Ogün Özemre Oluşturma zamanı: Mayıs 9, 2011 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 9, 2011 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Test aracında bile sony kullanmışlar abi...Bir TestAdam kadar bile değerimiz yok mu Otosanın gözünde yahu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Sony kullandıkları sonucuna nasıl vardın? Euro-ncap sonucu ne olacak bakalım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Sony kullandıkları sonucuna nasıl vardın? Euro-ncap sonucu ne olacak bakalım... Airbag simulasyonunda Sonyli çizimler var,bakın isterseniz...EuroNcapte 5 alsa bile daha önemlisi aracın güvenlik donanımlarının ne kadar etkin olduğu... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Sony kullandıkları sonucuna nasıl vardın? Euro-ncap sonucu ne olacak bakalım... Tartışmasız 5 yıldız abi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Engin Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Bencede 5 yıldız alır Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2011 süratla duvara çarpan aracın arkası havalanmıyor hatta sağa sola bile az savruluyor...Bu onun emiş gücünü gösteriyor.. Benden alıntıdır. Yeni nesil Focus gövde yapısında gelişmiş yüksek güçte çelikler kapsamlı bir şekilde kullanılıyor. Yüksek güçte çelikler gövde yapısının yüzde 55'ini oluşturuyor ve aracın yapısının yüzde 26'sından fazlası ultra yüksek güçte ve Bor çeliklerinden oluşturuldu; bu da herhangi bir Ford ürününden çok daha fazla bir oran. Gövdenin esnemeye direnci ortalama olarak şu anki Avrupalı Focus'tan yüzde 47 daha yüksek. Gövdenin yapısal sağlamlığı ayrıca burulmaya karşı sertliğinde ortaya çıkıyor: Yeni 5 kapılı Focus şu anki modelden yüzde 15 daha sert. Dinamik özellikleri iyileştirmek ve daha sessiz ve yumuşak çalışmayı sağlamak için mühendisler yapının süspansiyon bağlantı noktalarındaki yerel sertliğini artırmaya özel bir özen gösterdiler. Bu alanlarda, gövde sertliği yüzde 75'e varan oranlarda arttı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 Test aracında bile sony kullanmışlar abi...Bir TestAdam kadar bile değerimiz yok mu Otosanın gözünde yahu Dostum ona bakarsan sunroof bile var çarpışma testi aracında Sony bizede gelecek inş. Sony kullandıkları sonucuna nasıl vardın? Euro-ncap sonucu ne olacak bakalım... Euro-ncap den 5 yıldız almayanı dövüyorlar zaten bu devirde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 honda civic e de 5 yıldız verdilerse... o nasıl yıldız anlamadımmm... focusun 15 yıldızı olması lazım.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 5 Yıldız alacağına eminim zaten de,segmentinin en iyi derecesini alıp alamayacağını merak ediyorum ! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2011 Bence aktif şehir içi güvenlik sistemi sayesinde en yüksek puanı alabilir. Tabi bazen acayip yerlerden puan kırpıyorlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap