Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Ekim 24, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 24, 2012 yani dünyada 1 numara denilen superchips bile yalan dolansa , gerisi zaten traş... daha erken modifiye için , biraz daha beklemek lazım ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2012 Hissedilen o kadardır belki :kıhkıh: Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Ocak 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 12, 2013 M.Gazihan chiplemiş FORD FOCUS ECOBOOST 1.6TURBO TR'DE İLK KEZ Standart : 182 hp - 240 nm Megachips : 225 hp - 310 nm Bu konu hakkında herhangi bir bilgi edinemedik video vs ulaşmadı mı? İnsignia 1.6 180 hp gerçi yakıt olarak 1.6 EB 'tan çok fazla yakıyor hem daha ağır araba bunda da chip uygulaması var mı acaba? Sadece meraktan soruyorum performans olarak 1.6 EB ile 1.6 turbo insignia arasında ne gibi farklılıklar var? Sürat iyi bir şey değil ama ben EB ile 230'u gördüm belki ısrarcı davransaydım daha da fazla yapabilirdim.Bu video dikkatimi çekince merak ettim konu ile ilşikli olarak sormak istedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Bu konu hakkında herhangi bir bilgi edinemedik video vs ulaşmadı mı? İnsignia 1.6 180 hp gerçi yakıt olarak 1.6 EB 'tan çok fazla yakıyor hem daha ağır araba bunda da chip uygulaması var mı acaba? Sadece meraktan soruyorum performans olarak 1.6 EB ile 1.6 turbo insignia arasında ne gibi farklılıklar var? Sürat iyi bir şey değil ama ben EB ile 230'u gördüm belki ısrarcı davransaydım daha da fazla yapabilirdim.Bu video dikkatimi çekince merak ettim konu ile ilşikli olarak sormak istedim. Sanırım kimse ilgilenmedi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 1.6 EB ile 1.6 turbo insignia arasında ne gibi farklılıklar var? Nasıl bir ilgi beklediğin anlaşılmamış olabilir. Motorlar güç olarak hemen hemen aynı, Opel'in torku azıcık daha düşük ve birazcık daha yüksek devirde veriyor. Insignia neredeyse 150 kg daha ağır. Hızlanması 0-100 arası bir saniye kadar yavaş, ama Focus'ta da 7,9 tutturan olmadı testlerde, yani yakın denilebilir. İyi aerodinamisi nedeniyle de son hızda 224 fabrika verisi. Yani kağıt üstündeki verilere bakarsak ağırlık ve güç dengesine göre başarılı bir performans veriyor. Videoya da bakarsak rüzgar ve eğim durumları net olmadığı için yorum yapmak zor ama bu değerler imkansız değil... Otoyolda performans olarak birbirlerinden kopmazlar diye düşünüyorum. Ama aynı süreçte biraz daha fazla yakacağı da kesin. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Opel'in bu motoru çok iyi değil ve aşırı eski, yenisi piyasaya çıktı..Ülkemize henüz gelmedi.Onlar eb'ye rakip olabilir şuanki motor kenarından geçemez. chip olayını bilmem, pek işimde olmaz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 13, 2013 Çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 konunun üzerinden 1 yılı aşkın bir süre geçmiş, tft geniş ekran, montajından sonra durmayıp, uzun süredir, almayı planladığım, sprintbooster için harekete geçtim, 650-800 tl arası fiyatlarla karşılaştım, online satış yapan bir sitede, 550 tl maaliyet ve, 9 taksit imkanını görünce dayanamadım, satın aldım. bu akşam kargo elime ulaştı, montaj için youtube dan 2 tane video izlemiştim, az önce gece karanlığında, elimde fener alet takımı ile soluğu aracın yanında aldım, focus 3 ün pedal seti izlediğim videolardan biraz farklıydı ama, pedali sökmeme gerek kalmadı, tek sorun işlem yapacağım yer oldukça derindeydi, rahat hareket etmek oldukça zor olsa da, işi başardım, bir de pedaldaki soketi çıkarırken var olan klipsin yerini bulmakta zorluk çektim, (derinde old için göz teması kuramadan) ama bir süre sonra onu da keşfettim, ve montajı tamamladım esas itibari ile, olayı 1 dk içerisinde bitirmeniz işten bile değil tabi hemen olayı test etmek için yola koyulduk, bütün bu forumda yazanları da başka forumdaki yorumları da daha önce okumuştum, olumlu yorumların yanında, olumsuz da çok yorum ile karşılaştığımdan ne ile karşılaşacağimı doğrusu ben de, çok merak ediyordum, sonuç tam anlamı ile, olumlu, ne diyim onca olumsuz yorum, ''işe yaramadığına yaramayacağına dair'', anlamsız kaldı, cihazı, hem kapatıp hem açabildiğiniz için, her türlü koşulda test ettim, zaten öncesini bildiğim bir araç . tamamen objektif olarak, aracın performansını ortaya koymakta, bir tık daha yardımcı oluyor, yakıt sarfiyatına yansıması var mı, sonraki konu, verdiğim paraya değdi mi kesinlikle benim için evet, sıra geldi, chiptuning e, ılımlı bir yazılımla, bir level daha atlamaya hazırız, her an olabilir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 konunun üzerinden 1 yılı aşkın bir süre geçmiş, tft geniş ekran, montajından sonra durmayıp, uzun süredir, almayı planladığım, sprintbooster için harekete geçtim, 650-800 tl arası fiyatlarla karşılaştım, online satış yapan bir sitede, 550 tl maaliyet ve, 9 taksit imkanını görünce dayanamadım, satın aldım. bu akşam kargo elime ulaştı, montaj için youtube dan 2 tane video izlemiştim, az önce gece karanlığında, elimde fener alet takımı ile soluğu aracın yanında aldım, focus 3 ün pedal seti izlediğim videolardan biraz farklıydı ama, pedali sökmeme gerek kalmadı, tek sorun işlem yapacağım yer oldukça derindeydi, rahat hareket etmek oldukça zor olsa da, işi başardım, bir de pedaldaki soketi çıkarırken var olan klipsin yerini bulmakta zorluk çektim, (derinde old için göz teması kuramadan) ama bir süre sonra onu da keşfettim, ve montajı tamamladım esas itibari ile, olayı 1 dk içerisinde bitirmeniz işten bile değil tabi hemen olayı test etmek için yola koyulduk, bütün bu forumda yazanları da başka forumdaki yorumları da daha önce okumuştum, olumlu yorumların yanında, olumsuz da çok yorum ile karşılaştığımdan ne ile karşılaşacağimı doğrusu ben de, çok merak ediyordum, sonuç tam anlamı ile, olumlu, ne diyim onca olumsuz yorum, ''işe yaramadığına yaramayacağına dair'', anlamsız kaldı, cihazı, hem kapatıp hem açabildiğiniz için, her türlü koşulda test ettim, zaten öncesini bildiğim bir araç . tamamen objektif olarak, aracın performansını ortaya koymakta, bir tık daha yardımcı oluyor, yakıt sarfiyatına yansıması var mı, sonraki konu, verdiğim paraya değdi mi kesinlikle benim için evet, sıra geldi, chiptuning e, ılımlı bir yazılımla, bir level daha atlamaya hazırız, her an olabilir Hayırlı olsuun 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Hayırlı olsuun teşk ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Fotoğraflı anlatım olaydı keşke hayırlı olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İbrahim Maslak Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 (düzenlendi) konunun üzerinden 1 yılı aşkın bir süre geçmiş, tft geniş ekran, montajından sonra durmayıp, uzun süredir, almayı planladığım, sprintbooster için harekete geçtim, 650-800 tl arası fiyatlarla karşılaştım, online satış yapan bir sitede, 550 tl maaliyet ve, 9 taksit imkanını görünce dayanamadım, satın aldım. bu akşam kargo elime ulaştı, montaj için youtube dan 2 tane video izlemiştim, az önce gece karanlığında, elimde fener alet takımı ile soluğu aracın yanında aldım, focus 3 ün pedal seti izlediğim videolardan biraz farklıydı ama, pedali sökmeme gerek kalmadı, tek sorun işlem yapacağım yer oldukça derindeydi, rahat hareket etmek oldukça zor olsa da, işi başardım, bir de pedaldaki soketi çıkarırken var olan klipsin yerini bulmakta zorluk çektim, (derinde old için göz teması kuramadan) ama bir süre sonra onu da keşfettim, ve montajı tamamladım esas itibari ile, olayı 1 dk içerisinde bitirmeniz işten bile değil tabi hemen olayı test etmek için yola koyulduk, bütün bu forumda yazanları da başka forumdaki yorumları da daha önce okumuştum, olumlu yorumların yanında, olumsuz da çok yorum ile karşılaştığımdan ne ile karşılaşacağimı doğrusu ben de, çok merak ediyordum, sonuç tam anlamı ile, olumlu, ne diyim onca olumsuz yorum, ''işe yaramadığına yaramayacağına dair'', anlamsız kaldı, cihazı, hem kapatıp hem açabildiğiniz için, her türlü koşulda test ettim, zaten öncesini bildiğim bir araç . tamamen objektif olarak, aracın performansını ortaya koymakta, bir tık daha yardımcı oluyor, yakıt sarfiyatına yansıması var mı, sonraki konu, verdiğim paraya değdi mi kesinlikle benim için evet, sıra geldi, chiptuning e, ılımlı bir yazılımla, bir level daha atlamaya hazırız, her an olabilir Hocam sonuçları merakla bekliyorum takipteyim hayırlı olsun Şubat 26, 2014 İbrahim Maslak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Fotoğraflı anlatım olaydı keşke hayırlı olsun çok haklısın aklıma gelmedi doğrusu, orların fotosu da nasıl çekilirdi bilmem aslında Hocam sonuçları merakla bekliyorum takipteyim hayırlı olsun sağol İbrahim, performans olarak olumlu da, yakıtı bilmem şimdilik, 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2014 Şu sprintbooster teorik olarak ilgimi çekiyor, yoksa maddi olarak hayatta almam. Konuyu baştan itibaren okudum. Mertol abi ve Cem abi cihazın gaza bastığından daha fazla basıyormuşsun gibi çalıştığını yazmışlar, ancak cihazın demosunda durum öyle değil (yada biz yanlış anladık). https://www.youtube.com/watch?v=T9DlOlFmXYk#t=55 Şöyle ki videoda ki demo ile deneme yaptık, her 3 konumda da gaza aynı miktarda basıldığında aynı sayıda led yanıyor, bu durumda başta verilen bilgilerin yanlış olduğunu düşünebilirmiyiz? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2014 Şu sprintbooster teorik olarak ilgimi çekiyor, yoksa maddi olarak hayatta almam. Konuyu baştan itibaren okudum. Mertol abi ve Cem abi cihazın gaza bastığından daha fazla basıyormuşsun gibi çalıştığını yazmışlar, ancak cihazın demosunda durum öyle değil (yada biz yanlış anladık). https://www.youtube.com/watch?v=T9DlOlFmXYk#t=55 Şöyle ki videoda ki demo ile deneme yaptık, her 3 konumda da gaza aynı miktarda basıldığında aynı sayıda led yanıyor, bu durumda başta verilen bilgilerin yanlış olduğunu düşünebilirmiyiz? aslında ilk 1. sn den sonraki, durum çok önemli değil gibi, gaza daha çok basarsın, olur bitter, ama araçlarınızı kullanırken dikkat edin, ilk kalkarken, gaza istediğiniz kadar basın, bir süre yanıt alamıyorsunuz, herşey çok daha yavaş seyrediyor, bence bu cihazın esas işlevi burada; bu latent dönemi bypass etmemizi sağlıyor ki, kullananları amiyane tabirle tatmin eden de bu sanırım benim teori de bu...... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap