Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Kaynağı Bulunamayan Motor Sistem Arızası


Naci Öz

Soru

2011 focus 1.6 dizel araç 4 ve 5. viteslerde turboya geçtikten hemen sonra motor sistem arızası veriyor. ardından motor kendini koruma altına alıyor. örnek olarak düz yolda 4. veya 5. viteste devir 1700 lerde iken gaza basıp devir 2000 i geçtikten hemen sonra motor sistem arıza uyarısı yanıyor her defasında her denemede araç aynı uyarıyı veriyor... antalya otokoç arızayı bir türlü bulamadı 4 temmuzdan beri sürekli servise gidip geliyorum. bu süre içinde araç yapıldı denilerek 3 defa teslim aldım ama yapılmamıştı... araçtan tiksindim arızalı aracı satmayı kendime yedirebilsem hemen satacağım... birkaç güne kadar otokoçta cinnet geçiren adam haberini duyarsanız ,o benim....

bu sorun neden kaynaklı olabilir... şimdiden teşekkürler....

not:

bilgisayarın söylediği arıza turbo basıncının yetersiz olduğuyla ilgili bişeydi.

araç 80 km yolda 5 kere motor sistem uyarısını veriyor. her uyarıdan sonra stop edip tekrardan devam

araç farklı sürücülerde de aynı tepkiyi veriyor.

Naci Öz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 4 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Turbo arızası belli ki.

Turboyu değiştirerek işe başlamaları lazım.

Servis müdürü ile görüştünüz mü?

Antalya Otokoç'un başteknisyeni ayrıldı. Bir iki usta daha ayrılmayı düşünüyordu. Bu nedenle doğrudan servis müdürü ile görüşmenizi öneririm.

Ayrıca mutlaka Otosan'a da yazılı olarak baş vurun, mağduriyetin giderilmediğini belirtin. http://www.ford.com.tr/Footer/iletisim-formu ayrıca 444 36 73.

Ne aracınızdan soğumaya ne de cinnet geçirmeye gerek yok, ciddi bir talihsizlik ama giderilmeyecek bir sorun değil. Soğukkanlı ve sakin olun, siz sinirlendikçe servis tepkisi de olumsuzlaşabiliyor, insan hali.

Gelişmelerden bizi de haberdar edin lütfen...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar 2006 TDCI aracım, gösterge ışıklarının tamamının yanarak kilometre göstergesinin kesik çizgilere dönüşmesi ile motor arıza ışığını yakıyor ve seyir halinde stop ediyordu. Test cihazına bağlandığında ise çeşitli arıza kodları veriyordu. Elektronikçi, F2 lerde genelde ECU arızası (oksitlenme) oluyor diyerek motor kaputunun içindeki beyin ile arasındaki tesisatın oksitlerini temizleme işlemi gerçekleşmişti. Daha sonra aracın arızası giderildi denerek yola çıktığımda aynı arızayı tekrar verdiğinde bilgisayarda çıkan hata kodu iletişimin olmadığı ve gaz pedalı, fren ve debriyaj sensörleriydi. Deneme amaçlı gaz pedalını değiştirdiğinde arıza ışığı kendiliğinden sönmüştü ve yaklaşık 2000 km tekrar arıza vermemişti. İşin sonunda araç aynı arızayı vererek seyir halinde stop ediyor zaman zaman yeni çalıştırmalarda arıza ışığı kendiliğinden sönüyordu. Sonradan götürdüğüm başka bir elektronikçi aracın immobiliser bilgisini yanlış gönderdiğini ve göstergeyi sökerek bilgisayarına bağlayıp tamir ettiğini söyledi. Ayrıca Focusların kronik sorununun olduğunu gaz pedalını boşa değiştirdiğimi de ekledi. Bunları yaşarken forumda kendi arızama benzer bir çözüm bulamadığım için detaylı olarak yazmak istedim. Sürüş zevki yadsınamaz da olsa ailenle yolda kalma korkusu insanı Focustan soğutmuyor değil.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.