Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Bekleriz Efem :)


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

Yalnız daha doğuya değil de Doğan otonun da kapanması ile sanki daha batıya bir şovruum lazım bence. Servis olmasa da en azından içine 5-6 binek araç koyulacak bir yer olmalı.

Çünkü ataşehir otokoç çok içerde, nuray ümraniye çok içerde ve pazarları kapalı.

Bostancı kozyatağı ve kadıköye doğru ford görülebilecek bir yer yok sanıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çünkü ataşehir otokoç çok içerde, nuray ümraniye çok içerde ve pazarları kapalı.

Bostancı kozyatağı ve kadıköye doğru ford görülebilecek bir yer yok sanıyorum.

yok haklısın ama bostancı - göztepe - bağlarbaşı hattında yatırım maliyetleri çok yüksek o nedenle söylediğin bölgeye bayi bulmak zor. F/O konu üzerinde çalışıyor,belki birisi ile anlaşırlar ama şu an için orada bayi yok.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Olsa keşke, sıkıldıkça uğrardım :claps:

kaba bir fizibilite ile 20.000.000USD yatırım lazım (konuştuğumuz hat üzerinde yer almak için) otomotiv'de karlılık düşük,giderek düşüyor. yatırımın geri dönüşü çoooooooooooooook uzun olacağı için kimse elini taşın altına sokmuyor,açık konuşmak gerekirse sözü edilen bölgede zaten bir yatırım yapmış ve parasını amorti etmiş kişiler haricinde yeni birisini bulmanın pek de mümkün olmayacağını düşünüyorum,umarım yanılıyorumdur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Peki işte 0dan plaza yerine bir şovruum şeklinde irtibat bürosu olsa olmaz mı? Galeri gibi bir yer kiralanır , içinde 3-4 araba 2-3 eleman oldu bitti. Teslim servis şu bu hep Gülsuyundan..

Stadın altındaki audi bayiisi gibi.

olay şu cenk biz (bayiler) sıfır araç satışından para kazanamıyoruz,millet inanmaz ama (ben olsam inanmam) sıfır arabadan %1 kaldığında EYOOO!!Çak bi beşlik olayına giriyoruz. Diyelim ki 5 tane araç alacak bir mekan kiraladım,mal sahibinin ailesini kaçırsan en az 20k /ay vermem lazım. Sonuçta ana arterler üzerinde bir yer olacak, insanlar önünde park edecek,belediyeden işletme ruhsatı alabileceğim vs.vs. Diyelim ki 20k'ya bir yer buldum ve diyelim ki dekorasyon falan da yapmam gerekmedi. O iş yerinde ölüsü 5 kişi çalışmalı, bir showroom sorumlusu + 2 satıcı + 1 şöför ve bir hizmetli. Eh bu insanların maaşı, sgk ve muhtasarı, rüsum ve vergiler, kira stopajı, elektrik ve ısıtma - soğutma gideri, telefon,fax ve internet bağlantısı derken sineğe havada iki takla attırdıktan sonra suyunu sıkıp içsem gene de 50k aylık gider olacak demektir (70k'nın altına düşmez ya .. hadi 50 diyelim) .. 50 olmasın, 40 olsun. Bu da yılda 480k gider demek ve bu parayı showroom'un kazanma ihtimali yok. Hem de hiç yok.

Diyeceksin ki reklamdır, yılda 480k reklam harcaması yaparsam o showroom'un bana getireceği ek müşterinin onlarca katını zaten kazanırım. Diyeceksin ki hizmettir .. eh o durumda ben de sana "Abi seni gülsuyu ve/veya pendik'e beklerim..gel sana hizmet edeyim" diye cevap veririm.

Bunun örneği yok mu peki? Var,olmaz mı? ... mesela Champ Elysees'te bir Renault showroom'u var,hem de ne showroom. Adamlar hem yeni araçları hem de konseptleri dizmişler,gidip sanayi müzesi gibi AUWWW diye geziyorsun. Ama showroom renault'a ait ve o mekanı prestij noktası olarak kullanıyorlar. Ya da Roma'da hemen collesium'un karşısında,köşe başında Ford'un Showroom'u var ve aynı mantıkla hizmet ediyor. N.Y'ta 5th.cadde'de Cadillac var, gene aynı. Frankfurt'ta Alman borsasının karşısında BMW var .. gene aynı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doğan oto zaten o hat üzerindeydi ve kapattı. Oraya değil sıfırdan yer açmak, varken bile marka yatırımı yapmak çılgınlık olur. Arsa olarak çok daha değerli bir bölge.. Belki kentsel dönüşüm ayağına falan Fikirtepeden nispeten köfteli arsa hacılanırsa olabilir ki o bile çok ama çok zor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doğan oto zaten o hat üzerindeydi ve kapattı. Oraya değil sıfırdan yer açmak, varken bile marka yatırımı yapmak çılgınlık olur. Arsa olarak çok daha değerli bir bölge..

Eski Otosan fabrikasının olduğu yere yapılan süper lüks inşaat malum, şimdi fabrika arsasının sağ tarafındaki bir zamanlar depoların bulunduğu yere de inşaat yapılıyor. Koray'a vermişler arsayı,onlar da 42 katlı iş merkezi & otel ve residans yapacakmış. O hattın m2 değerlerini gözünüzde canlandırın.

Belki kentsel dönüşüm ayağına falan Fikirtepeden nispeten köfteli arsa hacılanırsa olabilir ki o bile çok ama çok zor.

Fikirtepe olmaz ki, F/O e5 üzeri veya (en kötü) paraleli yer bakıyor/arıyor. :blink: zor yani,çok zor. Deli rakamlardan bahsediyoruz burada, 25 yıl'dan önce geri dönmeyecek yatırım ... hem de ağır yatırım. Bu parayı toprağa resmen gömecek babayiğit çıkmıyor işte.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nussbaum WAB 02 CCT nasıl çalışıyor? ... bu gün ölçüm yapılırken başında durdum. (resimledim)

bir kere toplam işlem (lifte alma, ayarlama,manual bilgi girişi, ölçüm ve sonuç alma toplam 7 dakika sürdü.) oldukça kısa.

adım bir ... kuzu'yu lifte alma.

Yryen-00.jpg

kazalı araç lifte alınır, buradaki temel amaç şase düzeltme .. kaynak vs. işlemler sonucunda fabrika değerlerine ulaşılıp ulaşılmadığını görmek. aracı lifte aldıktan sonra sisteme girip fusion'u seçiyoruz ve işlem başlıyor.

adım iki

Yryen-001.jpg

kameralar ve lazerler başlıyor ölçüm yapıp data aktarmaya.

adım üç

Yryen-01.jpg

araç lift üzerinde kayar plakalar aracılığı ile (sistem tarafınca) otomatik olarak ileri - geri hafifçe hareket ettiriliyor ve ilk alınan ölçümlerin doğruluğu teyit ediliyor, burada amaç liftin üzerine yanlış konumlandırma var ise olası insan hatasını devre dışı bırakmak (yani sistem bize güvenmiyor,kendi bir kere daha kontrol ediyor)

adım dört

Yryen-03.jpg

ölçüm bittiğinde frenlere sanki pedala basılıyor gibi baskı uyguluyoruz. (sistemin talimatı ile)

adım beş

Yryen-04.jpg

sistemin talimatı ve kontrolünde direksiyon sıfırlanıyor.

adım altı

Yryen-05.jpg

sistem izin verdiği için bu defa direksiyonu aparat ile sabitliyoruz.

adım yedi

Yryen-06.jpg

frene basılı,direksiyon sabit durumdayken sistem data verip neleri ayarlamamız gerektiğini söylüyor ve biz "ayar" yaparken ölçümlüyor. söz gelimi kamber/kaster'mi yaptınız. siz çekildiğinizde yaptığınız işi kontrol edip eğer fabrika değerleri içindeyse size "yeşil" veriyor. amaç tüm değerleri "yeşil" yapmak.

çok akıllandı bunlar,çooook.

:)

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.