Yılmaz Tunç Oluşturma zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 30, 2012 Herkese selamlar, Haftasonu aracımı aladığım bayiye uğradım. Yeni yazılımı yükletmek ve 1.0 EB Titanium aracı incelemek için. Servis müdürüne 1000-1300 arasındaki rolanti dalgalanması için yazılım yüklememiz gerektiğini ilettim. Oda şırıltı sesi sorunumu diye sordu. Demek onlardaki karşılığı bu Yazılım yüklendi ve gözle görünür bir düzelme oldu. Arada bir o devirlerde araç hoplaya zıplaya ilerlemeye çalışıyordu. Yazılımdan sonra henüz rastlamadım bu soruna. Ancak sanki motor dizginlenmiş gibi geldi. Eskiden daha atak ve seri gibiydi sanki. Yeni yazılımı Yükletenlerin görüşü nedir dinlemek isterim., 1.0 EB Titanium Tekno ve samart paketli test aracı vardı. Bu arada onu inceleme fırsatım oldu. Sony ve subcenter mevcuttu. Kadranda Renkli lcd ve orta konsolda renkli Lcd inanılmaz güzel. Bizim tetris ekranlardan sonra. Sony tuş takımının albenisi yoktu bence. Beyaz tuşlar çok iğreti duruyor. Subcenter üzerindeki plastik muhafaza emanet duruyordu. Güneşte kala kala kavrulmuş gibiydi. Ses kalitesinde pek bişi hissetmedim. Radyoda test ettiğim için. El fireni deri kaplama olmuş. Hiç beğenmedim. Deride ve dikişlerinde kalite hissi yoktu. Bizim kromajlı kol on numara bana kalırsa. Bayi Titanium 1.0 EB şimdilik gelmeyecek dedi. Oda şikayetçi bu tip kısıtlamalardan. Gözlemlemelerim şimdilik bu kadar. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Benim arabada da birinci vitesde silkeleme var. Ben mevcut haliylede birinci vitesin yazılımla sınırlandırıldığı kanaatindeyim. (ekonomi amaçlı sanırım) Araba ilk vitesde resmen sağar, burada birinci vitesde hızlanmıyor konusu oldu epeyce. Açıkçası 1-2 vites aralığında 1,3lt 75bg Corsa buna 10defa daha konforlu ve rahat, bunun ilk viteslerde bronşiti tutuyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yılmaz Tunç Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Benim tespitim sadece birinci vites değil. tüm viteslerde bir sağırlık olduğu yönünde. Bu tespit doğru ise bu yama yazılım ile geçici bir çözüm üretilmiş demektir aslında. Sorunun gerçek çözümü bu olmamalı derim ben. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Bu devirli kullanmamak ile alakalı bence. Sürekli ekonomi modunda kullanınca araba öyle gitmeye başlıyor. Bir süre 15-20 dakika spor, sürekli devirli kullanın aracın gidişi değişmeye başlıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yılmaz Tunç Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Evet belki olabilir. Yeni yazılımdan sonra bunu hissetmem yeni yazılımın bir özelliğimidir demek oluyor ozaman? Çünkü herzamanki gibi kullanıyorum . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Şehir içinde bana hantal geliyor,ama devirli kullanma alışkanlığı olmadığı için. Sürekli spor, devirli kullanırsanız daha canlı hissedersiniz bence. Bazen bakıyorum araba fırlamıyor, 80 ile 5-6. vitesde gidince normal tabii. Atınca 3-4. vitese fırlıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Konunun detaylarına hakim değilim, hakim olan kimseye de bugüne kadar ulaşamadım, ama daha çok söylenti zemininde göz önünde bulundurulması gereken şöyle bilgiler var: Focus'ta ilk iki viteste tork sınırlaması var, bu doğrudan turbo basıncının düşük tutulması ile sağlanıyor ve patinaja düşme ve önün kontrolsüz dolaşmasını engellemek amacı ile düşünülmüş, yani ekonomiden çok güvenlik öncelikli. Yine doğal olarak tork overboost devreye girmiyor turbo basınç sınırlaması nedeniyle. Yazılımı tümden değiştirmek dışında bunu engellemenin bir yolu yok (mesela superchips programında kalkıyor) Adaptif gaz kontrolü özelliği var. Motor kontrol ünitesi kullanım tarzınızı belleğe alarak gaz tepkimelerini buna göre ayarlıyor. Bu sadece gaz pedalı hassasiyeti ile mi ilintili yoksa daha dinamik bir kontrol mekanizması ile turbo basıncı falan da etkileniyor mu bilemiyorum. Ama Engin'in dediği gibi sakin kullanırsanız, araç gaz pedalını mahcup bir atalet ile cevap veriyor, üst üste dipgaz yüksek devir yaparsanız bir süre sonra canlanıyor ve atak bir karakter sergiliyor. Bir trafik ışığından kaçıp gideyim dediğinizde aracın başlangıç tepkisi "n'oluyoruz, sakin ol" iken birkaç ışık sonra "hadi bas gidelim, bas gidelim"e dönüşüyor Yazılım yüklerken hafıza tümden silindiği için başlangıçta öğrenme süreci yaşıyor olabilir aracınız, biraz zorlayın bakalım değişecek mi... Tabii yazılımın kaş yapalım derken göz çıkartıyor olması da ihtimal dahilinde 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 tırt dizel işte. 1. vitesi boşa koymuşlar direk 2 ile kalkın. 1.0T gibi ufak hacim benzinli arabalar kullanım anlamında ideal. Dizelde 1de istediğin kadar bas veya basma; araba sarıp duruyor. Benzinlki öyle değil. Ne kadar basarsan o kadar gidiyor .. Veya bu 1.6 dizel motora 8 ileri ZF otomatik şanzımanı iyi olurdu 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Veya bu 1.6 dizel motora 8 ileri ZF otomatik şanzımanı iyi olurdu Otomatik olsa bunları hissetmezsiniz zaten, araba bastıkça vites atar ve akıcılık hissi çok artar. (çift kavramalı için) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Kullanım tarzı da önemli benim gibi 1.viteste sadece tekerleği döndürüp direk 2 ye atıyorsanız sorun yok pek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Kullanım tarzı da önemli benim gibi 1.viteste sadece tekerleği döndürüp direk 2 ye atıyorsanız sorun yok pek. Dur kalk trafikte ve ışık kalkışlarda sıkıntı yaratıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 (düzenlendi) Konunun detaylarına hakim değilim, hakim olan kimseye de bugüne kadar ulaşamadım, ama daha çok söylenti zemininde göz önünde bulundurulması gereken şöyle bilgiler var: Focus'ta ilk iki viteste tork sınırlaması var, bu doğrudan turbo basıncının düşük tutulması ile sağlanıyor ve patinaja düşme ve önün kontrolsüz dolaşmasını engellemek amacı ile düşünülmüş, yani ekonomiden çok güvenlik öncelikli. Yine doğal olarak tork overboost devreye girmiyor turbo basınç sınırlaması nedeniyle. Yazılımı tümden değiştirmek dışında bunu engellemenin bir yolu yok (mesela superchips programında kalkıyor) Adaptif gaz kontrolü özelliği var. Motor kontrol ünitesi kullanım tarzınızı belleğe alarak gaz tepkimelerini buna göre ayarlıyor. Bu sadece gaz pedalı hassasiyeti ile mi ilintili yoksa daha dinamik bir kontrol mekanizması ile turbo basıncı falan da etkileniyor mu bilemiyorum. Ama Engin'in dediği gibi sakin kullanırsanız, araç gaz pedalını mahcup bir atalet ile cevap veriyor, üst üste dipgaz yüksek devir yaparsanız bir süre sonra canlanıyor ve atak bir karakter sergiliyor. Bir trafik ışığından kaçıp gideyim dediğinizde aracın başlangıç tepkisi "n'oluyoruz, sakin ol" iken birkaç ışık sonra "hadi bas gidelim, bas gidelim"e dönüşüyor Yazılım yüklerken hafıza tümden silindiği için başlangıçta öğrenme süreci yaşıyor olabilir aracınız, biraz zorlayın bakalım değişecek mi... Tabii yazılımın kaş yapalım derken göz çıkartıyor olması da ihtimal dahilinde Bu adam arabayı kullanmıyor sanki sevişiyor.... Temmuz 30, 2012 Tevfik Bardakçı tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Doğrudur 1. vitesi bende sevmiyorum pek araba sadece bağrıyor. Çok basmadan 2ye atıncada devirden düşüyor bazen Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Dur kalk trafikte ve ışık kalkışlarda sıkıntı yaratıyor. Dur kalkta sorun yaratır da kalkıştaki sıkıntısı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Ata Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Herkese selamlar, Haftasonu aracımı aladığım bayiye uğradım. Yeni yazılımı yükletmek ve 1.0 EB Titanium aracı incelemek için. Servis müdürüne 1000-1300 arasındaki rolanti dalgalanması için yazılım yüklememiz gerektiğini ilettim. Oda şırıltı sesi sorunumu diye sordu. Demek onlardaki karşılığı bu Yazılım yüklendi ve gözle görünür bir düzelme oldu. Arada bir o devirlerde araç hoplaya zıplaya ilerlemeye çalışıyordu. Yazılımdan sonra henüz rastlamadım bu soruna. Ancak sanki motor dizginlenmiş gibi geldi. Eskiden daha atak ve seri gibiydi sanki. Yeni yazılımı Yükletenlerin görüşü nedir dinlemek isterim., 1.0 EB Titanium Tekno ve samart paketli test aracı vardı. Bu arada onu inceleme fırsatım oldu. Sony ve subcenter mevcuttu. Kadranda Renkli lcd ve orta konsolda renkli Lcd inanılmaz güzel. Bizim tetris ekranlardan sonra. Sony tuş takımının albenisi yoktu bence. Beyaz tuşlar çok iğreti duruyor. Subcenter üzerindeki plastik muhafaza emanet duruyordu. Güneşte kala kala kavrulmuş gibiydi. Ses kalitesinde pek bişi hissetmedim. Radyoda test ettiğim için. El fireni deri kaplama olmuş. Hiç beğenmedim. Deride ve dikişlerinde kalite hissi yoktu. Bizim kromajlı kol on numara bana kalırsa. Bayi Titanium 1.0 EB şimdilik gelmeyecek dedi. Oda şikayetçi bu tip kısıtlamalardan. Gözlemlemelerim şimdilik bu kadar. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Tespitiniz aynen doğru benimde yazılımdan sonra aracımda biraz çekiş ve hızlanma düşüşü hissettim sizin dizginlenme dediğiniz olay ama bunun yanında yakıtta gözle görülür bir düşme oldu o yüzden şimdilik ses cıkartmadım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap