gün önce aracımı çalıştırmak için kontağı çevirdim. Tam çalışmak üzereyken bir anda motor stop etti.
Tekrar denedim ama bir türlü çalıştıramadım. Kontağı çevirdiğimde göstergedeki lambalar normal şekilde yanıyor ama marş hiç basmıyor.
Servisteki arkadaşıma sordum kontak anahtar kodu karışmış olabilir dedi.
Eksi kutup başını söküp sabaha kadar bekleyin sonra tekrar takıp deneyin düzelmesi lazım dedi.
Denedim olmadı. Yedek anahtarla deneyin dedi, onu da denedim ama olmadı.
Problem ne olabilir, Ne yapmam gerekiyor?
Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
8
6
5
3
Popular Days
May 4
27
May 8
6
Ksm 7
2
Ock 26
1
Top Posters For This Question
Yüksel Erdoğdu 8 posts
Kaan Yagizer 6 posts
Mert Erçetin 5 posts
Mustafa Tüfekçi 3 posts
Popular Days
May 4 2012
27 posts
May 8 2012
6 posts
Ksm 7 2012
2 posts
Ock 26 2013
1 post
Popular Posts
Mustafa Tüfekçi
araç önceden kurcalanmış demekki. 8 anahtara kdar kodlanabiliyor doğrudur ama orjinalinde 2 anahtar ile geliyor.
Yakup Ç. A.
Est. bilgi için teşekkürler bende bilmiyordum öğrenmiş oldum şimdi
Aydın Baran
Gelmiş geçmiş olsun.
Bu soruda 36 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap