Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 2011 Garanti Kapsamı Hakkında


Burak Resuloğlu

Soru

Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum, ben bundan 2 hafta önce 15000km'de ve garantisi devam eden bir araç satın aldım.(Focus 2011 Comfort)

Araca alışık olmadığımdan test sürüşünde herşey normal gelmişti ve aracı beğendiğimden satın aldım, ancak bu son 4-5 gündür arabanın ön bölgsinde bir yalpalanma olduğunu fark ettim, özellikle 2.ve 3.viteslerde hızlanırken araba sağa sola kafa sallıyor gibi sendeliyor..çok rahatsız edici değil ama normalde değil, bunun büyük bir ihtimal akslardan kaynaklandığını düşünüyorum.

Perşembe günü servisten randevü aldım ve ilk defa götüreceğim, şimdi size sorum şu..servisteki yetkililer bunun sorunu eğer akslarda ise garanti kapsamında değiştirecekler midir? Aracın 15.000km bakımı daha yeni yapılmış, faturası ve garanti belgesi elimde. Bu sorunu garanti kapsamında çözmeme ve benden ücret talep etme olasılığı olabilir mi acaba?

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Burak Resuloğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Garanti Dışı Hatta Garantiden Bile Olsa Bilginiz Olmadan Aracınızdan Bir Vida Dahi Sökemezler...Değişecekleri Her Parçadan Önce Onay Olmak Zorundalar Sizden.Yani Oraya Gittiğinizden Bu Garanti Dışı Şu Kadar Fatura gibi Bir Saçmalıkla Karşılaşmazsınız(Umarım)...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

5'de gittim aracımı almaya ve sonuç : ego sensörü arızalıymış ve değiştirilmiş...test sürüşü yapılmış ve herşey normal görünüyormuş :) ustayı aldım ve tekrar test sürüşüne çıktık..hafif bir yokuş buldum oralarda ve kalktıktan sonra 2.vitese takıp gaza yüklendiğimde aracın önünün nasıl sallandığını gösterip hissettirdim...evet dedi yalpalıyor...e dedim demek ki normal değilmiş herşey değil mi? evet dedi aks bilyaları büyük ihtimal.. aracı en az 2 gün bırakman lazım. Aks 3 parçadan oluşuyormuş ve hangi parçanın arızalı olduğu tespit edilip siparişi verilecekmiş..buda 2 gün sürermiş. Cuma akşamı arabayı alıp alamayacağım kesin değilmiş. Servis müdürü sanırım kendisi Altuğ Bey var, çok ilgili ve ben ilgilenirim çabuk bitsin diye dedi.. yarın sabah kendisini arayıp parça siparişinin ne durumda olduğunu soracağım. Ustalardan memnun kalmadım çok ilgisiz..alakasız ve aşırı yoğunlar. Hiç içime sinmeden arabamı bıraktım..araç daha yeni yıkanmış ve parlar durumda servise sokmuştum, bugün 5'de sözüm ona almaya gittiğimde çamur içerisindeydi...olabilir dedim test sürüşünde olmuştur, sonra 2.test sürüşüne çıktığımda kemer ikazı ötmeye başladı halbuki ben yalancı kemer tokası takmıştım kısa mesafelerde ötmesin diye...o gitmiş, ustaya sorduğumda lakayit bir şekilde abicim sen merak etme ben sana ayarlarım başka bir toka dedi...ve ön plakama çiğnenmiş bir sakız yapıştırılmıştı. Ufak tefek şeyler ama hoş değil.

Burak Resuloğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

5'de gittim aracımı almaya ve sonuç : ego sensörü arızalıymış ve değiştirilmiş...test sürüşü yapılmış ve herşey normal görünüyormuş :) ustayı aldım ve tekrar test sürüşüne çıktık..hafif bir yokuş buldum oralarda ve kalktıktan sonra 2.vitese takıp gaza yüklendiğimde aracın önünün nasıl sallandığını gösterip hissettirdim...evet dedi yalpalıyor...e dedim demek ki normal değilmiş herşey değil mi? evet dedi aks bilyaları büyük ihtimal.. aracı en az 2 gün bırakman lazım. Aks 3 parçadan oluşuyormuş ve hangi parçanın arızalı olduğu tespit edilip siparişi verilecekmiş..buda 2 gün sürermiş. Cuma akşamı arabayı alıp alamayacağım kesin değilmiş. Servis müdürü sanırım kendisi Altuğ Bey var, çok ilgili ve ben ilgilenirim çabuk bitsin diye dedi.. yarın sabah kendisini arayıp parça siparişinin ne durumda olduğunu soracağım. Ustalardan memnun kalmadım çok ilgisiz..alakasız ve aşırı yoğunlar. Hiç içime sinmeden arabamı bıraktım..araç daha yeni yıkanmış ve parlar durumda servise sokmuştum, bugün 5'de sözüm ona almaya gittiğimde çamur içerisindeydi...olabilir dedim test sürüşünde olmuştur, sonra 2.test sürüşüne çıktığımda kemer ikazı ötmeye başladı halbuki ben yalancı kemer tokası takmıştım kısa mesafelerde ötmesin diye...o gitmiş, ustaya sorduğumda lakayit bir şekilde abicim sen merak etme ben sana ayarlarım başka bir toka dedi...ve ön plakama çiğnenmiş bir sakız yapıştırılmıştı. Ufak tefek şeyler ama hoş değil.

Toka'yı şikayet edebilirsiniz diğerleri kontrol esnasında giderdi büyük ihtimal ama çalınmalara karşı ne yaparsan yap hele içerdeyse kişiye kalıyor.Zaten hep söylenir özel eşya vs ekipman araçta bırakmayın diye..Geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Umarım bu 5 günlük bekleyişe değer ve hasarsız kayıpsız sorunsuz olarak aracınızı teslim alırsınız birde gittiğiniz servisin ismini yazarsanız çok iyi olur malum bende gidicem hazırlıklı oluruz duruma göre.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bugün arabamı teslim aldım, komple aks başını değiştirmişler garanti kapsamında..önceden bahsetmiş olduğum yalpalama,kafa sallama gibi olay ortadan kalkmış oldu.

Ford'dan memnun kaldınız heralde, bir ohh çekmişsinizdir :)

Hayırlı olsun..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bugün arabamı teslim aldım, komple aks başını değiştirmişler garanti kapsamında..önceden bahsetmiş olduğum yalpalama,kafa sallama gibi olay ortadan kalkmış oldu.

Ohh misss.Çok şaşırdım aks başını garantiden değiştirmelerine.İyiki değişmişler valla helal olsun :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Hepinize çok teşekkür ederim gerçekten derin bir oh çektim hakikaten, Çetin Bey size hem kötü hem de iyi haberim olacak..orada Altuğ Bey..kendisi Servis bölümünün sorumlusu, inanılmaz ilgili ve sempatik bir insan, aracımın bugün alabilmem için merkezden gelen parça siparişiyle ilgili bizzat kendisi ilgilendi, defalarca cep tel.vasıtasıyla beni bilgilendirdi, iyi haber onun gibi birisinin orada olması kendisine ismimi direk verebilirsiniz.. bu 3-4 gün içerisinde bayağı bir samimiyet oluştu aramızda, ancak kötü haber ise kendisinin bugün itibariyle yıllık izne çıkması...Çetin Bey bana sorarsanız biraz daha sabredin ve onun dönmesini bekleyin, garanti kapsamında değişmesinde Altuğ Bey'in çok büyük payı oldu. İsterseniz servisi arayıp kendisinin ne zaman döneceğini öğrenip ona göre randevü alabilirsiniz, bol şans diliyorum.

Burak Resuloğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.