Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 1.6 Ecoboost Chip Tuning Ve Sprintbooster


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

bindirecek tabi , ama benim örenmek istediğim , aracı zorlamadan insan gibi kullanıp , arada gaz açmaklada araba dağılırmı , dağalmaz mı ?

Tamamen şans bu sorduğun olay. 3-4 defa sağlam sıkarsın hiç bişey olmaz. Ertesi gün sakin kullanırken çıkar sıkıntısı.

Ayrıca elektronik yanıltıcıların. Ecuya girip çıkan akımların dengesini bozacağını ve elektronik yönündende zarar verebileceğini düşünüyorum.

Bu tarz şeylere bence girilmemeli. Modifiye komplike bir olaydır. Önce temeli hazırlanmalıdır. Hele bu tar aşırı beslemeli motorlarda bu tarz yüksek basınç modifikasyonlarının daha hassas düşünülerek ve detaylı tedbirler ile yapılmasının doğru olduğunu düşünüyorum.

Ben Cem abi ile aynı görüşteyim bu konuda. 10 hp az olsun 20 lira pahalı olsun illa olacaksa superchips olsun.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bindirecek tabi , ama benim örenmek istediğim , aracı zorlamadan insan gibi kullanıp , arada gaz açmaklada araba dağılırmı , dağalmaz mı ?

Tolga 1.6 180 ps insignia motorunun kolları 230 beygirde yamuluyor insigniaforumda Volkan var ona sorabilirsin istersen; bizimkilerin de dayanacağını zannetmem .Piston ve kollarını forged yapman lazım 220 üstü için risk almak istemiyorsan.

5wyhr.jpg

Tonay Mete tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Maşallah Allah arttırsın beygirlerinizi 180 yetmiyor 210 hp öyle mi :D

Yok yok insanoğlu doymaz ister diye boşa dememişler :D

herkezin bu dünyada yaşarken tattığı nadir hazlar zevkler vardır , kimisi dağa çıkar , kimisi diving yapar vs...

Benimde bu dünyada aldığım bir iki hazdan birisi hız , sürat ... Bekar bir adamken Racing Motor kullanır gazımı alırdım :) , ama artık evlendiğim için motora binmem yasak , gidipte 100bin üstü para arabaya verecek lüksüm vede isteğim yok , ne yaparsam yapayım racing motordaki hız deneyimini asla yaşayamam , neyse dediğim gibi herkezin bir zevk haz alışı vardır hayattan , herkeze saygı göstereceksin ... kimseyide istekleri doğrultusunda yargılamayacaksın , çünkü bu dünya senin bildiğin doğrular doğrultusunda dönmüyor Tammam ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tolga 1.6 180 ps insignia motorunun kolları 230 beygirde yamuluyor insigniaforumda Volkan var ona sorabilirsin istersen; bizimkilerin de dayanacağını zannetmem .Piston ve kollarını forged yapman lazım 220 üstü için risk almak istemiyorsan.

5wyhr.jpg

insignia başlı başına çöp araba , araç kiralama şirketleri bile almıyor ... Devamlı sorunlar çıkardığı için ... 230 hp üzeri güç ile tabiki aracın parçaları hırpalanır , piston kol bile çıkartabilir :) Fantazi işte ... 600 euroya 50 hp nedemek :) Ama SuperChips te de hasar çıkmayacak o çok iyi modüller çok kötü tarafınada kimse beni inandıramaz ...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ama SuperChips te de hasar çıkmayacak o çok iyi modüller çok kötü tarafınada kimse beni inandıramaz ...

Herkes kendi malını över bu doğal.

Ve hangi yöntemle yapılırsa yapılsın güç arttırımı = yük arttırımı...

Bir yerden kazanırken diğer taraftan kaybetmek kaçınılmaz.

Bu artan yüke motorun ne kadar dayanacağı, bu süreyi kullanma tarzınız ile ne kadar kısaltacağınız size kalmış.

Sonuçta konu hakkında bilgi sahibi olup nesnel değerlendirme yapanların açıklamaları, değişik internet sayfalarının incelemesi ve mantık süzgecinden geçirilmesi sonucu ben superchips gibi arkasında "ciddi" firma desteği olan ve remap yöntemi ile dengeli güç arttırımı sağlayan yolu göreceli daha güvenli buluyorum.

Bu konuda kimseyi bir şeye inandırmak derdinde de değilim, sadece fikirlerimi paylaşıyorum.

Söylediğiniz ara bağlantıyı takın, +50 HP ile yaşamın kısa ve uzun vadeli izlenimlerini paylaşın burada, biz de nasiplenelim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

herkezin bu dünyada yaşarken tattığı nadir hazlar zevkler vardır , kimisi dağa çıkar , kimisi diving yapar vs...

Benimde bu dünyada aldığım bir iki hazdan birisi hız , sürat ... Bekar bir adamken Racing Motor kullanır gazımı alırdım :) , ama artık evlendiğim için motora binmem yasak , gidipte 100bin üstü para arabaya verecek lüksüm vede isteğim yok , ne yaparsam yapayım racing motordaki hız deneyimini asla yaşayamam , neyse dediğim gibi herkezin bir zevk haz alışı vardır hayattan , herkeze saygı göstereceksin ... kimseyide istekleri doğrultusunda yargılamayacaksın , çünkü bu dünya senin bildiğin doğrular doğrultusunda dönmüyor Tammam ...

Abi ben burda kimseye bi saygısızlık yaptığımı görmüyorum göremiyorum daha doğrusu. Saygım sonsuz herkesin fikirlerine görüşlerine ben sadece kendi düşüncemi söyledim sende benim düşüncemi yargılıyosun :) burada zaten amaç muhabbet olsun diye ortaya laf attım yani ciddi bi yönü yok benimde zevklerim düşüncelerim var düşüncelerimi de dünya senin doğrularınla dönmüyor diye(ki konumuzla alakasız geldi bana) kimsenin eleştirmesine hakkı yok varsa bi saygısızlığım zaten gerekli kişiler uyarsını yapar burda. İyi günler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi ben burda kimseye bi saygısızlık yaptığımı görmüyorum göremiyorum daha doğrusu. Saygım sonsuz herkesin fikirlerine görüşlerine ben sadece kendi düşüncemi söyledim sende benim düşüncemi yargılıyosun :) burada zaten amaç muhabbet olsun diye ortaya laf attım yani ciddi bi yönü yok benimde zevklerim düşüncelerim var düşüncelerimi de dünya senin doğrularınla dönmüyor diye(ki konumuzla alakasız geldi bana) kimsenin eleştirmesine hakkı yok varsa bi saygısızlığım zaten gerekli kişiler uyarsını yapar burda. İyi günler.

benim iletime karşılık genelleme yapınca bende cvp yazarım ... ben sadece araca ne zarar verir diye değerli görüşler almaya çalışıyorum , sende doyumsuzluk olarak benim zevkime genelleme yapıyorsun , yani ulem 182 hp araban var daha ne istiyorsuna getiriyorsun , konuştuğun ettiğin kelimenin anlamını iyi ören ...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Herkes kendi malını över bu doğal.

Ve hangi yöntemle yapılırsa yapılsın güç arttırımı = yük arttırımı...

Bir yerden kazanırken diğer taraftan kaybetmek kaçınılmaz.

Bu artan yüke motorun ne kadar dayanacağı, bu süreyi kullanma tarzınız ile ne kadar kısaltacağınız size kalmış.

Sonuçta konu hakkında bilgi sahibi olup nesnel değerlendirme yapanların açıklamaları, değişik internet sayfalarının incelemesi ve mantık süzgecinden geçirilmesi sonucu ben superchips gibi arkasında "ciddi" firma desteği olan ve remap yöntemi ile dengeli güç arttırımı sağlayan yolu göreceli daha güvenli buluyorum.

Bu konuda kimseyi bir şeye inandırmak derdinde de değilim, sadece fikirlerimi paylaşıyorum.

Söylediğiniz ara bağlantıyı takın, +50 HP ile yaşamın kısa ve uzun vadeli izlenimlerini paylaşın burada, biz de nasiplenelim.

Sonuna kadar haklısınız , ben siz yanlış birşey söylüyorsunuz demiyorum , sonuçta motoruyla oynanmamış araçlarda bile çok zorlamalarda arızalar çıkıyor ki +50 hp de bu çok daha kısa zamanda çıkacağıda kesin ... ama superchips gibi +20-30 hp arasında arıza çıkmayacak diye birşeyede inanmıyorum ki Superchips uygulaması ilede arıza çıkartan çok araç olduğunu sizde bende biliyorum ... Sonuçta hızı yaşamak olsun diye racing motorla hız yapmakta bir risk , araca birşey taktırayım çıtırdan tork +hp hissedeyim demekte bir risk ... napalım gülünü seven dikenine katlanır ... Bende bir arayıştayım , hiçbir uygulamayı savunmuyorum , Ama eğerki alıpta denersem , bütün deneyimi yazarım ...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onur kardeş konu başlığı chiptuning bu konuyla ilgili söyleceğin ekleyeceğin bir şey varsa ekle harici söylemler gereksiz kirliliğe neden oluyor.

Tolga öyle yazmışsında da insigniayla çap strok aynı sadece sıkıştırma farklı ecotec 8:8 ;ecoboost 10:0 ,burdan ecoboostun piston kolunun daha uzun olduğunu

çıkartabilirsin.Dizel gibi sıkıştırması yüksek olan araçların kolları da daha uzun ve nispeten dayanıklıdır yalnız bu durum dayanıklılığını ne ölçüde etkiler bilemem.

verilen değerler "kağıt üstünde".Asıl önemli nokta modülde verilen değerler kağıt üstünde o değerleri bulman çok zor deneyenler var ordan biliyorum.Üzerindeki ayar

düğmeleriyle uğraşıp en iyi afr oranını yakalaman lazım ve röolantide titreme arıza kodu alma gibi olası durumlar da var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benim iletime karşılık genelleme yapınca bende cvp yazarım ... ben sadece araca ne zarar verir diye değerli görüşler almaya çalışıyorum , sende doyumsuzluk olarak benim zevkime genelleme yapıyorsun , yani ulem 182 hp araban var daha ne istiyorsuna getiriyorsun , konuştuğun ettiğin kelimenin anlamını iyi ören ...

Ben kurduğum cümlelerin anlamını çok iyi biliyorum onu dememdeki amaç şaka olsun muhabbete, konuya canlılık katsın diyeydi. Sizin anlayış tarzınız farklı demek ki... Benim yaptığımı saygısızlık olarak nitelendirmen bana anlamsız geldi. Biz önceden bu şekil gördük aramzdaki samimiyet buydu. Yani siz daha yokken ;)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onur kardeş konu başlığı chiptuning bu konuyla ilgili söyleceğin ekleyeceğin bir şey varsa ekle harici söylemler gereksiz kirliliğe neden oluyor.

Tolga öyle yazmışsında da insigniayla çap strok aynı sadece sıkıştırma farklı ecotec 8:8 ;ecoboost 10:0 ,burdan ecoboostun piston kolunun daha uzun olduğunu

çıkartabilirsin.Dizel gibi sıkıştırması yüksek olan araçların kolları da daha uzun ve nispeten dayanıklıdır yalnız bu durum dayanıklılığını ne ölçüde etkiler bilemem.

verilen değerler "kağıt üstünde".Asıl önemli nokta modülde verilen değerler kağıt üstünde o değerleri bulman çok zor deneyenler var ordan biliyorum.Üzerindeki ayar

düğmeleriyle uğraşıp en iyi afr oranını yakalaman lazım ve röolantide titreme arıza kodu alma gibi olası durumlar da var.

Tonay , abi bu aracı nasıl modifiye edebileceğiz :) madem biniyoruz , bari ufaktan başlayalım , +50 hp kaldırmaz dediniz ok anladım bende ,kaldırabilmesi için motor içine girmek ve yük binecek yerleri güçlendirmek lazım ... Oda baya maliyetlidir ... ? yazılım uygulamasını adam gibi yapan kim vardır, Türkiyedeki benzin kirliliği ve iklim göz önünde tutarak yazılım update ederek yükleyebilecek bir insan varmıdır , yoksa orta son susturucu , intake filan inceden ses olsun fazla arabayı üzmeden mi halletsek acaba ? Yada gözümü karartacam , ultimate olandan değilde Pro sunu alıp ince ayarla fazla zorlamadan binmekte ideal geliyor bana ...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onur kardeş konu başlığı chiptuning bu konuyla ilgili söyleceğin ekleyeceğin bir şey varsa ekle harici söylemler gereksiz kirliliğe neden oluyor.

herkeze saygı göstereceksin ... kimseyide istekleri doğrultusunda yargılamayacaksın , çünkü bu dünya senin bildiğin doğrular doğrultusunda dönmüyor Tammam ...

Bu türden gerginliğe sebep olan yorumları sevmiyorum.

Onur yaşı gereği (ki bende Onurdan çokda yaşlı sayılmam ama,) bahsedilen güçlere farklı bir bakış açısıyla yaklaşmış. Bir nevi şaka niyetiyle birşeyler yazmış. Tabi burada kullanmış olduğu insanoğlu doyumsuzdur derler vs gibi cümleler yanlış olabilir ancak ortamı germekte bence hoş olmamış. Onun küçüklüğüne verilebilirdi. Bu kadar alıngan olunmayabilirdi diye düşünüyorum kendi adıma.

Kaldı ki Ulu bilge Yakup'un :P bir lafı vardır. "Bu Forum üç beş kişi birbirini çok sevdiği için açıldı." diye.

Konumuza gelirsek 182 hp lik bir araçtan bahsederken buna + 20-30 hp eklemenin çok da büyük problemler çıkartacağını düşünmüyorum. Sonuçta bu aletler 182 hp ye dayanacak şekilde tasarlanmıyorlardır sanıyorum. :Yani max 182 hp ye dayanabilir diye yapılmıyordur. +20-30 hp lerin çok çok büyük risker oluşturmayacağı kanısındayım. Tabi kullanım tarzıyla alakalı full dip gaz gideyim tarzında 182 hp de de sorun çıkar. Ama @Tolga Başaran, sizin de istediğiniz sanıyorum ufaktan bir kaç hp, biraz daha fazla tork. Normalden biraz farklı olsun beklentisi yani. Bence sorun çıkmaz. Çok da tatlı olur kanısındayım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tonay , abi bu aracı nasıl modifiye edebileceğiz :) madem biniyoruz , bari ufaktan başlayalım , +50 hp kaldırmaz dediniz ok anladım bende ,kaldırabilmesi için motor içine girmek ve yük binecek yerleri güçlendirmek lazım ... Oda baya maliyetlidir ... ? yazılım uygulamasını adam gibi yapan kim vardır, Türkiyedeki benzin kirliliği ve iklim göz önünde tutarak yazılım update ederek yükleyebilecek bir insan varmıdır , yoksa orta son susturucu , intake filan inceden ses olsun fazla arabayı üzmeden mi halletsek acaba ? Yada gözümü karartacam , ultimate olandan değilde Pro sunu alıp ince ayarla fazla zorlamadan binmekte ideal geliyor bana ...

Bir uğra istersen: http://www.btgmaslak.com/urunlerimiz/superchips_chip_tuning

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.