Guest Özcan B. Oluşturma zamanı: Haziran 11, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Haziran 11, 2012 Focusu çok seviyorum ve oldukça memnunum.Ama ilk göz ağrım alfa romeo guiletta 1.6jtd 105hp progression plus'dı.Tasarımı,yakıt tüketimi ve özellikle 1.6 dizel 105 hp olmasına rağmen 1.6 115 hp focustan 50 birim tork daha fazla üretmesi bana çok çekici gelmişti.sizce focus mu gui mi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Biraz fotoğraf ekleseniz. Ayrıca kullandığınıza göre bizden daha iyi değerlendirirsiniz. Siz yorumlarınızı bir ekleyin ardından bizde fikirlerimizi söyleriz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Kon yanlış yerde açıldı.. LÜTFEN konuyu açmadan önce kategorileri göz geçirelim... Taşınmıştır Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Konuya gelince; araçlar kağıt üzerinde verdiklerini yere aktarıp aktarmadığı test ve sürüş ile anlarsınız.. 50 Nm torq'un nasıl havada kaldığını öğrenmek istiyorsanız; test ediniz Kesinlikle kötü demiyorum; fakat önemli olan torq'un yüksekliği değil (bu gibi ufak farklarda) size nasıl sunulduğu (devir bandu) ve sizin nasıl kullandığınızdır.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 (düzenlendi) Şık araba ama italyan tofaşı deyip kaçıyım. Genel olarak İtalyan'larla ticaret yaparken mal alırken dikkat edeceksin. Genelde kazıklanırsın. Aracı test etmedim genel kanaatimdir. Haziran 11, 2012 Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 11, 2012 Lancia Delta.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Focus EB ile Giulietta 1.4 MultiAir arasında kalmıştım. Tasarım: Giulietta sıra dışı çizgisi ile daha heyecan verici, ancak önden bakınca ya seversiniz ya da nefret edersiniz, arası yok. İç mekan: Ben Focus'un ergonomisini tercih ederim. Tasarım olarak da tuhaf şalterler minik ses sistemi düğmeleri vb. bana itici geldi. Görüş ikisinde de eşit kötü. Alfa daha sportif bir hava sunuyor o da bir gerçek. Malzeme ve işçilik kalitesi düzgün. Yine de test sürüşünde vites topuz yerinden fırladı. uzun vadede üzmeyeceğinin garantisi yok pek. Motor: Dizel için bir şey diyemem, ama 1.4 170 HP versiyonu çok başarılı, düşük devirlerden itibaren güç var ve devir kesiciye kadar kesintisiz devam ediyor çekişi. Özellikle DNA sisteminde D konumunda uçuyor, eğer bu 170 HP ise Focus abcak 150 HP olabilir dedirtecek kadar. Tüketim performansa göre makul. Sürüş dinamikleri: Çok başarılı, bir Alfa'da olması gerektiği gibi, Focus'a göre biraz daha sert, ancak direksiyon sistemi D modunda keskinleşiyor ve sportif kullanma hissi üst düzeye çıkıyor. Focus ile aynı viraj hızlarına ulaşılabilir muhtemelen ama Alfa'da keyif daha fazla. Konfor: Alfa tatlı sert ve sessiz, yani sorun yok. Fiyat: Benim aldığım dönemde Focus 1.6 EB'a göre 14.000 TL daha pahalı idi (51 - 65). O kadar fark etmez dedim ve vaz geçtim, 55'e kadar daha keyifli ve kişilikli bulduğum için Alfa'yı alırdım. Dediğim gibi dizele yönelik yorum yapmam mümkün değil. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Özcan; önceki aracın Guiletta ve yeni aracın FIII se ancak sen karşılaştırma yapabilirsin, sanıyorum bu forumda ikisine de sahip olan yada bir süre ikisinide kullanan kimse yok. Anlat bakalım, guiletta nasıldı FIII nasıl? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 bende o arac yoktu,cok arastırmıstım hatta focus la gui arasında kalmıstım focusu almadan önce.ama aracı kullanmak nasip olmadı yasadıgım sehırde satış bayii yoktu.o zaman focusla 7-8 bin fark vardı arada,ama su an o fark kapanmış büyük ölçüde,,arastırmnalarımda arabanın perfonmansı ve tasarımı mükemmel,ancak pazar ve servis-yedek parca durumu çok sıkıntılı die kararımı focustan yana vermiştim,ama ist.da inş.bir gün denicem.eger aramızda gui ve focus kullanmış kişi varsa ondan ögrenmek istıyordum cok şey mi kaybettım ya da cok şey mi kazandım focusu secerek.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Çok şey kaybetmemişsin; içi kuyu gibi arabanın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 ilk çıktığı fuarda multiair'ın içine çok bindim indim fiyatıda çok makuldu , 53 000 tl gibi birşeye geliyordu ... ramak kalmıştı o müthiş alfa kırmızısı , içim gitmişti ; aynı anda da seat leon 2.0 tdi FR ye bakıyordum ikisi arasında kaldım karar veremedim ; o autoshow kaçtı .... Sonra 2 aracında fiyatı uçtu gitti... Ama bakınca ikisinide 2. el olarak satmak zor gibi... Eskisi gibi değil biliyorum 2. elleri var ama , ne olursa olsun bir ford ile yarışamaz.... Sonra; araba almaktan vazgeçtiğim sırada 24.000 , 24 ay 0 faiz'i duyunca fırladım FOCUS ecoboost aldım geldim neredeyse kuga alacaktım iyiki eco yu almışım... ecoboost gerçekten sağlam , şimdi multiair'e yazılım , egzost bilmemne takarken 3 kere düşünürsün , ama ecoboost daya herşeyi tık demez , bu benim görüşüm tabi... 1 sene böyle standart gezebilirsin , eğlenceli ; sonra hard yap motor yürüyen aksama modifiye , birde st rs bodykiti çıkar yakında onlarıda takarsın kafana göre , zaten yazılım , emme manifoldu , egzost filan 230-240 hp yi görürsün , hani taktığın bodykit 18 inch jant vede arabada yürür... Normal focusa rs bodykit takıyorlar 105 hp arabaya birde 18inch jant takıyorlar kaslı duruyor ama yürümüyor öyleside kanımca kötü... araç öyle kaslı duruyorsa , gaza asıldınmı yeri titretmesi lazım... onun içinde 200 hp nin üzerinde hp lazım... yani öyle bakınca alfa multiair mı - focus ecoboostmu denilirse , ben ecocuyum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Buluşmaya gelmeyen ecoboost'a ecoboost demem zaten senin dediğin gibi sadece eco olarak kalır.. Eco demek de 100 ps bir araç demek, marifet boost'da..yani buluşmada 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 peki bende birşeyler diyeyim...öncelikle focusla algayı karşılaştırmak abesle iştigal olur...onunla karşılaştırılacak arabalar A3 ve Bmw 1 serisidir onun için bunu heryerde söylemeyin komik olur...Alfa çok farklı ve sürücüsünü arayan bir arabadır..Türkiyedeki distribitör ve yedek parça lansmanı nedeniyle yerini bulamamış bir arabadır...bende ilgilenmiş ve focusu satıp onu almak istemiştim ancak..ikinci elinin kötü olması ve kuzuyu oglana teslim etmek istemeyişim bunda en önemli faktör olmuştu... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Tevfik abi abartıyorsun.. Abeslik bir durum yok ortada.. C sınıfı premium araçlar !! aman aman şeyler sunmuyor bize...Hele alfa..DNA olmasa standrat araçtan farkı yok aman aman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 12, 2012 Hiçte abartmıyorum...iddiasına da girerim tüm forum şahittir..asla aynı segmentte yer almazlar arabadan anlayanlar bunu bilir gidin kime sorarsanız sorun...focus daha iyidir o farklı ama karşılaştırma kabul etmez...söylediğim araçlarla kıyaslyabilirsiniz o kadar... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap