Tolga Başaran Oluşturma zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 23, 2012 34.500 TL fiyatı 100.000 KM 'de kendileri , düz vitesli... Gayet temiz bir araç , görünüşte olarak , istenilen servisede gösterebirsin dedi sahibi ... Ben bu aracı almayı düşünüyorum , Pekte anlamadığım , tanımadığım bir model olduğu için , 100 000 km olması bana sorunlar çıkartabilirmi ? LPG bu araca takılırmı ? Senelik vergisi 1400 küsürlerde filan , 2.araç olarak almayı düşünüyorum; servisi , bakımları illaki pahalıdır ... Ama lpg dönüşümde , ve ondan sonra yolda bırakabilirmi , varmıdır bu amerikandan anlayan bilen ? Birde devamlı kullanılacak , nekadar daha üzmeden , masraf çıkartmadan yürür ... Fantaziye kaçmadan adam gibi araba mı almak lazım ... Bir türlü karar veremedim ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 benim gibi kimsenin de bilgisi yokmuş , ben en iyisi iyi bir usta araştırayım direk ona gösaterip onunla konuşayım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 aracın durumunu bilemem ama mümkünse 40-50km kullanmanızı tavsiye ederim. Bu tür araçlar lüks jip olarak görülüyor. Ama konfor, yol tutuş, direksiyon motor konuları ve bunların şehir içi kullanıma uygunluğuna bakmak lazım. Bir ara Cheroke kullanan bir tanıdığım uzun yolda arkada oturanın bulantı yaşadığından şikayetçiydi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 yani lastik yanağı nekadar kalınlaşırsa okadar jöle kıvamında sallanır araba ... ben en güzeli , sağlam bir amerikancı bulayım göstereyim aracı ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Motor seçeneği nedir bu aracın ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 2001 model Tahoe kullanmıştım. 4.7lt motor vardı sanırım. Bu tür araçlara meraklı degilseniz tavsiye etmem. Bası kıçı ayrı oynayan sallanıp duran araçlar. Duruşlarına bakmayın elektronik doğru düzgün sistemleride yoktur. Kocaman bir kasa ve verimsiz bir motordan olusan sürüş dinamiği konusunda sıfır araçlar. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Motor seçeneği nedir bu aracın ? 2.4lt benzinli 150 hp Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 2001 model Tahoe kullanmıştım. 4.7lt motor vardı sanırım. Bu tür araçlara meraklı degilseniz tavsiye etmem. Bası kıçı ayrı oynayan sallanıp duran araçlar. Duruşlarına bakmayın elektronik doğru düzgün sistemleride yoktur. Kocaman bir kasa ve verimsiz bir motordan olusan sürüş dinamiği konusunda sıfır araçlar. üstad öyle diyorsunda , bu aracın sürüş dinamiği asv alt üzerinde değil Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yigit Celik Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 jeep'in euroncap sonucları vasat. bu yönü ile de değerlendirilmesi gerekir. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 jeep'in euroncap sonucları vasat. bu yönü ile de değerlendirilmesi gerekir. o yönden hiç düşünmemiştim ... Uyarı için eyw. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Sürüşün %30 arazi, %50 taşlı topraklı köy yolları ve %20 asfalt ise LPG'lemek kaydı ile düşünülebilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Sürüşün %30 arazi, %50 taşlı topraklı köy yolları ve %20 asfalt ise LPG'lemek kaydı ile düşünülebilir. valla sizin görüşleriniz önemli , bu konular dışında , motor ve yürüyen aksam çok iyi durumda diyelim , zaten otomatik şanzumanda değil , 100 000 km oluşu nekadarlık bir metal yorgunluğu yaratmıştır , ve nekadar uzun süreli sorunsuz binebilirim (iyi bakmak kaydı ile) Yani demek istadiğim : Pederin arkadaşında Honda accord vardı 90 lı bir modelden , 400 000 km yi devirmişti , hala tık demiyordu , bu amerikanların ömürleride uzunmudur değilmidir diye meraktayım aslında ... 100 000 km arabaya 40 000'e yakın para harcanırmı , harcanmazmı onun muhakemesinii birtürlü yapamıyorum ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2012 Asfalt üzerinde uzunca bir test sürüşü yapın demek istemiştim. Asfalt üzerindeki sürüşü beklediğinizin altında olabilir diyelim. Ben off road kullanacağınızı tahmin etmemiştim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2012 valla sizin görüşleriniz önemli , bu konular dışında , motor ve yürüyen aksam çok iyi durumda diyelim , zaten otomatik şanzumanda değil , 100 000 km oluşu nekadarlık bir metal yorgunluğu yaratmıştır , ve nekadar uzun süreli sorunsuz binebilirim (iyi bakmak kaydı ile) Yani demek istadiğim : Pederin arkadaşında Honda accord vardı 90 lı bir modelden , 400 000 km yi devirmişti , hala tık demiyordu , bu amerikanların ömürleride uzunmudur değilmidir diye meraktayım aslında ... 100 000 km arabaya 40 000'e yakın para harcanırmı , harcanmazmı onun muhakemesinii birtürlü yapamıyorum ... Tolga duyduğum ve okuduğum özel bir sorunları yok, yüksek hacimli düşük güçlü atmosferik motorlarda sorun olmaz, manüel şanzımandan da sorun beklemem, ancak trim kalitesi, sürüş konforu , performans ve yakıt üzebilir. Muhtemelen LPG ile 30 Kuruş civarında yakar. Yani sonuçta beklentin önemli, arazide keyif verir, normal yolda da taşır. Bu kadar eder mi? Bence sınırda, biraz daha kırmaya çalışmak lazım. Çünkü üçüncü elde satarken aradığını kolay bulamazsın. Bak mesela hem daha performanslı, hem otomatik, hem daha ucuz, hem de LPG'si hazır: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-taylan-dan-lpg-li-liberty-94424331/detay Diyeceğim o ki niyetliysen bir daha sıkı pazarlık et. Bir de bildiğim kadarı ile bunalrın bu küçük motorlu versiyonundan fazla ithal edilmedi, yedek parça durumunu da araştırmakta yarar var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2012 Gezenbilirde hemen hemen her türlü arazi taşıtı için bilgi mevcut. O konuda başarılı bir site. Ben şahsen amerikandan uzak dururdum. Servisleri çok öpüşken oluyorlar. Sanayiide tanıdık varsa o ayrı. Hele bide araziye vuracaksan güzel bir ekonomik bütçe ayırman gerekir diye düşünüyorum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap