Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Sağ Aks Keçesinden Yağ Kaçağı


Kubilay Yıldırımbayazıt

Soru

aracımda aldığım günden beri devam eden bir sıkıntı bu. sağ aks in şanzımana takıldığı yerden sürekli yağ kaçağı var damlatma şeklinde.şanzıman yağı eksiltecek seviyede.yetkili serviste 5 kez aks keçesi 1 kez sağ aks komple 1 kezde aks bilyasını tutan köprü değişti. en son 15000 bakımında işlem gördü halen devam etmekte yetkili servise başvurdum ve şu an aracın iş kartı açık durumda.tekay diye yardım bölümüne yazı yazıldı form gönderildi gerekli tsb uygulandı sonuç yine olumsuz maalesef.

otosandan ya sorunumun giderilmesini yada aracın yenisini talep ettim bekliyorum. garanti şartlarına göre yasal yollardan yeni araç yada bedel iadesi alma hakkım varmış avukat arkadaşlar bu şekilde söylüyor. bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan arkadaşlar varmı? merak ediyorum. birde bbenim araçtan başka 4 tane f3 de 1 de cmax de gördüm aynı sorunu sadece gittiğim serviste. eminim herkes benim gibi aracın altını da kontrol etmiyordur. bana özel bir durum mu yoksa genel bir sorun mu onuda bilmiyorum. 0 km araçtan yararlanamaz duruma geldim. araçtan soğudum. 0 km aracın şanzıman yağına bakarak binmek çok acı benim için. yardımcı olanalara şimdiden teşekkürler.araç 2011 model 11 aylık ve 16 000 km de.

saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

hala arayıp keçeyi değiştirelim diyebiliyorlar. demek ki arabadan önce servis almak gerekliymiş ev alma komşu al misali. yeni araç talebimi de kabul etmiyorlar artık kılıçlar çekildi mahkemeye gidiyoruz bakalım hayırlısı. bana başka yol bırakmadılar. en çok ne zoruma gidiyor biliyor musunuz bir tıkırtı için toyota mühendis gönderiyor araç sahibinin ayağına. üç saat araç sahibiyle geziyorlar sorunu bulmak için bizim fordun mühendisleri ancak bilgisayarın başına geçip şunu yapın keçeyi değiştirin diye emir yolluyorlar.zahmet edip gelemiyorlar. zaten 5 kere değişti keçe hala neyi değiştiriyorsun sen. :angry: :angry: :angry: kesinlikle tamirat istemediğimi yeni araç istediğimi defalarca kez söylememe rağmen hala tamirat neyse hepsiyle görüşeceğiz nasıl olsa bu dünyada da öbür tarafta da :angry: :angry: :angry:

Konunun üzerinden biraz zaman geçmiş ancak yazmak istedim.

Öncelikle arabadan önce servis almak kısmına sonuna kadar katılıyorum, zaten benim focus tercihimdede bu etkili oldu diyebilirim.

Merak ettiğim toyotanın mühendis göndermesiyle ilgili kaynak var mı? Toyota yapmaz demiyorum aksine müşteri memnuniyeti çok önemlidir ancak efsane olabilir çünkü böyle bir tutumu audiden bile göremedik biz.

Mahkeme olayı için tavsiyem bu konuda tecrübeli bir avukat ile çalışın. Doğrudan link vermek doğru olmaz diye düşündüğümden googledan "mahkemelik a6" yazarak tecrübelerimize ulaşabilirsiniz. bu olaydaki gecikmelerin bi kısmı dedem ve avukat yüzünden oldu ancak süreç açısından faydalı olur diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

teşekkür ederim tavsiyeleriniz için toyota nın yaptığına abim şahit çünkü abimin velisi araç sahibi. yani eminim. isim vermeye de gerek duymuyorum. avukat arkadaşlarım var ve bana söyledikleri sey araç kiralama şirketlerinin avukatlarının bu konuda en iyi olduğu. yani onlarla birlikte çalışırız diyorlar. tekrar teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Resmi evraklarınızı saklayın mahkemeye delil ve şahit olabilecek hertürlü materyalden emin olun sürekli avukatınızla istişare edin. Benzeri Peugeot'da başıma geldi robotize şanzıman bir 207 aldım araba 500 km demeden yolda kaldı rezil olduk, çekici geldi servise götürdü Almanya'ya online bağlandık problem çözüldü dediler, memlekete döndüm yine yolda kaldım, araba tekrar gitti felan herneyse 1.6 vti tam otomatiğe değiştirdim fark vererek... ama adamlara arabayı iade edene kadar göbeğim çatladı. Ayıplı ürünle ilgili biraz araştırma yapın.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benin ilk aracım 2004 model Nissan Almeraydı sıfır almıştım. Araba ile göbeklerden dönerken biiip diye ince bir ses geliyordu Ankara servisleri ne olduğunu anlayamadı daha sonra Nissandan mühendis geldi beraber teste çıktık sesi duydu sonra bilgisayarı bağladı yine ses geldi problem tekerleklerin dönüşlerini takip eden bir selenoidden kayanklanıyor demişti sesli çalışıyormuş. Global markalar araçlarının arkasında duruyor. Umarım probleminiz kısa zamanda çözülür.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Resmi evraklarınızı saklayın mahkemeye delil ve şahit olabilecek hertürlü materyalden emin olun sürekli avukatınızla istişare edin. Benzeri Peugeot'da başıma geldi robotize şanzıman bir 207 aldım araba 500 km demeden yolda kaldı rezil olduk, çekici geldi servise götürdü Almanya'ya online bağlandık problem çözüldü dediler, memlekete döndüm yine yolda kaldım, araba tekrar gitti felan herneyse 1.6 vti tam otomatiğe değiştirdim fark vererek... ama adamlara arabayı iade edene kadar göbeğim çatladı. Ayıplı ürünle ilgili biraz araştırma yapın.

teşekkür ederim evrakları saklıyorum beni de uğraştıracaklar biliyorum bakalım hayırlısı

Benin ilk aracım 2004 model Nissan Almeraydı sıfır almıştım. Araba ile göbeklerden dönerken biiip diye ince bir ses geliyordu Ankara servisleri ne olduğunu anlayamadı daha sonra Nissandan mühendis geldi beraber teste çıktık sesi duydu sonra bilgisayarı bağladı yine ses geldi problem tekerleklerin dönüşlerini takip eden bir selenoidden kayanklanıyor demişti sesli çalışıyormuş. Global markalar araçlarının arkasında duruyor. Umarım probleminiz kısa zamanda çözülür.

teşekkür ederim umarım sizlerden uzak olur bu tür sorunlar. bizim ford mühendisleri biraz narin galiba.bilgisayar başında keçe değiştirin diye emir vermekten başka yaptıkları birşey görmedim. gelip araca bakmadılar bile o kadar rahatlar.

allah kolaylık versin işin yoksa uğraş

teşekkür ederim şans işte piyango bize çıktı. :) mecburen uğraşacağız.

Yakup Çağatay tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

gerçi buna şükür diyelim arkadaşım sıfır focus aldı tavan dahil bir kaç parça boyalı bayi inkar ediyo mahkeme 10 yıl sürüyo otosan bizden çıkmış diyo her kafadan bir ses.

Bir abim boyalı olduğunu öğrendiği grande puntosu için dava açıp aylar içersinde değer kaybı olarak o zaman(2007) için 2000 tl gibi bişey almıştı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

teşekkür ederim şu an için yeni bir gelişme yok sanırım otosan ile bayii arasında yazışmalar devam ediyor mühendislerle bilgi alışverişi devam ediyordur. bende beklemedeyim galiba oyalama politikası farkındayım ama garantim 2 yıl daha devam ettiği için acele etmiyorum zaten yasal olarak haklı konumdayım şu anda.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aracımı hafta sonu 15 bin bakımını götürdüm.

Bakım haricinde, sağ aks keçesinde yağ kaçağı olduğunu ve garanti kapsamında değiştirdiklerini söylediler.

Şimdi, bu konuyu görünce kronik bir sorun olduğunu düşünmeye başladım.

Konuyu takipte olacağım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.