Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Prokit coil-overlar eskilerde 35-65 mm arası ayarlanabilir, onunda ışında hepsi 30 mm. Katalog burada http://performance-s...nliste_2012.pdf Neyse canım inatlaşmak için yazmadım ama yakıştırıp kullanmayı seviyoruz işte... Estağfurullah abicim inatlaşmayacağını bende biliyorum zaten. ama 35 mm lafının eski pro-kitten kalma olduğunu belirtmek için yazmıştım ben. Bu arada bahsettiğim pro-kitin coiloverları değil sadece yayları abicim katalogtada 25-40 yazıyor bütün tuningshoplarda da "4 santim düşer abi" diye satarlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 özellikle ince kasislerde yavaş geçmek lazım , çok hoplatıyor arabayı... yanlız dün kafam biraz dalgındı , bir hayli keskin bir viraja farkına varmadan olmayacak süratle ve olmayacak çizgide girmiş bulundum , allah bariyerlere tosladım derken , o nasıl bir esp dir anlamadım ... böyle devreye gireninide daha önce görmemiştim , heralde teknoloji baya gelişmiş... ama moralim çok bozuldu , bu esp kapanmıyor namussuz ecoboostlarda , dün başıma gelen şey için gayet güzel ama , biliçli sert viraj yapmak hayal , zart zurt durduruyor arabayı , insan bir switch düğme koyar ... aile arabası işte , beklenti çok olmamalı... Benim F2imde -50 mm FK var. geçtiğimiz pazar Karasu-Kaynarca-Kandıra-Tekeköy-Ömerli-Sultanbeyli Yönlerinde yaklaşık 250 km uzunluğunda full virajlı parkurda 2 araba biraz eğlendik. Gayet dinamik ve aynı zamanda oldukça konforlu. (Yakup ve Belen abi yakınen bilir konforunu ) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Tümsek harici bir degisiklik yok bindiğim kadarıyla Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 yine de biraz eskitiyor canım arabayı , benim 2 de vardı eibach , 20 000 bindikten sonra koltuklardan gacur gucur sesler geliyor du , ama arabanın sürüş dinamiğini 100/100 değiştirdiği kesin ... bambaşka oluyor ... hissizlik , yumuşaklık direk gidiyor ... hatta aracı satacağım zaman orjinal yayları taktığım an direk elden çıkartmaya gidiyorum üzülmeden , sanki başka araba satıyormuşum gibi oluyor ... , ben manda kasa mercedes bile alsam kesin düşürürüm... alıştım birkere... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2012 Anladığım kadarıyla Abs bütünleşik olduğu için tam olarak kapatılamıyormuş ,araya kablo çekmek ve absyi yeniden programlayarak olabilirmiş.Hatta bu kablo 2011 fiesta titaniumlarda kendinden mevcutmuş .http://www.justanswe...ec-pulling.html ewet abi soket sökmek lazım , ozamanda abs yerine asd oluyor araba ama piste filan çıklacaksa ; ki zor ihtimal , sökülmesi lazım , yoksa öyle drift vari viraj yalan dolan bu arabada ... zaten artık bütün arabalar bir garip oldu , yok yandan araba geçti diye mık mık öter , aman araba var diye zart diye durur ... eskiler nasılmış öyle , koltuklarda kafalık yok , emniyet kemeri yok birşey yok ... ne garip düşününce ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Şemsi B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Tolga hayırlı olsun çok güzel olmuş.Ben birşey merak ediyorum aldığın yayları servisemi taktırdın yoksa dışardamı.Birde dışarda taktırırsak garantiden çıkıyormu acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Araç her takılacak aksamla garantiden çıkar diye bir kural yok. Ancak takacağınız ürün üretici standartlarında değilse uygunsuzluk ndeniyle vereceği hasarlar garanti kapsamına girmez. Söz gelimi yay taktırdınız, iki gün sonra daha 3000 km'deki aracın motor bloğu çatladı (Allah korusun). Bu durumda garantiden çıkartmaya çalışırlarsa da tüketici mahkemesi ile hakkınızı alırsınız. Ama söz gelimi yürüyen aksamla ilgili bir sorun çıkarsa, amortisör patlaması, rot başı arızası vb. erken bile olsa uygunsuz ürün kullanımına bağlanarak garanti kapsamı dışında bırakılabilir. Servis taksa bile Otosan garanti koşulları haricinde tutabilir, nihayetinde servis bir aracı, garantör değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Yani kötü birşey başına gelse , yayları söküp takmak 1 saat , ama ne olursa olsun , yürüyen aksam , debriyaj baskı balata gibi , devamlı mekanik harket eden parçalar genelde garanti kapsamaz, ve hep sürücü hatası klasmanına girer ... sonuç olarak garanti kapsamına girse , kuralım bir rampa hoppidik hoppidik zıplayalım , patlayıncada hadi buyrun garantiye , öyle birşey zaten yok ... Yok efendim yolda meteor kıvamında çukur vardı ben napayım deseniz de , ozaman devlete dava açıyorsunuz onlar ödüyor hasarınızı , ama birkaç sene içinde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Göksel Öztürk Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Hayırlır olsun güzel olmuş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Şemsi B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2012 Aslında dediğiniz çok doğru yürüyen aksamla ilgili sıkıntı olduğunda kullanıcı hatası oluyor genelde.Bende dizel sedan style taktırmayı düşünüyorum çok güzel durmuş.Sanırım sanayide taktırdın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap