Kaan Yagizer Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2012 Şimdilerde bu kuzu'ya gözümü kısarak bakmaya başladım. Henüz kafaya takmadım ama yakındır elimde değil. v8 gürlediği zaman sanki melekler kulağıma şarkı söylüyor 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Modeli nedir bu aracın ? Başlığa ekleyelim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Explorer V8 Limited Edition 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Şemsi B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Abi bu gürledimi benzinide gürletir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 zamanında XLS, XLT, Eddie Bauer ve Limited olarak imal edilmiş. Bu modelde 5.0lt (benzinli) v8 var. 215HP (yaklaşık 218ps) güç üreten bu motor elektrik kavramalı (ve orta diferansiyelli .. yani evet kilit var) 4x4'e güç veriyor. Araçta arka elektronik yük dengeleme (bu sistemin olduğunu bilmeyen arka lastikleri sökemez, siz krikoya abanırsınız kuzu elektrik tahrikli amortisörler ile arkasını yükseltir) ABS, Klima, SUnroof,Elektrikli Koltuk ve Deri Döşeme var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Üstad senin için mantıklı olabilir. Nihayetinde parça ve servis sıkıntın olmaz yani parça olur da beklersin. Bize düşmez bunlar. Yalnız V8 öldü, yaşasın ecoboost V6 Şöyle bişey süper olur. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lincoln-mks-lincoln-mks-3-5-v6/detay Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Lincoln'ün yeni SUV'si MKT .. sırf isminden dolayı binilmez. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 4, 2012 Benim tercihim Cherooke olurdu şahsen 5,9 V8, ARB havalı kilit (ön/arka) 34 silverstone lastik , 3 inch yükseltme kiti yeterli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Abi bu gürledimi benzinide gürletir şöyle bir baktım, bu kuzu sakin!! kullanımda 9 galon yakıyor. Kabaca hesaplayalım demek ki 100mil'i 34,2litre ile geçiyor ... 100 mil'i 160km diye yuvarlarsak bu da demektir ki 21,3lt/100km tüketim olacak (tabi sakin gidilirse ... 8 ocağı birden kick-down ile ateşlersek ne olur? hesaplamak dahi istemiyorum) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Lincoln'ün yeni SUV'si MKT .. sırf isminden dolayı binilmez. İstanbulda var bir kaç tane eski kasa yolda gördüm bir kere.. Bu arada FORDun kurtuluşu Lincoln de . Eğer Lincoln kar ederse FORD da eder. Yoksa işler gene kötülşebilir diyorlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Lincoln tavuğun suyunun suyu. Alan Mulally (eski Boeing CEO'su) "bence" çok iyi işler başarıyor. Mesela "One Ford" konsepti ... şöyle anlatayım. Bundan bir kaç yıl öncesine kadar FORD US, FORD EU, FORD Oceanic, FORD SA etc. kendi başlarına ürün geliştiriyor, kendi tedarik ve dağıtım kanallarını kuruyor + çalıştırıyordu. Mullay dedi ki "bi xxxrin gidin be" tüm dünya için baz platformlar olacak ve herkes bunları kullanacak diye de kural koydu. Yani Türkiye'de, Amerika'da, Brezilya'da aynı Fiesta platformunu (ve aynı tedarikçileri, aynı lojistik yollarını) kullanacak. Ülkelerin ihtiyaçlarına göre minik değişiklikler yapılacak (örnek:brezilya alkol türevleri ile çalışan, amerika düşük oktan benzin ve avrupa euro diesel motor - besleme - elektronik sistemleri kullanacak) ama temelde platformlar aynı olacak. Sadece bu karar bile milyar!!! dolar seviyesinde kazanç demek. Lincoln modelleri avrupalı ekipler tarafından elden geçiriliyor ama o modeller ufak tefek değişiklikler ile Global Ford tarafınca piyasaya sunulacak. Cepte kalacak AR/GE parasını düşünebiliyormusun? Düne kadar her alt kırımın (örnek FORD U.S veya FORD EU) kendi başına yaptığı alımlar yerine ZF'in (şanzuman üreticisi) karşısına Global Ford olarak oturduğunda alacağı fiyatı bir düşünsene. Ford ağırlıklıklarını attı (bkn.Volvo) ve iyi gidiyor,hem de epey iyi. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Ford ağırlıklıklarını attı (bkn.Volvo) ve iyi gidiyor,hem de epey iyi. Patron konu başlığı ile ilgili değil kusura bakma, yan yoldan giriyorum, Ford iyi gidiyor da ne zaman şu küçük-orta sınıfındaki yüksek torklu makinelere otomatik şanzıman koyacak, ve niye hala bekliyor. Ne bileyim mesela 1,6 EB düşük devir torkuyla falan tam otomatiklik, ama avucunu yalıyorsun ve de bence müşteri kaybediyorsunuz? Kimse mecbur değil ki 1,6 atmosferik ve de anemik makineye mahkum olmaya? Bilgin/öngörün var mı? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Cem bu sorunun cevabı tamamen duygusal Öncelikle diğer pazarlar 1.600cc motor ile Otomatik Vites seçeneği ile ilgilenmiyor. Hemen her pazar vergilendirme,çevresel etki ve sigorta için emisyon değerlerini baz referans olarak alıyor. Doğal olarak daha büyük motorlu, ancak daha "çevreci" ya da hibrit motorlar ön plana çıkıyor. Avrupa pazarında 1.6lt ve otomatik isteyen toplam iki pazar var ... Türkiye ve Rusya 1.6TDCI + Otomatik istiyor ... o zaman da şöyle br muhabbet gerçekleşiyor. Türkiye ve Rusya (kısaca TR) : Abi be ... bize 1.6 diesel otomtik versenize,piyasayı hallaç pamuğu gibi atarız. Müşteriler kapı önünde kuyruk olur. Ford Avrupa (kısaca FA) : iyi de canım kardeşim,yılda kaç tane satarsınız? TR: var ya ... en az 20.000 tane çakarız FA: bi xxxxrin gidi ya, size şanzumn geliştirmenin maliyeti ölüsü 20.000 Avro, yatırım 30 yıldan önce geri dönmez TR:Abi gözünün yağını yiyim ... rezil oluyoruz aleme FA: size 1.6 fiyatına 2.2 veriim,bu kıyağımı da unutmayın TR:olmz abi, 2.2'de manyak ötesi vergi var,satamayız FA:siz delimisiniz? 2.2'nin emisyon değerleri 1.6'dan daha iyi. Partikül filtresine bile ihtiyaç yok,üstelik o motor çok daha uzun ömürlü falan - filan. TR:bi bizimkiler vergiyi motor hacmi üzerinden alıyor. FA:mal'mı sizinkiler? ne kadar kirletirsen o kadar vergi ödersin. TR:işte bizde öyle değil ... sen bize özel araba yap FA:şimdi sizi döve döve kovalamak lazım burdan ama ikiniz de iyi çocuklarsınız,talebinizi istek listesine kaydettim. Mars kolonisi için üreteceğimiz hidrojen güç üniteli aracı piyasaya sürer sürmez sizin isteğiniz için çalışmaya başlayacağız. TR: sağol abi (çok sevinir FA'yı şapır - şupur öperler) FA:tamam,tamam (yüzünü kurulmak için br paket kağıt mendil bitirir) hadi gidin işinize,gücünüze bakın şimdi. TR: (gider) FA: (arkalarından bakar ve mırıldanır) fesüphanallah .... ... sorunun cevabı budur. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 bu arada bir not (konu ile alakalı değil ama...) sabah bahsedilen "takas kampanyası" için detaylar belli olmaya başladı. Takas için belge istenmiyor. Yani evet .. Cenk aracını takasa vermese dahi sıfır araç alımında takas indiriminden yararlanabilecek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 CemBo bunlar mazdanın europe türevi :kop: Mantık şu: Mal bu! İsteyen alır isteyen almaz (nasıl olsa bu halde alan çok ) Koreliler gümbür gümbür geliyor . 2009-2010 du bir Avrupa FORD yöneticisinin mülakatını okudum. O zaman yine FORD avrupada 2. (hep öyle zaten). Adam şu mealde şeyler söylemişti. Bazen 2. olmak 1. olmaktan iyidir. Çünkü yeni şeyler keşfetmene, her yeni alana girmene gerek yok. Kimse senden bunları beklemez. Ayrıca her ihtiyaca ürün de üretmek zorunda değilsin çünkü 1. değilsin ki. Yatırım birimi başına 1.den daha yüksek oranda kar ediyoruz.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap