Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Sağ Aks Keçesinden Yağ Kaçağı


Kubilay Yıldırımbayazıt

Soru

aracımda aldığım günden beri devam eden bir sıkıntı bu. sağ aks in şanzımana takıldığı yerden sürekli yağ kaçağı var damlatma şeklinde.şanzıman yağı eksiltecek seviyede.yetkili serviste 5 kez aks keçesi 1 kez sağ aks komple 1 kezde aks bilyasını tutan köprü değişti. en son 15000 bakımında işlem gördü halen devam etmekte yetkili servise başvurdum ve şu an aracın iş kartı açık durumda.tekay diye yardım bölümüne yazı yazıldı form gönderildi gerekli tsb uygulandı sonuç yine olumsuz maalesef.

otosandan ya sorunumun giderilmesini yada aracın yenisini talep ettim bekliyorum. garanti şartlarına göre yasal yollardan yeni araç yada bedel iadesi alma hakkım varmış avukat arkadaşlar bu şekilde söylüyor. bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan arkadaşlar varmı? merak ediyorum. birde bbenim araçtan başka 4 tane f3 de 1 de cmax de gördüm aynı sorunu sadece gittiğim serviste. eminim herkes benim gibi aracın altını da kontrol etmiyordur. bana özel bir durum mu yoksa genel bir sorun mu onuda bilmiyorum. 0 km araçtan yararlanamaz duruma geldim. araçtan soğudum. 0 km aracın şanzıman yağına bakarak binmek çok acı benim için. yardımcı olanalara şimdiden teşekkürler.araç 2011 model 11 aylık ve 16 000 km de.

saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Çok geçmiş olsun Kubilay bey,canınız bayağa sıkılmış haklı olarak,umarım çözülür.Bu arada servisler yeni focus konusunda çok acemi ve tecrübesizler malesef,belli başlı 4-5 sorunla ilgili servise başvurdurdum daha önce (ilgili başlıklarda mevcut),xenon far değişimi ve sensör dolabından gelen sesin giderilmesi dışında sonuca ulaşabilmiş değilim malesef.Bende artık acele etmiyorum zamana bıraktım servisler tecrübe edinsin diye,bu arada benim gündelik kullanımımda mani bi durum yok onun verdiği esnekliği kullanıyorum sadece.Tek servise bağlı kalmamak sorunun çözümü için pozitif etkisi olabilir bunu değerlendirin bence.

sağolun alper bey sizden uzak olur umarım kronik sorunlar.

servislere otosanı da dahil ediyorum ben aracı tanımıyorlar. çünkü benim araçtaki işlemler otosanın yönlendirmesi ile yapıldı yanılmıyorsam 3kez. ama sonuç malum yine aynı başka bir servise gitsem bilmiyorum hiç denemedim ama onlar da otosana yazacaklar ki yine sorun çözülmeyecek. günlük kullanımda aslında kısa vadede banada engel yok ama ileride şanzımanın yağsız kalması büyük problem olur. bakalım bekliyorum umarım çözülür yada aracı değiştirirler güzellikle

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Öncelikle geçmiş olsun.Umarım bir an önce kalıcı çözüme ulaşılır.

Yeni araç veya ücret iadesi talep edin ama olumsuz karşılayacaklar.Komple şanzıman değişimi bile yaparlar ama iade veya yeni aracı kabul edeceklerini zannetmiyorum. f2 cvt şanzımanlı focuslarda da aynı şeyler oldu.Komple şanzımanlar değişti beyinler değişti.Yinede aynı sorunlar devam etti.Bunlara rağmen srounu çözülemeyen aracı geri almadılar.Müşteri yasal yola başvurdu.Bilirkişiler geldi.Aracın geri iadesine karar verdildi.Otosan yargıtaya gitti.Yargıtay üniversiteyi bilirkişi tayin etti.Onlarda sorun olduğu yönünde rapor verdiler.Yinede aracı geri almadı Otosan.Sonra karara dayanarak hesaplarına bloke koydurdular öylece ödemek zorunda kaldı Otosan :) Ama aracı hala üstüne almamış bile.Müşterinin üstüne kayıtlıymış resmiyette.

http://resim.donanimhaber.com/m_60596151/mpage_1/f_/key_//tm.htm#61272164 linkindeki DATRONX adlı arkadaşın yorumunu okursanız anlarsınız bu işlerin zorluğunu :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Öncelikle geçmiş olsun.Umarım bir an önce kalıcı çözüme ulaşılır.

Yeni araç veya ücret iadesi talep edin ama olumsuz karşılayacaklar.Komple şanzıman değişimi bile yaparlar ama iade veya yeni aracı kabul edeceklerini zannetmiyorum. f2 cvt şanzımanlı focuslarda da aynı şeyler oldu.Komple şanzımanlar değişti beyinler değişti.Yinede aynı sorunlar devam etti.Bunlara rağmen srounu çözülemeyen aracı geri almadılar.Müşteri yasal yola başvurdu.Bilirkişiler geldi.Aracın geri iadesine karar verdildi.Otosan yargıtaya gitti.Yargıtay üniversiteyi bilirkişi tayin etti.Onlarda sorun olduğu yönünde rapor verdiler.Yinede aracı geri almadı Otosan.Sonra karara dayanarak hesaplarına bloke koydurdular öylece ödemek zorunda kaldı Otosan :) Ama aracı hala üstüne almamış bile.Müşterinin üstüne kayıtlıymış resmiyette.

http://resim.donanim...tm.htm#61272164 linkindeki DATRONX adlı arkadaşın yorumunu okursanız anlarsınız bu işlerin zorluğunu :)

teşekkür ederim sağolun.

durumu şöyle özetleyeyim ford araçları seven ve öceki aracıda ford focus olan bir müşteri olarak 5 kez aracımın tamir edilmesi için uğraştım. aynı bölge 5 kez tamir edildi. ilçedeyim rahat 10 kez bu sorun için gidiş geliş 150 km yol yaptım (benzinle) hallosun bineyim diye. çünkü gerçekten arabamı seviyorum.ama olmadı maalesef 6. kez durum yine aynı. 0 km aracın şanzıman yağını kontrol ederek binecek olsaydım 2. el focus alırdım. garanti şartlarında aynı arızanın 1 yıl içerisinde 4 ten fazla farklı arızaların 6 dan fazla ortaya çıkması diye bir madde var avukat arkadaşlarımın söylediği de bu şekilde. uzun sürer biliyorum ama gerekirse beklerim. 47 bin lira verip de aldığım araçtan da içim rahat olarak yararlanmak istiyorum.bakalım belkide gerek kalmaz kendileri değiştirirler.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

teşekkür ederim sağolun.

durumu şöyle özetleyeyim ford araçları seven ve öceki aracıda ford focus olan bir müşteri olarak 5 kez aracımın tamir edilmesi için uğraştım. aynı bölge 5 kez tamir edildi. ilçedeyim rahat 10 kez bu sorun için gidiş geliş 150 km yol yaptım (benzinle) hallosun bineyim diye. çünkü gerçekten arabamı seviyorum.ama olmadı maalesef 6. kez durum yine aynı. 0 km aracın şanzıman yağını kontrol ederek binecek olsaydım 2. el focus alırdım. garanti şartlarında aynı arızanın 1 yıl içerisinde 4 ten fazla farklı arızaların 6 dan fazla ortaya çıkması diye bir madde var avukat arkadaşlarımın söylediği de bu şekilde. uzun sürer biliyorum ama gerekirse beklerim. 47 bin lira verip de aldığım araçtan da içim rahat olarak yararlanmak istiyorum.bakalım belkide gerek kalmaz kendileri değiştirirler.

Umarım değişirler veya sorununuzu giderirler.Mahkeme süresince araç sizde kalıyor ama arızalı,yağ eksilten bir araca binmek ne kadar doğru bilemeyeceğim.Sonuçta yolda giderken bir anda tüm yağı ordan boşaltma riskide var...Sonuçta kazanacaksınız ama süreci uzatmak isterlerse linkteki örnek gibi canınız sıkılacak...

Servis müdürüne veya sorumlusuna isyan edin.Burda yazdıklarınızı yüksek sesle onlarada söyleyin.Showroomun içinde show yapın :) ''bu kadar para veriyoruz araba yağ kaçırıyor getiriyoruz yapamıyorsunuz değişin o zaman,bu ne biçim hizmet'' gibilerinden diğer müşterilerin önünde yaptığınız hareketler bence çözüme daha hızlı ulaştıracaktır.Denemiş,uygulanmıştır o yüzden tavsiye ediyorum :) :)

Bayi ile değil,Otosan ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim.Servis kağıtlarınızı saklayınız kesinlikle.Şikayetleriniz,sorunlarınız hep aynı olsun o kağıtlarda.Yanlış yazılmışsa servis kabuldeki şahısı uyarıp doğru olan şeyi yazdırın geçmişteki fişlerde yazanın aynısını yani...Ford bayileri özellikle bu konuda çakallık yapmaya uğraşıyorlar.Aynı sorun,şikayet olmasına karşın laf cambazlığı ile farklı şikayet gibi gösterme çabası içindeler. Allah kolaylık versin...

Çağlar Kasımoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

çağlar bey emin olun bu dediklerinizi yaptım belki sizin dediğiniz şekilde değil :) ama emin olun yaptım. servis müdürü garanti sorumlusu müşteri ilişkileri sorumlusu hepsiyle görüştüm hepsi elinden geleni yapmaya çalışıyor halen. aynen şu cümleyi kullandım ben mahkemeyi kazanırım bu işi güzellikle çözelim dedim.emin olun onlarda bu durumdan rahatsız.haber bekliyorum bakalım ne olacak

tavsiyeleriniz için teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

öncelıkle sorunu yasayan arkadaslar için üzüldüm umarım düzelir, arkadaslar bu bahsedılen yağ kacagını biz bakıp anlayabılır mıyız?ben de aracımda olup olmadıgını kontrol etmek ıstıyorum,kendım bunu görebılır mıyım,tam olarak aracın neresine bakarak anlamalıyım?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

bugün otosan tarafından aradılar ve aracımdaki sorunla bizzat kendilerinin ilgileneceklerini söylediler. kendilerinin haberi olmamış bu ana kadar bende inandım?. yani aracım artık otosana ve mühendislere teslim. mühendis(ler) aracı inceleyecek, tabi uzun sürecek ve bariz şekilde arabam yatacak.umarım ne var ne yok söküp takmazlar yerine ki hiç hoşlanmam arabamın kurcalanmasından ama başka de çare yok şu aşamada. banada geçici bir araç vereceklerini söylediler. bakalım bekleyip göreceğiz.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

bugün otosan tarafından aradılar ve aracımdaki sorunla bizzat kendilerinin ilgileneceklerini söylediler. kendilerinin haberi olmamış bu ana kadar bende inandım?. yani aracım artık otosana ve mühendislere teslim. mühendis(ler) aracı inceleyecek, tabi uzun sürecek ve bariz şekilde arabam yatacak.umarım ne var ne yok söküp takmazlar yerine ki hiç hoşlanmam arabamın kurcalanmasından ama başka de çare yok şu aşamada. banada geçici bir araç vereceklerini söylediler. bakalım bekleyip göreceğiz.

Guzel gelisme.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

hala arayıp keçeyi değiştirelim diyebiliyorlar. demek ki arabadan önce servis almak gerekliymiş ev alma komşu al misali. yeni araç talebimi de kabul etmiyorlar artık kılıçlar çekildi mahkemeye gidiyoruz bakalım hayırlısı. bana başka yol bırakmadılar. en çok ne zoruma gidiyor biliyor musunuz bir tıkırtı için toyota mühendis gönderiyor araç sahibinin ayağına. üç saat araç sahibiyle geziyorlar sorunu bulmak için bizim fordun mühendisleri ancak bilgisayarın başına geçip şunu yapın keçeyi değiştirin diye emir yolluyorlar.zahmet edip gelemiyorlar. zaten 5 kere değişti keçe hala neyi değiştiriyorsun sen. :angry: :angry: :angry: kesinlikle tamirat istemediğimi yeni araç istediğimi defalarca kez söylememe rağmen hala tamirat neyse hepsiyle görüşeceğiz nasıl olsa bu dünyada da öbür tarafta da :angry: :angry: :angry:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.