Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 ok dir ... sorry Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdoğan G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 ben de Eibach 3,5mm i focus 2,5 dizel hb ye takdıramayı düşünüyorum. başka bir konuda sormuştum cevap gelmedi. 2,5 focus ta kullanan varmı acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 ben de Eibach 3,5mm i focus 2,5 dizel hb ye takdıramayı düşünüyorum. başka bir konuda sormuştum cevap gelmedi. 2,5 focus ta kullanan varmı acaba 2,5 da değil ama 2 de kullanmıştım , çokta memnun kaldım , eibach 3,5 road versyon iyidir ... ne çok yumuşak nede çok sert olmuyor , olması gerektiği gibi yaylanır , vede heryere girebilirsiniz , böyle çok çok alçaltmıyor , yanlız hem yay olup ta hemde arabada 5kişi yolculuk ederseniz , o biraz kötü oluyor okadar... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Eibach'lar 30 mm düşürüyor biliyorsunuz değil mi? Önemi yok belki ama Eibach 35 diye bir ürün yok, o bizim piyasanın uydurması Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Hayırlı olsun. H&R diğer yaylara göre daha sert olur genelde. F3 tede durum aynımı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Eibach'lar 30 mm düşürüyor biliyorsunuz değil mi? Önemi yok belki ama Eibach 35 diye bir ürün yok, o bizim piyasanın uydurması Abicim Pro-kitler 35 Sportlinelar 50 mm alçaltıyordu eskiden 2005 yılından sonra prokitleri 40 mm yaptılar. Fakat 40 mm düşmüyor. 30-35 arası düşüyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 zaten 2 ile 2.5 alt takımlar aynıdır heralde ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Hayırlı olsun. H&R diğer yaylara göre daha sert olur genelde. F3 tede durum aynımı ? özellikle ince kasislerde yavaş geçmek lazım , çok hoplatıyor arabayı... yanlız dün kafam biraz dalgındı , bir hayli keskin bir viraja farkına varmadan olmayacak süratle ve olmayacak çizgide girmiş bulundum , allah bariyerlere tosladım derken , o nasıl bir esp dir anlamadım ... böyle devreye gireninide daha önce görmemiştim , heralde teknoloji baya gelişmiş... ama moralim çok bozuldu , bu esp kapanmıyor namussuz ecoboostlarda , dün başıma gelen şey için gayet güzel ama , biliçli sert viraj yapmak hayal , zart zurt durduruyor arabayı , insan bir switch düğme koyar ... aile arabası işte , beklenti çok olmamalı... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Abicim Pro-kitler 35 Sportlinelar 50 mm alçaltıyordu eskiden 2005 yılından sonra prokitleri 40 mm yaptılar. Fakat 40 mm düşmüyor. 30-35 arası düşüyor. Prokit coil-overlar eskilerde 35-65 mm arası ayarlanabilir, onunda ışında hepsi 30 mm. Katalog burada http://performance-suspension.eibach.de/uploads/File/kataloge/Typenliste_2012.pdf Neyse canım inatlaşmak için yazmadım ama yakıştırıp kullanmayı seviyoruz işte... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 işin açıkçası , güzel cizginizde tatlı tatlı viraj yapacağım derseniz yaylar gayet güzel , bunun dışında fren mesefasi , sürtünme filan var , ama en çok tav olduğum yere yakın araba daha güzel duruyor kanımca ... Ama ben viraj içinde yamulacağım, işte toplarken arabanın kıcı başı ayrı yere gitmesin , yere iyi tutunsun diye yay almayın , zaten araba yamulmanıza izin vermiyor ... cart curt duruyor ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Ben de eibach var.Ani direksiyon manevralarında hissediyorsunuz daha çabuk toparlıyor ama bir coil over olamaz ayrı mesele.H r nispeten daha sert daha fazla düşürüyor espyi ekran ayar kısmından kapatabiliyorsun tolga bildiğim ?. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Ben de eibach var.Ani direksiyon manevralarında hissediyorsunuz daha çabuk toparlıyor ama bir coil over olamaz ayrı mesele.H r nispeten daha sert daha fazla düşürüyor espyi ekran ayar kısmından kapatabiliyorsun tolga bildiğim ?. Tam olarak devre dışı kalmıyor, yine zor durumda devreye giriyor.. Kısa kaymalara izin veriyor sadece Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Tam olarak devre dışı kalmıyor, yine zor durumda devreye giriyor.. Kısa kaymalara izin veriyor sadece Esp + driver asisti kapatıyoruz yine de esp açıyor(yani sarı ışık yanıyor) öyle mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Esp + driver asisti kapatıyoruz yine de esp açıyor(yani sarı ışık yanıyor) öyle mi? Dikkat ettiyseniz orada esp yazmıyor zaten çekiş kontrol sistemi yazıyor Zor durumda devreye giriyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Anladığım kadarıyla Abs bütünleşik olduğu için tam olarak kapatılamıyormuş ,araya kablo çekmek ve absyi yeniden programlayarak olabilirmiş.Hatta bu kablo 2011 fiesta titaniumlarda kendinden mevcutmuş .http://www.justanswer.com/uk-ford/49o5q-ford-fiesta-turn-off-esp-zetec-pulling.html Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap