Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 30 binlik arabaya seve seve 80 bin verince alışıyor insan Yada hadi 10 lira madem oyle Allah rızasına biri yapsın diyesi geliyor insan Demogoji yapma lem. Ayrıca 30 binlik arabaya 80 bin veren varmı bilmiyorum ama 70 bin veren birini tanıyorum. Adını söylemem zira söz verdim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 (düzenlendi) Ben arabayla fazla oynanmaması taraftarıyım uzun süre sorunsuz binmek açısından,gerçi ilk seçenek olan Sprintbooster da araca bi zarar vermiyceği söylenmiş ama nekadar etkili olcağıda göreceli bence sonuçta elde edilen güç aynı sadece tepkime kısalıyor 1.ve 2. viteste,bu kalkış esnasındaki performans bende arabayı hor kullanma anlamına geliyorki sonuçta sürekli dragta yapmıyoruz. 2. ci seçenek kulağa daha hoş geliyor,artrılan beygir gücü ve tork aracın kalkıştaki tutukluğunada merhem olur bence,süreklide ayağımızın altında 220ps civarı güç olur, 1. ve 2. vitesle sınırlı kalmayan.Tabi bu şeçenekte aracın uzun vadede sıhatini bozar.(motor,şanzıman vs vs) Şahsen ben yanaşmam Cem abi,sen araçla oynamakta kararlıysan herşey göze alındıktan sonra. ben 2. seçeneği önerebilirim. Mayıs 15, 2012 Alper Albayrak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 (düzenlendi) Ben aynı fikirde değilim açıkcası. Benim style o konuda gayet başarılıydı. Ayağınızı debriyajdan erken çekiyor olabilirmisiniz? Zira ayağınızı debriyaja bastığınızda devir düşmeyen bir yapıya sahip. Dolayısı ile yığılması falan pek normal değil gibi sanki.. Birinci vites kalkış devridir. Araç hareket ettikten sorna ikinci vitese atıp devam etmeyi deneyin. Olmadı boş bir zmanda beraber bakalım neyin sıkıntılı olduğuna. Ancak sanki arabadan ziyade kullanım tarzınızdanmış gibi geldi bana. Birinci vitesde hızlanmaya çalışmıyorum. Ama ışıklarda öndeki araç kalkıyor, arkasından hızlanmak için birinci vitesde basıyorsun zaten pek gitmiyor, ikiye hızlı-erken atsan devir düşük kalıyor. Yani alışkanlık ile yapılmıyor. Özel olarak düşünerek, dikkat ederek kalkış yapmak gerekiyor. Alışkanlıkla alakalı olabilir. Ama haftada bir seyrek kullandığım Corsa birinci-ikinci vitesde düşük hız, dur kalk trafikte çok daha rahat. Yani arabayı kaldırırken, vites değiştirirken aklıma bile gelmiyor debriyaj, gaz. Corsa bu viteslerde çok daha akıcı ayrıca. Corsa'yı dizel olduğu için örnek veriyorum. Bundan önceki benzinli araçlarımın hiçbirinde de böyle birşey hatırlamıyorum. Mesela Megane HB acayip yukarda kavrardı.1-2 kullanım sonra zaten ayağınız alışır, düşünmeden vites değiştirirsiniz. Mayıs 15, 2012 Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2012 Abi dizel araç bu 1. Viteste gaza basma pek kalktığın gibi hemen at 2 ye bayılmaz ölmez gidersin Sent from my iPhone 4s using Tapatalk Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Benim bildiğim dizel araçlarda chıp uygulaması işe yarıyor ama benzinli araçlarda 3 yada 5 beygir olarak güç artışı veriyor,gerçi eco ayrı demi Dizel değil , turbolu araçlar da , yani dizel olupta turbosu olmazsa onada birşey yapmaz ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Aynı konu başlığında powerbox 'ıda koysak Racechip Pro alınırmı ? Sitesindeki spec lere pek inandırıcı değil ama ; Alman firması ; öyle alelade yalanda söylemez heralde http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Ford-Fusion-1-6-EcoBoost-4474-r.html linkinden inceleyebilirsiniz.... Buradan söylediğine göre 226 hp ve 332 nm tork katıyor... Ne kadar doğru orasını bilemeyeceğim.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Tabii canım. Bence de en mantıklısı Bluefin.. Bas minimum 1000 poundu çak BFi..Hem böylece scirocco ve giulara da geçilmekten kurtulursun scirocco R veya gulietta quadrifoglio verde ise geçer tabi ama scirocco 160 hp veya gulietta 170 hp ise , oda arabayı kullanana göre değişir geçilip geçilmeyeceği Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cevat Yıldız Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Racechip in dizel versiyonlar için olan modeli 129€ olarak görünüyor, fiyat gayet makul görünüyor. Bu aparatın bir zararı olur mu ve/veya garantiyi bozar mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Racechip in dizel versiyonlar için olan modeli 129€ olarak görünüyor, fiyat gayet makul görünüyor. Bu aparatın bir zararı olur mu ve/veya garantiyi bozar mı? Bakınız chiptuning konumuz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Racechip in dizel versiyonlar için olan modeli 129€ olarak görünüyor, fiyat gayet makul görünüyor. Bu aparatın bir zararı olur mu ve/veya garantiyi bozar mı? racechip box lar chip tunning yazılımlara göre çok daha zararsız , en önemlisi, arabanın normal yazılımını bozulmuyor , ayrıca tek soketle söküp çıkartılıyor , yani aracın motor aksamında birşey bozuldu , soketi çıkardığın vakit araç garanti kapsamında... takibi sağlanamaz ; ama araç beynine yapılan müdahale görüntülenebiliyor... Önemli olan konu , zararı , garanti değilde ; sitede yazan değerler doğrumu o bence... Gerçekten beygir ve torka okadar artış sağlıyormu ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cevat Yıldız Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 25-30% arası bir artış, çok ciddi bir artış, yurtdısı forumlarda mutlaka tartısılmıştır, bakmak lazım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
bahadır asi Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2012 merhabalar...ben chip olayına bayağı bir hevesliydim.ecoboost alınca gerek yok diye düşündüm sıdır araca...ama cem bey ve yakup bey de sıcak bakınca superchip olayına sıcak baktım.Neyse superchipin sitesine mail attım.fiyat şu an indirime girmiş.365 pound yazıyor. Türkiye'yi seçince 335 pound oldu.970 civarına geliyor. bir yanlışlık felan var mı acaba? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Tabii canım. Bence de en mantıklısı Bluefin.. Bas minimum 1000 poundu çak BFi..Hem böylece scirocco ve giulara da geçilmekten kurtulursun bu Bluefin nedir acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 merhabalar...ben chip olayına bayağı bir hevesliydim.ecoboost alınca gerek yok diye düşündüm sıdır araca...ama cem bey ve yakup bey de sıcak bakınca superchip olayına sıcak baktım.Neyse superchipin sitesine mail attım.fiyat şu an indirime girmiş.365 pound yazıyor. Türkiye'yi seçince 335 pound oldu.970 civarına geliyor. bir yanlışlık felan var mı acaba? bu performans işi acyip bişey insanın kanına girince sınırı yok her zaman dahası var genelde de konu ecoboostçuları toplamış, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 bu Bluefin nedir acaba http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=2&variant=2544 Özetle ECU'yu yeniden programlamak için kullanılan bir flash bellek. OBD girişinden motor yönetim sistemine bağlanıyor. İlk aşamada USB kablo ile notebookunuza bağlayarak orijinal programı yedeklemenizi sağlıyor, sonra Bluefin üzerindeki program ile yeniden programlanıyor ECU. Sonuçta biraz becerisi olan herhangi bir kişi herhangi bir yerde bu programlamayı yapabiliyor. Superchips mucizevi performans artışından ziyade motora zarar vermeyecek ve sorun çıkarmayacak mütevazi değişimler yapıyor. Yıllardır da sektörde saygın bir yeri var. Türkiye'de distribütörlüğünü BGT yapıyor (Maslak-Istanbul), ben bir ara aradığımda yeni modül için 1650 TL demişlerdi. Tabii biraz bu işlerde ustalaşmış birisinin bu tür programları kopyalaması, değiştirmesi ve hatta yeniden veya sıfırdan yazması mümkünse de ben uluslararası kurumsal yapısı olmayan kişisel girişimlere pek sıcak bakamıyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap