Mustafa Anil Oluşturma zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 29, 2012 bir sorum var, yardımcı olursanız sevinirim.. araç kardeşimin, c-max 2012 model, dizel.. düz vites.. aracı dün ben kullandım. bizimkiler alışveriş mağazasındayken, kapalı otoparkta beklemek bana düştü).. ADANA, hava sıcak.. araba rölantide çalışırken, klimayı açtım:)).. 15-20 dakika öyle keyfini çıkardım.. kardeşimin iddaası şu, rölantide çalışırken, klima çalıştırılmaz mış? arabaya zarar veriyormuş, kurum vs birikiyormuş.. aksini söyledim, olmaz öyle şey dedim.. sizce doğruluk payı nedir? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 klima ile ilgili öyle birşey duymadım, mantıklı da gelmedi ama asıl tehlikeli olan arabayı 15-20 dk rölantide bekletmek diye biliyorum.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Abdurrahman B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Yeni araç sahibi yaklaşımı ile titizlenilmiş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Evet durduğu yerde uzun süre çalışır vaziyette durması iyi değil diyorlar..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Turbo araçların ilk yağlama noktası yağ basınç müşürü / sensörü ve hemen akabinde turbo milidir. Her hangi turbo beslemeli veya beslemesiz motorun yağ pompası rölanti halinde bile tüm noktaları fazlası ile yağlar. Rölantide motor çalışmasının sakıncası yoktur ancak su devirdaim sistemi yavaşladığı ve dış hava akımı almadığı için hararet yüksek derecelerde kalır.. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa Anil Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 ilginize çok teşekkürler. pek zararı yok anladığım kadarıyla.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Pek zararı yok fakat yine de uzun süre çalıştırmamakta fayda var. Veya çalıştırdınız diyelim aracın bakım zamanı gelmeden bir kaç bin km önce bakıma götürmekte yarar var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Dizel araçlarda partikül filtresi ile ilgili bir problem olabilir. Teknik bilgim yok, ancak rolantide çalıştırılmaması partikül filtresinin tıkanması ile ilgili diye biliyorum. (Filtre uzun yolda, belli bir sürat ve ısıda kendisini temizliyor sanırım) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Kitapçığı açın klima bölümünde bu tür uyarı yoksa, hiç kuruntuya gerek yok Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Arkadaşlar merak etmeyin hiçbirşey olmaz bu kadarcık rölentide çalışmakla; zaten bir şey olacak olsa 1 saat boyunca rölentide çalışan otobüsler çoktan bitmiş olurlardı. Sadece şu var eğer aracınız normal kullanımda uzun saatler rölenti devrinde kalıyorsa bakımını erkene çekmek gerekir, 10 bin değilde 8 b in mesela. ama bu süreler öyle 30dk.45dk. falan değil saatlerce. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 F1'de bizim bütün ilk yardım araçları, ki her türlüsü var, bütün gün camlar kapalı, klima açık ve rölantide çalışır vaziyette bekliyor, en az beş saat ve üç gün. Daha sorun yaşamadık, Ağustos sıcağında bile. Sadece Grand Cherokee'ler benzin bitiriyor, o kadar... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Cem bey sizi bulmuşken burda sorayım... dizel motorun rölantide ısınması benzinli motora gore daha mi zordur? Tapatalk 2 ile Slider SL101 cihazımdan gönderildi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Abdurrahman B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Cem bey cevabı verecektir muhakkak.. Evet dizel araçların rölantide daha geç ısındığı doğrudur..Doğru yöntem aracı çalıştırıp 20-30 sn sonra hareket ettirmektir.Böylece motor ve yağ optimal ısıya daha erken kavuşur ve yakıt tüketimi azalmış olur ayrıca.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Cem bey cevabı verecektir muhakkak.. Evet dizel araçların rölantide daha geç ısındığı doğrudur..Doğru yöntem aracı çalıştırıp 20-30 sn sonra hareket ettirmektir.Böylece motor ve yağ optimal ısıya daha erken kavuşur ve yakıt tüketimi azalmış olur ayrıca.. Ben aslinda şunun icin sormuştum... diyelimki gidecek yerimiz yok..disardada usuyoruz...arabayi çalıştırıp kaloriferi açsak isinamayiz... Tapatalk 2 ile Slider SL101 cihazımdan gönderildi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2012 Ben aslinda şunun icin sormuştum... diyelimki gidecek yerimiz yok..disardada usuyoruz...arabayi çalıştırıp kaloriferi açsak isinamayiz... Tapatalk 2 ile Slider SL101 cihazımdan gönderildi Biraz daha geç ısınıyor ama sonuç olarak ısınıyor,-6 - -8 derecelerde bikaç kez tecrübe etmişlğim vardı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap