Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 yakup ben benım çalıştıgım bayımdeki örneği verdim sadece ayda 30 tane TDCI satıyorsan 2 tane ecoboost satıyorsun,sen dışardan izleyici gözüyle yada cevrendeki kişilerden duymus oldugun yorumlara göre konuşabilirsin ama ben canlı canlı örneğini görüyorum Buna karsı bir yorum yapmıyoruz ki? Satış var mı diye sordu (sayı bazında degil, Real bazda) Bende her türlü var dedim 1 bayi ile kıyaslanmaz dedim Satış rakamlarına gerekirse alırız Ford'dan ondan ötesi olmaz zaten dimi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Görünen köy klavuz istemiyor şuanda Türkiye'de; insanımız bilinçsiz tutuldu bir dizel çılgınlığı gidiyor. sende 4-5 bin yapan adam dizel almak istiyor. Araç benzinliyse birde LPG takılamıyorsa satılması çok zor şuanda; bu marka modele bakılmaksızın bu şekilde. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Yav yazmışım yukarda yokuşa sürüyorlar demişim. Kaç kişi araba almak için 2-3 ay bekler, işte onlar alacak sadece. Güzel bir hareket değil yaptıkları. Az getir az sat, getirmeyip çok isterseniz getiririz deme. İnsan oğlu doymuyor aksi olsa niye boyle diyoruz donanım icinde aynısı oldu yoktu ; niye yok der; gelir, ne gerek var der.. Kimseyi mutlu edemez firma bu boyle herseyde sanırım Zaten alıcı arabasını sever, firmayı sevmesine gerek yok, 2 ay bekler nolcak ? Acelem yoksa niye beklemiyim? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali_Balkan Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Buna karsı bir yorum yapmıyoruz ki? Satış var mı diye sordu (sayı bazında degil, Real bazda) Bende her türlü var dedim 1 bayi ile kıyaslanmaz dedim Satış rakamlarına gerekirse alırız Ford'dan ondan ötesi olmaz zaten dimi tabikide satış yapılıyor ama daha cok yapılabilir, satıs rakamlarını ıstedım bu yıl mail gelsin paylaşacağım 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 (düzenlendi) Konu Focus Jetta tercihi idi sanırım. Kirlettik bayağı. Seviyoz bu eb üzerinden dizel benzinli polemiğini Haziran 21, 2012 Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Konu başlığı jetta-focus tercihi hakkında ! Ama mevzu, benzinli-dizel kıyası ile turbo benzinli araçların ne kadar sattığına doğru gitmeye başladı ! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Abi Murat Bardakçı neyin oluyor? o değilde ulaş bardakçıyı niye sormuyon sen bakimmmmm.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 (düzenlendi) Ben de karışmasam olmaz... Farklı görüşüm var: Jetta da yeni Focus'da olgun ve yeterince dolgun araçlar. Özel bir duygusal bağ olmadığı sürece her ikisi de sahibini mutlu eder, yeter ki aklı almadığında kalmasın. Ancak daha önce çokça belirtildiği gibi varsayımlar üzerinden değil sergi alanında duran araba üzerinden konuşmak lazım, elde olan sana uyuyor mu uymuyor mu! Bence ne Jetta ne de Focus alırsanız hata yapmamış olursunuz. Bana göre artı ve eksileri de özetleyebilirim... Focus (1.6 atmosferik) + Dinamik sürüş özellikleri, yeterli konfor + Güvenilir, kendini kanıtlamış motor + Dinamik iç tasarım + Göreceli ucuz servis ve yedek parça fiyatları - Motor ömrünü tamamladı ve performans olarak oldukça zayıf - İç mekan yeterince ferah değil, bagaj küçük - Gelecekte gelebilecek donanımlar pişmanlık yaratabilir VW Jetta 1.4 122 PS + Şık karoseri + Ferah iç mekan, büyük bagaj + İyi ikinci el değeri ve marka imajı + Umulandan performanslı motor ve göreceli düşük yakıt tüketimi + DSG opsiyonu - Sıkıcı iç tasarım - Ruhsuz ancak güvenli ve yeterince konforlu sürüş özellikleri - Burnundan kıl aldırmayan satış ve servis elemanları Haziran 21, 2012 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 o değilde ulaş bardakçıyı niye sormuyon sen bakimmmmm.... Ona yaşımız yetmiyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Bu EB konusunda Astra 1.6 180 bg ile bir karşılaştırmak yapmak lazım. Astra bu motorla nasıl satılıyor durumu nedir bilmiyorum. Ama sonuçta benzer araçlar. Bende ki algı Opel daha çok arkasında durdu ve sattı gib. En azından hala satılıyor diye biliyorum. 1,6 İnsignia 180 hp diye çok iyi reklam yapmışlardı zamanında, lpg ye de sorunsuz uyum sağladı diye biliyorm ben, İnsignia nın da tasarımı oldukça şık. İyi de reklam yapınca o motor tuttu. Sonuç Opel in turbo benzinlisi tanındı. Fakat çok yaktı. Hala da öyle. Millette Focus'taki 180 hp lik motoru o motor sanıyor hala. Doğal olarak ta o araba çok yakar muhabbeti dolaşıp duruyor piyasada. Bu yüzden de ecoboost satılmadı. Otosan da maşallah bir dizele yüklendi ki, oooff, dillere destan. Yok şöyle iyi, yok böyle az yakıyor, çekişi iyi vs. övdü de övdü. Sonuç: Ecoboost gibi harkulade bir motor bir kaç yıl sonra piyasada sürünecek malesef. İnşallah şu 1,0 lar bu tabuyu yıkar da1,6 ecoboost larda daha iyi bir karizma yapar. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Gerek yok bana sorarsan, yolda hepsini üzer al sana karizma, Ahmet'in gözündeki karizmadan bize ne ümit 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman yüksekkaya Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Ben de karışmasam olmaz... Farklı görüşüm var: Jetta da yeni Focus'da olgun ve yeterince dolgun araçlar. Özel bir duygusal bağ olmadığı sürece her ikisi de sahibini mutlu eder, yeter ki aklı almadığında kalmasın. Ancak daha önce çokça belirtildiği gibi varsayımlar üzerinden değil sergi alanında duran araba üzerinden konuşmak lazım, elde olan sana uyuyor mu uymuyor mu! Bence ne Jetta ne de Focus alırsanız hata yapmamış olursunuz. Bana göre artı ve eksileri de özetleyebilirim... Focus (1.6 atmosferik) + Dinamik sürüş özellikleri + Güvenilir, kendini kanıtlamış motor + Dinamik iç tasarım + Göreceli ucuz servis ve yedek parça fiyatları - Motor ömrünü tamamladı ve performans olarak oldukça zayıf - İç mekan yeterince ferah değil, bagaj küçük .... sonra devam edeceğim! devamı sabırsızlıkla bekliyorum işte jettada biraz geri durma nedenim lpg uyumu olayı onu netliğe bi kavuşturabilsem zaten iki araç arasındaki seçimim kolay olakcak tabi tüm farklarıda böyle ayrıntılı vermeniz iyi oluyor teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman yüksekkaya Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Astra nın 1.4 140 lık motoru daha çok tutuluyor ve daha çok sattı, çünkü Yakup'unda dediği gibi 180 lik motoru eski teknoloji ve tüketimi çok. 1.0 EB 1 aya kadar gelicek, belki 1 aya bile kalmadan gelir. Şu anda bazı bayilere test araçları geldi gelecek söylentileri var ama alt ve orta donanım olarak 1 aya gelir sanırım. gelsin bakalım 1 ay daha bekleriz problem değil yakıt olayı düşük ama benim aklım hep lpg montajında olduğu için sonunda bu olayıda merak ediyorum yani focus ve jetta arasındaki ayrımı halen net olarak yapmış değilim iki aracıda kullananlar her anlamda tarafsızca yorumlarını yapabilrse sevinirim tşk Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Kompakt sınıftan araba seçenler ekonomi ve rahatlık odaklı modelleri tercih ediyorlar, dizele yönelme müşteri baskısından geliyor. Kalan zayıf benzinlileri alanlar da tüplemeyi planlayarak alıyor. Bu bir piyasa gerçeği... Güçlü kompakt arayan zibidilerin de parası biraz daha bol olacağından yönelebilecekleri Cupra gibi, BMW 3'ler gibi, Mini gibi daha çekici modeller var. Geriye az sayıda züğürt ama performans meraklısı kalıyor onlara da Cenk'in daha önce belirttiği gibi biraz makyajlanmış (İngiltere'deki Zetec S misali) sportif HB ile Ford hitap edebilir ve farklı bir imaj ve dar bir segmentte de olsa pazar yakalayabilirdi. Ancak böyle fantezi düşüncelere sahip olmayan nispeten bürokrat ve düz mantıkçı bir zihniyet var sanırım Otosan pazarlama katında... (bilmem ki hakaret amaçlı yazmadım, ama öyle algılanır mı şimdi bu) Opel'in de 180 BG motoru atla deve satmadığını düşünüyorum. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Aygün Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2012 Bu iki aracı beğenmiyorsan Renault Sümbül bence ideal Şaka bir yana Jetta al 5 sene bin miss... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar