Özgür Acar Oluşturma zamanı: Temmuz 17, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 17, 2012 Merhaba bende focus 2 den 3 e yeni geçtim. Önceki aracımda kapıların alt köşelerinde taş sıçramalarından dolayı izler oluşmuştu. Bunun yeni aracımda olmamasını istiyorum. Bu konuda önerisi olan arkadas var mı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2012 Focus 3'e özgü bir konu olmadıgı için konuyu taşıyoruz. Lütfen dikkat edelim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2012 Merhaba bende focus 2 den 3 e yeni geçtim. Önceki aracımda kapıların alt köşelerinde taş sıçramalarından dolayı izler oluşmuştu. Bunun yeni aracımda olmamasını istiyorum. Bu konuda önerisi olan arkadas var mı ? Focus 3 te bu sorun yok,çünkü marşpiyeler plastik ve yapısı itibarıyla aracın tekerleklerinden kaportaya taş atmasını engelleyen bir dizaynla üretilmişler....Ama illa içim rahat etsin diyorsanız davlumbaz altlarına paçalık yaptırtabilirsiniz...Fakat orjinal paçalıklar Türkiyede yok,Almanyadan getirttirmeniz lazım..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Focus 3 te bu sorun yok,çünkü marşpiyeler plastik ve yapısı itibarıyla aracın tekerleklerinden kaportaya taş atmasını engelleyen bir dizaynla üretilmişler....Ama illa içim rahat etsin diyorsanız davlumbaz altlarına paçalık yaptırtabilirsiniz...Fakat orjinal paçalıklar Türkiyede yok,Almanyadan getirttirmeniz lazım..... Peki o zaman arka kapı alt köşe karşısında çamurluk kenarlarındaki kaplaması niye var? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Focus 3 te bu sorun yok,çünkü marşpiyeler plastik ve yapısı itibarıyla aracın tekerleklerinden kaportaya taş atmasını engelleyen bir dizaynla üretilmişler....Ama illa içim rahat etsin diyorsanız davlumbaz altlarına paçalık yaptırtabilirsiniz...Fakat orjinal paçalıklar Türkiyede yok,Almanyadan getirttirmeniz lazım..... Bendeki Focus 3 te çamur atıyordu ön tekerlekler kapılara,ön çamurluklara hatta yan ön camlara bile.Demek ki taşta atabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Merhaba bende focus 2 den 3 e yeni geçtim. Önceki aracımda kapıların alt köşelerinde taş sıçramalarından dolayı izler oluşmuştu. Bunun yeni aracımda olmamasını istiyorum. Bu konuda önerisi olan arkadas var mı ? Orjinal paçalık varmı bilmiyorum servislerde fakat sanayideki aksesuarcılarda universal tip paçalıklar var.İllaki orjinal istiyorsanız ebaydan bulabilirsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Bendeki Focus 3 te çamur atıyordu ön tekerlekler kapılara,ön çamurluklara hatta yan ön camlara bile.Demek ki taşta atabilir. Taş atmıyor,bu konuda sıkıntı yok....Çamur ve su sıçraması farklı..Aracın ön tekerlerinin su tahliyesiyle alakalı....Arka kapı altlarındaki kaplamalar ise araca iniş binişlerde o bölümde çizilme ve yıpranmaları engellemek için diye düşünüyorum.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 uzay filimlerindeki gibi güç kalkanlarını devreye sokun..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 (düzenlendi) Taş atmıyor,bu konuda sıkıntı yok....Çamur ve su sıçraması farklı..Aracın ön tekerlerinin su tahliyesiyle alakalı....Arka kapı altlarındaki kaplamalar ise araca iniş binişlerde o bölümde çizilme ve yıpranmaları engellemek için diye düşünüyorum.... Maalesef yanlış düşünüyorsun, bu konuda forumda bir başlık vardı uzun uzun tartışılmıştı, hatta resimler de vardı. Ama bulamadım, zaten bu forumda aradğımı bulmak konusunda son derece yeteneksizim. O zaman da yazmıştım, çamurlu seyir sonrasında çamur izlerini takip ederseniz yoğunlaşma ön çamurluklardan marşpiyele paralel kapı altından ilerleyip arka kapı altından arka çamurluğa doğru yükselme yapıyor. Bkz. resim: Burada arka çamurluğun hafif bombesi ve kapı aralığının çamurluk tarafı gelen tozların etkisiyle adeta zımparalanıyormuş gibi oluyor. Bu nedenle Fiesta'da yoğun boya dökülmeleri yaşanmıştı, aynı sorun olmasın diye fabrikadan saydam folyo ile kaplı geliyor Focus. Taş atmanın normal ebadlarda lastik ile özel bir sorun olacağını, en azından kendi kaportamız için, zannetmiyorum. Arkadan gelen de mesafeyi korusun. Temmuz 18, 2012 Cem Boneval tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2012 Maalesef yanlış düşünüyorsun, bu konuda forumda bir başlık vardı uzun uzun tartışılmıştı, hatta resimler de vardı. Ama bulamadım, zaten bu forumda aradğımı bulmak konusunda son derece yeteneksizim. O zaman da yazmıştım, çamurlu seyir sonrasında çamur izlerini takip ederseniz yoğunlaşma ön çamurluklardan marşpiyele paralel kapı altından ilerleyip arka kapı altından arka çamurluğa doğru yükselme yapıyor. Bkz. resim: Burada arka çamurluğun hafif bombesi ve kapı aralığının çamurluk tarafı gelen tozların etkisiyle adeta zımparalanıyormuş gibi oluyor. Bu nedenle Fiesta'da yoğun boya dökülmeleri yaşanmıştı, aynı sorun olmasın diye fabrikadan saydam folyo ile kaplı geliyor Focus. Taş atmanın normal ebadlarda lsatik ile özel bir sorun olacağını, en azından kendi kaportamız için, zannetmiyorum. Arkadan gelen de mesafeyi korusun. Bu adamn yüzünden bilimteknik dergisi almayı bıraktım... 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap