Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Chiptuning


Mehmet Gazihan

Önerilen Mesajlar

sen napacaksın benim kaçbin rpmde max torka ulaşacağımı :D Ulaşacakmıyız ulaşacağız illaki bi devirde

Bosstan ses seda varmı ondan haber ver sen :P

Açık davet.. Gelsin canlı canlı F3 ti-vct nin performans ve yakıt tüketimi olarak üstün olduğunu kanıtlasın bana :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

atmosferik motordan litre başına 120 hp güç isteriz boss.. Ondan sonra o motoru litre başına 300 hp lere kadar modifiye edip kırılmamasınıda isteriz.. Motor performansı ve motorun sağlamlığı konusunda Hondanın yanında Forda göz bile kırpmam.. Diğer konular ayrı

konu motorsa eğer sadece 1. Honda 2. Mercedes 3. BMW ondan sonra diğerleri... Atmosferik teknoloji eskimiş olabilir... ancak diğer firmaların atmosferik motorlarda başarılı olamadığı pek çok konuda Hondanın bariz üstünlüğü mevcut.

Turbosunu istersen 5 lira daha çıkarsın koyulur anında minicik 0,6 bar basan bir turbo olur sana turbo motor. Modifiyeli haliyle Forddan az da yakar. Zorladığın zaman forddan ok daha geç pes eder. Gazladığın zaman Ford ile hondanın bir alakası kalmıyor zaten

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Farklı şeylerden bahsediyoruz benim param var kardeşim bana orjinal turbo ver :D bana hikaye okuma desem honda ne diyecek bana...yok kardeş bizde o diyor...Ben elin ustalarına gitmek zorunda değilim sen halen savunuyorsun

125 ps ile kaç tork üretiyor ve hangi devirde veriyor bu araba...115 ps focus'dan 115 ps golf'den 115 astra'dan AZ tork üretiyor..rakipleri şimdi daha da güçlü..125 ps 159 Nm gibi... bunları geç kia da bile daha güçlüsü var ama ben ne diyorum bu yetmez..aktarma işin içine girecek..Euro norm vs vs vs...

Eskidendi motor devri felan...Ödülleri kimler topluyor görüyoruz..İtalyan & Almanlar.. Fanatikler Hondacı ayrı mesela şekil A1

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bizde otomobil aşkı var boss motor yağı kokusunu seven insanlarız bizler. Honda turbolama zevkini bizlere bırakmış. Bizde turbosunu takar. Parası olanların aldıkları porscheların yanında westegateden 1 metre ateş ata ata geçeriz :D

Motorumuzda onlarınkinden uzun ömürlü olur :P

Bunun fanatiklik ile bir alakası yok

Ama konu motorsa Eğer HONDA... Gerisi onlardan sonra O ödüllerin hiç biri benim gözümde kıymetli değil

onlar çeşitli pazarlama stratejileri ve satın almayla alınan ödüller.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ogün ün bu heyecanlı halini çok seviyorum ama günümüz hayat şartlarında durum farklı olabilir..

Honda motorsiklet motoru ürettiği için yüksek devirli motorlar hakkında tecrübesi olan bir firmaydı, otomobil üretmeye başladığındaysa müşterilerinin beklentileri doğrultusunda ekonomik ve sağlam motora sahip sorunsuz ve ucuz araçlar tasarlamaya başladı. Firma küçük hacimli, maliyeti ve tüketimi düşük araçlar geliştirmeye önem verdi ve yüksek devirin getirisi olan yüksek güç hakkında gitgide daha fazla tecrübe elde etti, zamanının Avrupalı rakipleri butür zorunluluklar hissetmiyorlardı ve tüketimi Japon lar kadar dert etmiyorlardı, bu ve benzeri sebeplerden firmalar hacim/güç konusunda Japon lardan geride kaldılar, örnek vermek gerekirse Bmw uçak motoru üreten bir motor firmasıydı ve zorunda hissetseydi düşük hacim/yüksek güç için çalışmalarına başlar otomobillerine uygulardı.

Günümüzdeyse şartlar çok değişti; artık otomobiller çevrecilik adına düşük tüketime, düşük emisyon değerlerine ve rekabet/güvenlik şartları nedeniyle ağırlaşan kasalarını hareket ettirmek için yüksek torka ihtiyaç duymaya başladılar, çoğu Japon firması bu yüzden yüksek devirde yüksek güç üreten motorlar yerine daha ideal tork dağılımına sahip düşük tüketimli ve emisyonlu motorlar üretmeye başladılar, bu da Japonların efsanevi yüksek devirde yüksek güç çözümünü zora soktu.

Güncel Civic halen daha rahat kullanımlı ve sorunsuz bir motora sahip olsa da artık uzun zamandır yüksek ve dengeli tork için çalışan Avrupalı rakiplerine göre zayıf kalabiliyor çünkü araçların çok büyük bir kısmı sportif bir amaç için değil ekonomik ulaşım aracı - aile sedanı olarak kullanılıyor.

Bugün teknolojisini beğenmediğimiz ABD li motor üreticilerinin ürettiği V8, V10 ve V12 leri de Toyota ve Honda nın yeterince dengeli ve etkileyici sese sahip olarak uzunca bir süre üretemediklerini, bunun için defalarca Chevrolette - GM bloğu ve üretim tekniklerini incelediklerini biliyor muydunuz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onur sen benzinli araba kullanmamışsın....O 125 BG i hissetmek için gazın dibine kadar basman lazım....Ama motor artık yakıtı içer mi başka bi şey mi yapar bilmiyorum....Bizim FSI gerektiğinde(!) gayet seri olabiliyordu mesela....Ama bayağı yükleniyordum gaza....Yolda sol şerite yanıma yaklaşan olamıyordu....(Tabi TSI Superb hariç...)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.