Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Ford, 1.6 tdci powershift çalışmasına benim bildiğim (sağlam kaynak) 1 yıl öncesinde başlamıştı..(öncesini bilmem) focus'a entegresi ise 2014 modellerde olabileceğiydi.. Volvo'nun 1.6 tdci powershift sunmasıyla birlikte ford'un bu süreyi politik değil ise eğer kısaltacağına inanıyorum.. Pazar payı olarak diğer firmalarda az-çok böyledir yani buna sığınmak nederece doğrudur, bilemiyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Mantık şu: Mal bu! İsteyen alır isteyen almaz (nasıl olsa bu halde alan çok ) öyle demeyelim de,şöyle ifade edelim. Şirketin uyguladığı konsept/rota nedeni ile üründe kişiselleştirme yada bir alıcı grubuna/ülkeye/pazara özel biçimlendirme (firmanın hedefi doğrultusunda) bu günden sonra zor. firmalar para kazanmak, yaşamak ve büyümek için kuruluyor ve var oluyor. bir firmanın para kazanmayacağı/yitireceği alanda yatırım yapmasını beklemek (bence) fazla iyi niyetli bir davranış olur. (bu lafım sadece ford için değil) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Ford, 1.6 tdci powershift çalışmasına benim bildiğim (sağlam kaynak) 1 yıl öncesinde başlamıştı..(öncesini bilmem) Ford 1.6tdci & otomatik şanzuman adaptasyonuna 5-6 yıl önce başlamıştı ve şu anda hala başlangıç aşamasında (bkn.brbirinden ayrı motor ve şanzumana bakıp çay içen isviçreli bilim adamları) ama yeterli kaynak ve adam/saat verilmediği için ... işte gerisini siz tahmin edin. alıştığımız söylem sene 2008 soru:ya biz ne zaman düzgün bir otomatik vereceksiniz? cevap:üzerinde çalışıyoruz,mümkün olan en kısa zamanda. sene 2009 soru:ya biz ne zaman düzgün bir otomatik vereceksiniz? cevap:üzerinde çalışıyoruz,mümkün olan en kısa zamanda. sene 2010 soru:ya biz ne zaman düzgün bir otomatik vereceksiniz? cevap:üzerinde çalışıyoruz,mümkün olan en kısa zamanda. sene 2011 soru:ya biz ne zaman düzgün bir otomatik vereceksiniz? cevap:üzerinde çalışıyoruz,mümkün olan en kısa zamanda. sene 2012 soru:ya biz ne zaman düzgün bir otomatik vereceksiniz? cevap:üzerinde çalışıyoruz,mümkün olan en kısa zamanda. ... ve hikaye böyle sürer gider. (ta ki biri kalkıp ... ya başımızın,gözümüzün sadakasıdır ... şunlara bi şanzuman verin b kardeşim .. diyene kadar) kısaca ... endless story 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 öyle demeyelim de,şöyle ifade edelim. Şirketin uyguladığı konsept/rota nedeni ile üründe kişiselleştirme yada bir alıcı grubuna/ülkeye/pazara özel biçimlendirme (firmanın hedefi doğrultusunda) bu günden sonra zor. firmalar para kazanmak, yaşamak ve büyümek için kuruluyor ve var oluyor. bir firmanın para kazanmayacağı/yitireceği alanda yatırım yapmasını beklemek (bence) fazla iyi niyetli bir davranış olur. (bu lafım sadece ford için değil) %100 katılıyorum... Her şeyi düzelttik diye caka satan hükümet - 2009damı imzalamıştı- Kyotoya göre araç emisyonundan vergi alacağına söz verdi. Ama bu sözünü tutmuyor. Araç vergilendirmesi, bence yapılan kmXemisyon üzerinden alınmalı. Belki segment veya fiziksel büyüklük de girebilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 2014 de belki; Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 ... sorunun cevabı budur. Cevap için teşekkürler, ama ben anlamadı, Alman forumlarına bakıyorum millet yana yakıla otomatik şanzıman bekliyor, sınıf lideri VW ve klonları şakır şakır 1.4 motora DSG satıyor, pazar payı düşük kısmı bence biraz dar görüşlülük (FA için yazdım bunu, TR alınmasın sakın). Büyük motora taktığı MPS6'yı neden küçük ama güçlü motora takmıyor? Fesüpanallahı işitiyor gibiyim... Ne bileyim bir basiretsizlik var sanki... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 focus 2.0tdci - powershift (140 beygir - titanium - opak ) 21.350 sterlin, focus 1.6 tdci - manual (115beygir - titanium - opak ) ise 19.095 sterlin. Yaklaşık %10'luk farkın önemli bölümü otomatik şanzumandan kaynaklanıyor. bildiğim kadarı ile 1.6 ile 2.0 arasındaki (bayi giriş) farkı 50 sadece sterlin civarında. yani FA diyor ki ... kasma ... 2.0 veya 2.2 al Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Sanırım cem abi ecoboostlara neden otomatik yok diye soruyo. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Sanırım cem abi ecoboostlara neden otomatik yok diye soruyo. ehue .. kem - küm .. lafı bir tarafından anlamışım o zaman. pardon .. pardon. EB için aynı durum söz konusu değil, o motor değişik kasa varyantlarında kullanılıyor ve pek çok pazar EB+otomatik istiyor, sözü edilen opsiyonun fazla gecikeceğini sanmam. (soruyu yanlış anlamışım...yeniden özür) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Hükümet şu vergi politikasını bi değişsede 1.6 motora mahkum kalmaktan kurtulabilsek,daha fazla seçenek arasından seçim yapabilsek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Hükümet şu vergi politikasını bi değişsede 1.6 motora mahkum kalmaktan kurtulabilsek,daha fazla seçenek arasından seçim yapabilsek. aminnnnn Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 ehue .. kem - küm .. lafı bir tarafından anlamışım o zaman. pardon .. pardon. EB için aynı durum söz konusu değil, o motor değişik kasa varyantlarında kullanılıyor ve pek çok pazar EB+otomatik istiyor, sözü edilen opsiyonun fazla gecikeceğini sanmam. (soruyu yanlış anlamışım...yeniden özür) Yok canım rica ederim, tabii öncelik EB için ama sonuçta tüm motor gamı için otomatik seçeneği bulunmalı. Şimdi kalkıp büyük motor al diyor ise o zaman hangi akla hizmet 1,6 atmosferiğe otomatik şanzıman koyup satıyor. Onu gören herkeş sonuçta dizelde de otomatik istiyor, cevap anlaşıldığı üzere "bugün git bir gün gel". Konu maliyet ise zaten otomatik şanzıman için şu anda 4000-5000 TL fark ödeniyor varsın bu birazcık daha artsın, ama seçenek olsun. Yanlış bilmiyorsam Getrag 6DCT serisini kullanıyor Ford, 1.6 atmosferikte 250, büyüklerde 470 (bu sayı da tork dayanımı olmalı). Yani bu kadar büyük mü fiyat farkı var seri üretimde? Kaldı ki büyük motorlar bugün var yarın yok. Giderek "downsizing" popülerleşiyor, özellikle hibrite geçişte minyatürleşme daha da hız kazanacak. Kısacası bence ekonomik gerekçelerle bile ikna edici bir açıklaması olmayan bir basiretsizlik var ortada, Mullaly farkında değil mi yoksa, yoksa ona mı yazsam!? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Hükümet şu vergi politikasını bi değişsede 1.6 motora mahkum kalmaktan kurtulabilsek,daha fazla seçenek arasından seçim yapabilsek. Aynı köleler gibi efendilerinin insafına kalmış, efendi verirse karnı doyan vermezse kaderine rıza göstermekten başka çaresi olmayan bir toplum gibiyiz.İster hükümet diyelim ister iç ve dış büyük patronlar diyelim ne zaman hor hakir görülmekten kurtulacağız.Sadece Ford değil konuyla alakalı veya alakasız çok şeyde her zaman bir şeyin yenisi çıkar bize gelesiye kadar biz hayalini kurmakla oyalanırken dışarıdakiler egolarını tatmin etmişcesine daha üst bir teknoloji ile tanıştıktan sonra bize eskisi başınızdan fazla bununla yetinin diyorlar.Hakikaten o kadar dar bir döngü içerisindeyiz ki 1.6 üst sınırımız onda bile benzinli mi, dizel mi, atmosferik mi, 1.4 ü şöyle,1.2 mi daha iyi, acaba 1.0 nasıl olurdu gibi muhabbetlere mahkum olduk.Dışarıdakiler 3000-4000 cc motorlarla hava atarken bizde artık tabiatı ile büyük hacimli motoru olan bir araba gördüğümüzde canavar görmüş gibi oluyoruz bu canavar bir öğünde kaç tane koyun yer düşüncesi ile gözlerimiz yuvasından çıkıyor.Koyun demişken biraz amiyane bir tabir olacak kusuruma bakmayın koyun gibi olmuşuz hakikaten nereye sürerlerse oraya gidiyoruz, ne olacak halimiz böyle?Sonumuz hayrola... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Dışarda hala 3.0 4.0 ile hava atan biri var mı? Varsa da doga düşmanı bir bencildir sanırım.. Hybrid ile övünme vakti geldi artık..alana saygı sonsuz.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Benzin fiyatları yarıya inse bile buna binilmez BENCE ! safi masraf kapısı.zevkler ve renkler tartışılmaz ama benim zevkime,zevk anlayışıma çok ters bir araç Öyle extrem rahatlığıda yok, 4x4 kabiliyeti gelişmiş değil kim ne derse desin.Gürcistanda dağda bayırda çamura batan explorerları,range roverları lada nivalar çekiyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap