Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Şöyle ki videoda ki demo ile deneme yaptık, her 3 konumda da gaza aynı miktarda basıldığında aynı sayıda led yanıyor, bu durumda başta verilen bilgilerin yanlış olduğunu düşünebilirmiyiz? Ozan daha önce de yeterince ayrıntılı yazdım, içini açan birisinden de teyidini aldım, içinde bir OpAmp var, voltaj yükseltiyor, öyle komplike bir devre değil yani, devenin altında buzağı aramaya gerek yok. Ayırca bu video maalesef pek bir yanıltıcı, göz boyama amaçlı yapılmış. Takıp kullananlar EB gibi güçlü bir motorda farkı hemen fark edecektir, EB için ben dahil takan üç kişinin çok memnun olduğunu yazmak yanlış olmaz. Bak bunlar da Boulekos'un kendi sitesinden: "Sprint Booster modifies the signal between the accelerator pedal module and the electronic throttle body. This modified signal forces the throttle body to open 'more' than the stock signal at a given pedal position. In effect, the idle-to-full-throttle pedal travel is reduced. This makes your car 'feel' more powerful because a given pedal input produces greater throttle opening. This is especially evident in the low to mid rpm range where most cars spend their time on the street." Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Birim olarak pedala verilen baskının sonucunda T zamanın sonunda aynı yakıt anlık olarak veriliyor. Ama T zamanda geçen sürede toplam yakıt daha fazla. Bu nedenle aradaki lag (tabi yanlış ama anlaması kolay oluyor) kalkmış oluyor. Daha fazla yakıt daha fazla ivmelenmeye denk düşüyor. Yani: %50 pedal uygulandığında yine %50 gaz veriyor. Fakat bu %50 ye ulaşabilmesi için geçen süre kısalıyor. Bu yüzden performans hissediliyor. Stock Pedal Tepkime Süresi Sprint Booster Pedal Tepkimesi Velhasıl, olay sadece hissiyat değil. Herneyse dün üstünkörü araştırmamla, aletin için toplamda 10TL lik devre elemanı olduğunu gördüm. Şayet soketlerini de edinsem/yaptırsam Max 30 TL ye mal edebilir mişim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 yakıtı bilmem şimdilik, Tadını çıkartmaya kalkasrsan biraz artar, alışınca eskiye döner. Herneyse dün üstünkörü araştırmamla, aletin için toplamda 10TL lik devre elemanı olduğunu gördüm. Şayet soketlerini de edinsem/yaptırsam Max 30 TL ye mal edebilir mişim. Aynen, zaten bence tek kusuru fiyatı, ama Yunanistan zor durumda, onlara yardım eli uzamış oluyoruz. BU arada üretelim mi, forumda 100 TL'ye satarız!? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Aynen, zaten bence tek kusuru fiyatı, ama Yunanistan zor durumda, onlara yardım eli uzamış oluyoruz. BU arada üretelim mi, forumda 100 TL'ye satarız!? Sadece yunanistana yarım etsek iyiydi tabi Bana uyar, hadi üretelim! Ama kar marjımızı açık etmeyeydik iyiydi “The ECT system (Electronic Throttle Control) – also known as drive-by- wire – has the unfortunate downside of delayed throttle response and subdued acceleration, creating problems in certain circumstances such as up-hill starts, quick gearchanges, overtaking, etc.” “The Sprint Booster aims to overcome this throttle response delay for ECT-equipped vehicles, providing crisp on-tap acceleration at the driver’s disposal.” "By installing the SPRINT BOOSTER, we eliminate the delay that occurs from the moment that the throttle is depressed and the electronic throttle control opens the butterfly, thus greatly improving the car's acceleration figures." Efenim? Hissiyat mı? Değiiiil Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 son açıklamalardan da, ilk 1 sn nin önemli old ortaya çıkıyor, ben de tam, biraz girişimci bir ruhla bu işin Türk üretimi yapılabileceğini söyleyecektim,neden olmasın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Latent dönemini bypass edecek başka bir uygulama lazım Bu pek olmamış. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Latent dönemini bypass edecek başka bir uygulama lazım Bu pek olmamış. Ne gibi mesela? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Ne gibi mesela? Aramızda eczacı arkadaşlar var ben tecrübesizce fikirler sürmeyeyim ileri Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Aramızda eczacı arkadaşlar var ben tecrübesizce fikirler sürmeyeyim ileri Oyoyoyy 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Ozan daha önce de yeterince ayrıntılı yazdım, içini açan birisinden de teyidini aldım, içinde bir OpAmp var, voltaj yükseltiyor, öyle komplike bir devre değil yani, devenin altında buzağı aramaya gerek yok. Ayırca bu video maalesef pek bir yanıltıcı, göz boyama amaçlı yapılmış. Takıp kullananlar EB gibi güçlü bir motorda farkı hemen fark edecektir, EB için ben dahil takan üç kişinin çok memnun olduğunu yazmak yanlış olmaz. Bak bunlar da Boulekos'un kendi sitesinden: "Sprint Booster modifies the signal between the accelerator pedal module and the electronic throttle body. This modified signal forces the throttle body to open 'more' than the stock signal at a given pedal position. In effect, the idle-to-full-throttle pedal travel is reduced. This makes your car 'feel' more powerful because a given pedal input produces greater throttle opening. This is especially evident in the low to mid rpm range where most cars spend their time on the street." Birim olarak pedala verilen baskının sonucunda T zamanın sonunda aynı yakıt anlık olarak veriliyor. Ama T zamanda geçen sürede toplam yakıt daha fazla. Bu nedenle aradaki lag (tabi yanlış ama anlaması kolay oluyor) kalkmış oluyor. Daha fazla yakıt daha fazla ivmelenmeye denk düşüyor. Yani: %50 pedal uygulandığında yine %50 gaz veriyor. Fakat bu %50 ye ulaşabilmesi için geçen süre kısalıyor. Bu yüzden performans hissediliyor. Stock Pedal Tepkime Süresi Sprint Booster Pedal Tepkimesi Velhasıl, olay sadece hissiyat değil. Herneyse dün üstünkörü araştırmamla, aletin için toplamda 10TL lik devre elemanı olduğunu gördüm. Şayet soketlerini de edinsem/yaptırsam Max 30 TL ye mal edebilir mişim. Sadece his olduğunu iddia etmiyorum zaten, aksine belirttiğim şekilde çalışıyor olması, basıldığından fazla basılıyormuş gibi göstermesinden çok daha iyi. yani bu aleti almak yerine gaza daha fazla bassaydın aynı şey olurdu önermesi yanlış. Ancak hala ikinizin bilgileri çelişiyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Sadece his olduğunu iddia etmiyorum zaten, aksine belirttiğim şekilde çalışıyor olması, basıldığından fazla basılıyormuş gibi göstermesinden çok daha iyi. yani bu aleti almak yerine gaza daha fazla bassaydın aynı şey olurdu önermesi yanlış. Ancak hala ikinizin bilgileri çelişiyor Yoo bariz iki açıklamada birbirini destekler nitelikte Şu aletin aslında ne işe yaradığını inatla idrak edemeyenlere idrak kanallarını açıcı bir çizim mi yapsak nedir, formüle mi döksek Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Yoo bariz iki açıklamada birbirini destekler nitelikte Aramıza nifak sokmaya çalışıyor kardeşim... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Aramıza nifak sokmaya çalışıyor kardeşim... Öyle bir kuvvet ne bu evrende nede paralel evrenlerde yok abi. Varsada henüz belgesi kaydı kuydu yok Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Konuyu bulandırma çabam sonuç vermemiş görünüyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Şu olayı bir de Bilale anlatır gibi anlatın ben hala anlamadım 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap