O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 şu civiclerde kullanılan 125 hp lik motorlardansa ... hmm kaç bin devirde onun max torkuna ulaşıcaksın abi 7-8 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 sen napacaksın benim kaçbin rpmde max torka ulaşacağımı Ulaşacakmıyız ulaşacağız illaki bi devirde Bosstan ses seda varmı ondan haber ver sen Açık davet.. Gelsin canlı canlı F3 ti-vct nin performans ve yakıt tüketimi olarak üstün olduğunu kanıtlasın bana Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Ogün abartıyorsun..Devam etmeyeceğim kusura bakma.Zamanla kabul edersin gerilediklerini..Devir değişti..Halen atmosforik motoru ve devri savunuyoruz....Napim devrini Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 atmosferik motordan litre başına 120 hp güç isteriz boss.. Ondan sonra o motoru litre başına 300 hp lere kadar modifiye edip kırılmamasınıda isteriz.. Motor performansı ve motorun sağlamlığı konusunda Hondanın yanında Forda göz bile kırpmam.. Diğer konular ayrı konu motorsa eğer sadece 1. Honda 2. Mercedes 3. BMW ondan sonra diğerleri... Atmosferik teknoloji eskimiş olabilir... ancak diğer firmaların atmosferik motorlarda başarılı olamadığı pek çok konuda Hondanın bariz üstünlüğü mevcut. Turbosunu istersen 5 lira daha çıkarsın koyulur anında minicik 0,6 bar basan bir turbo olur sana turbo motor. Modifiyeli haliyle Forddan az da yakar. Zorladığın zaman forddan ok daha geç pes eder. Gazladığın zaman Ford ile hondanın bir alakası kalmıyor zaten Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Farklı şeylerden bahsediyoruz benim param var kardeşim bana orjinal turbo ver bana hikaye okuma desem honda ne diyecek bana...yok kardeş bizde o diyor...Ben elin ustalarına gitmek zorunda değilim sen halen savunuyorsun 125 ps ile kaç tork üretiyor ve hangi devirde veriyor bu araba...115 ps focus'dan 115 ps golf'den 115 astra'dan AZ tork üretiyor..rakipleri şimdi daha da güçlü..125 ps 159 Nm gibi... bunları geç kia da bile daha güçlüsü var ama ben ne diyorum bu yetmez..aktarma işin içine girecek..Euro norm vs vs vs... Eskidendi motor devri felan...Ödülleri kimler topluyor görüyoruz..İtalyan & Almanlar.. Fanatikler Hondacı ayrı mesela şekil A1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Bizde otomobil aşkı var boss motor yağı kokusunu seven insanlarız bizler. Honda turbolama zevkini bizlere bırakmış. Bizde turbosunu takar. Parası olanların aldıkları porscheların yanında westegateden 1 metre ateş ata ata geçeriz Motorumuzda onlarınkinden uzun ömürlü olur Bunun fanatiklik ile bir alakası yok Ama konu motorsa Eğer HONDA... Gerisi onlardan sonra O ödüllerin hiç biri benim gözümde kıymetli değil onlar çeşitli pazarlama stratejileri ve satın almayla alınan ödüller. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Ödültoplayan Almanlara Hediye Hartge modifiyeli M6 4999 cc v10 524 hp CTR Turbo 2,0 Turbo XXX Hp Harcore Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Yaw tamam sen honda al Ben diğerlerini alayım...Trafikte hoşgörüm yarışsın :) Hız Felakettir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Caponcu Ogün coşmuş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
izmirlihayalet Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 8, 2011 fiyat aralıgı ve performans artısı ne kadar olur ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Ogün ün bu heyecanlı halini çok seviyorum ama günümüz hayat şartlarında durum farklı olabilir.. Honda motorsiklet motoru ürettiği için yüksek devirli motorlar hakkında tecrübesi olan bir firmaydı, otomobil üretmeye başladığındaysa müşterilerinin beklentileri doğrultusunda ekonomik ve sağlam motora sahip sorunsuz ve ucuz araçlar tasarlamaya başladı. Firma küçük hacimli, maliyeti ve tüketimi düşük araçlar geliştirmeye önem verdi ve yüksek devirin getirisi olan yüksek güç hakkında gitgide daha fazla tecrübe elde etti, zamanının Avrupalı rakipleri butür zorunluluklar hissetmiyorlardı ve tüketimi Japon lar kadar dert etmiyorlardı, bu ve benzeri sebeplerden firmalar hacim/güç konusunda Japon lardan geride kaldılar, örnek vermek gerekirse Bmw uçak motoru üreten bir motor firmasıydı ve zorunda hissetseydi düşük hacim/yüksek güç için çalışmalarına başlar otomobillerine uygulardı. Günümüzdeyse şartlar çok değişti; artık otomobiller çevrecilik adına düşük tüketime, düşük emisyon değerlerine ve rekabet/güvenlik şartları nedeniyle ağırlaşan kasalarını hareket ettirmek için yüksek torka ihtiyaç duymaya başladılar, çoğu Japon firması bu yüzden yüksek devirde yüksek güç üreten motorlar yerine daha ideal tork dağılımına sahip düşük tüketimli ve emisyonlu motorlar üretmeye başladılar, bu da Japonların efsanevi yüksek devirde yüksek güç çözümünü zora soktu. Güncel Civic halen daha rahat kullanımlı ve sorunsuz bir motora sahip olsa da artık uzun zamandır yüksek ve dengeli tork için çalışan Avrupalı rakiplerine göre zayıf kalabiliyor çünkü araçların çok büyük bir kısmı sportif bir amaç için değil ekonomik ulaşım aracı - aile sedanı olarak kullanılıyor. Bugün teknolojisini beğenmediğimiz ABD li motor üreticilerinin ürettiği V8, V10 ve V12 leri de Toyota ve Honda nın yeterince dengeli ve etkileyici sese sahip olarak uzunca bir süre üretemediklerini, bunun için defalarca Chevrolette - GM bloğu ve üretim tekniklerini incelediklerini biliyor muydunuz? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 D17A2 1,6 125 hp Bu motor tırt söyliyim sana Ogün. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 ben de söylemiştim ama... hala iyi deniliyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 o motorun sadece beygir gücü var başka hiçbir artısı yok ne tork ne ivmelenme... bi yakınımızın aracını kullanma fırsatım olmuştu hiç etkileyici değildi indiğimde bu muydu 125 hp dedim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2011 Onur sen benzinli araba kullanmamışsın....O 125 BG i hissetmek için gazın dibine kadar basman lazım....Ama motor artık yakıtı içer mi başka bi şey mi yapar bilmiyorum....Bizim FSI gerektiğinde(!) gayet seri olabiliyordu mesela....Ama bayağı yükleniyordum gaza....Yolda sol şerite yanıma yaklaşan olamıyordu....(Tabi TSI Superb hariç...) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap