Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Dur kalkta sorun yaratır da kalkıştaki sıkıntısı? Gitmiyor, öndeki araba alıp başını gidiyor. Kamyonet kullanmıyor ki. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Tespitiniz aynen doğru benimde yazılımdan sonra aracımda biraz çekiş ve hızlanma düşüşü hissettim sizin dizginlenme dediğiniz olay ama bunun yanında yakıtta gözle görülür bir düşme oldu o yüzden şimdilik ses cıkartmadım Tolga ben aracımı 11 temmuzda teslim aldım; şuanda kullandığım yazılımın sizlerin yaptırdığınız bu update ile gelen yazılım olduğunu düşünüyorum. Dün bir video çektim; 1. vites araç 900 devirde sabit gaza basmadan gidiyor. hatta bu sabah menderes yolunda konvoyda bu işlemi 2. ve 3. viteste de denedim itiraz etmeden devam ediyor araç. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 1. Vitesle kalktığım an hemen 2'ye atıyorum ben.. (115 tdci) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Tolga ben aracımı 11 temmuzda teslim aldım; şuanda kullandığım yazılımın sizlerin yaptırdığınız bu update ile gelen yazılım olduğunu düşünüyorum. Dün bir video çektim; 1. vites araç 900 devirde sabit gaza basmadan gidiyor. hatta bu sabah menderes yolunda konvoyda bu işlemi 2. ve 3. viteste de denedim itiraz etmeden devam ediyor araç. Ferhat'ın ben böyle yaktıramıyorum demeside ondan olabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 1. Vitesle kalktığım an hemen 2'ye atıyorum ben.. (115 tdci) buda şoförlüğünün ne kadar iyi olduğunu gösterir...oysaki ben konvoyda ölemiyim..aman ya gidiyor işte..ne gereği var diyenlerdenim.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 1. Vitesle kalktığım an hemen 2'ye atıyorum ben.. (115 tdci) bende öyle yapıyorum hatta yapmak istıyorum,ama 1.viteste sadece kalkış yapmak ve vitesi 2ye atmak 2.vites devrini yakalamaya yetmıyor,motor 1le kalkıp hemen 2 ye attıgımda bi 3-5 sn deviri yükseltip yakalamaya çalısyor hatta o durumda anlık yakıt tüketımı 30-40 lt ye cıkıyor,motor zorlandıgından... o yüzden 1 vitesle direkt klakıp 2 ye almajk cok kullanıslı gözukmuyor,illak, hızını artırman gerekıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 bende öyle yapıyorum hatta yapmak istıyorum,ama 1.viteste sadece kalkış yapmak ve vitesi 2ye atmak 2.vites devrini yakalamaya yetmıyor,motor 1le kalkıp hemen 2 ye attıgımda bi 3-5 sn deviri yükseltip yakalamaya çalısyor hatta o durumda anlık yakıt tüketımı 30-40 lt ye cıkıyor,motor zorlandıgından... o yüzden 1 vitesle direkt klakıp 2 ye almajk cok kullanıslı gözukmuyor,illak, hızını artırman gerekıyor Anlık tüketime felan bakmayın canım sizde, 2-3 sn'de yavaş gitsin bişey olmaz motora.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Anlık tüketime felan bakmayın canım sizde, 2-3 sn'de yavaş gitsin bişey olmaz motora.. anlık tüketimi olayın bir kanıtı oldugunu için söyledım,sizin dediğiniz gibi yaptıgımda motorun devrini alamadıgını sesinden ve titreşiminden hissedebılıorum,2.vites devrine geldıgınde arac rahatlıyor sesi degısıyor ve istersen fırlamaya da baslıyor,bi 3-5 sn tutuk kalıyor,,,1 viteste bi süre bekleyıp 2 ye almak dersek;sakın bi kullanım varsa uzun bir süre 1 de gitmek zorundasın,ki bu durumda yakıt tuketımı 25 ltlerde gezıyor,,sakin bi kullanım yerıne sert bi kullanım varsa belkı daha cabuk 2.vites devrine gelıyor arac fakat yakıt tüketımı 35lt lere cıkmakla beraber ayagı gazdan cektıgınde ve/veya 2.vites atma işlemı sonrası debriyajdan ayagımızı cektıgımızde silkeleme yapıyor...bu aracın 1ve 2.viteste debriyaj gaz ayarı yapıp arabayı hiç sallamadan güzel bi şekılde sürmek oldukca zor,,aşırı hassas yapılmış robot kullanacakmıs misali Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 (düzenlendi) anlık tüketimi olayın bir kanıtı oldugunu için söyledım,sizin dediğiniz gibi yaptıgımda motorun devrini alamadıgını sesinden ve titreşiminden hissedebılıorum,2.vites devrine geldıgınde arac rahatlıyor sesi degısıyor ve istersen fırlamaya da baslıyor,bi 3-5 sn tutuk kalıyor,,,1 viteste bi süre bekleyıp 2 ye almak dersek;sakın bi kullanım varsa uzun bir süre 1 de gitmek zorundasın,ki bu durumda yakıt tuketımı 25 ltlerde gezıyor,,sakin bi kullanım yerıne sert bi kullanım varsa belkı daha cabuk 2.vites devrine gelıyor arac fakat yakıt tüketımı 35lt lere cıkmakla beraber ayagı gazdan cektıgınde ve/veya 2.vites atma işlemı sonrası debriyajdan ayagımızı cektıgımızde silkeleme yapıyor...bu aracın 1ve 2.viteste debriyaj gaz ayarı yapıp arabayı hiç sallamadan güzel bi şekılde sürmek oldukca zor,,aşırı hassas yapılmış robot kullanacakmıs misali,,ayrıca yawas gitsin bi şey olmaz motora demişssiniz ama asıl istenmeyen durumdur o 3-5 sn yavas gittiği zaman,,çünkü arac o 3-5 sn de devirsiz kullanılyor ve motor zorlanarak devrini yakalamaya calısyor,,eger bunu önemsemeyeceksek manuel arac kullanmak yanlış olur,otomatık vıtes arac kullanmak daha dogrudur,,manuel de bildiğim önemlı olan devri daima tutturabılmektir Temmuz 30, 2012 Özcan B. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Diğer konuda da yazdım birinci vitesi sadece tekerlekleri döndürmek için kullanırım; her aracımda da böyle kullandım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Diğer konuda da yazdım birinci vitesi sadece tekerlekleri döndürmek için kullanırım; her aracımda da böyle kullandım. dediğim gibi aydın bey,dediğinizi 2.vitese gecişin ilk 3-5 snde düşük devirde gitmek dısında mümkünatı yok gibi,,, illa ki 3-5 sn düşük devirde motoru bogarak 2 viteste gitmek gerekıyor arac sonra acılıyor.. ben de aracı bu sekılde bogmaktan devırsız kullanmaktan hoslanmıyorum,dogru olduguna da inanmıyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 dediğim gibi aydın bey,dediğinizi 2.vitese gecişin ilk 3-5 snde düşük devirde gitmek dısında mümkünatı yok gibi,,, illa ki 3-5 sn düşük devirde motoru bogarak 2 viteste gitmek gerekıyor arac sonra acılıyor.. ben de aracı bu sekılde bogmaktan devırsız kullanmaktan hoslanmıyorum,dogru olduguna da inanmıyorum Özcan (Bu arada rica ediyorum fotoğraf eklermisin profiline) Benim kullanım sitilim biraz daha babadan kalma gibi; araba kullanmayı öğrendiğimden beri her arabada 1. vitesi sadece tekerleri döndürmek için kullandım. F2 de güç patlaması biraz daha yüksek devirde olduğu için; 1500-200 e doğru biraz sıkıntısı oluyordu ancak 115 lik F3 te bu süre o kadar az ki kesinlikle tölere edilebilir bir gecikme; benim kullanımıma göre de araca devir 2. ve 3. devirde gösterilir. Yani ben 2 ye attıktan sonra aracı 3.000 devir görmeden 3 e geçmem pek; yani hızlanma vitesim 2. vitestir 1 değil.Yine 3 te de 3.000 civarı vites atarım hep. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 (düzenlendi) Özcan (Bu arada rica ediyorum fotoğraf eklermisin profiline) Benim kullanım sitilim biraz daha babadan kalma gibi; araba kullanmayı öğrendiğimden beri her arabada 1. vitesi sadece tekerleri döndürmek için kullandım. F2 de güç patlaması biraz daha yüksek devirde olduğu için; 1500-200 e doğru biraz sıkıntısı oluyordu ancak 115 lik F3 te bu süre o kadar az ki kesinlikle tölere edilebilir bir gecikme; benim kullanımıma göre de araca devir 2. ve 3. devirde gösterilir. Yani ben 2 ye attıktan sonra aracı 3.000 devir görmeden 3 e geçmem pek; yani hızlanma vitesim 2. vitestir 1 değil.Yine 3 te de 3.000 civarı vites atarım hep. tmm yaptıgınızda sorun yok zaten olması gereken o bence de...bende 1.vitesi kalkıs olarak kullanırım ama focusda o biraz daha zor bi süre devri almak için gitmek gerekıyor,,sıkıntı bu bence Temmuz 30, 2012 Özcan B. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 tmm yaptıgınızda sorun yok zaten olması gereken o bence de...bende asla 1.vitesi kalkıs olarak kullanırım ama focusda o biraz daha zor bi süre devri almak için gitmek gerekıyor,,sıkıntı bu bence Önceki aracını bilmiyorum; F2 de bu süre daha uzundu o yüzden F3 te ben çok rahatım şuanda. (Foto? ) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Özcan B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 30, 2012 Önceki aracını bilmiyorum; F2 de bu süre daha uzundu o yüzden F3 te ben çok rahatım şuanda. (Foto? ) fotoya neden takıldınız aydın bey:)gereklimi illakı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap