Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Golf Mk.7, 4 Eylül 2012'de Berlin'de Tanıtılıyor ! (İlk Mesaja Fotolar Eklendi)


Dr.Mert

Önerilen Mesajlar

Bu güne kadar başarıyla saklanan Golf VII'nin,4 Eylül'de Berlin'de premieri yapılacak.

VW'nin Wolfsburg'da ki fabrikasında üretimine başlanılmış.

Tahminim bu ayın sonuna doğru ilk fotolarını basına sızdırırlar.

Kaynak;

http://www.autozeitu...ember-kaeuflich

Ve karşınızda Golf Mk.VII

2013_VW_Golf_Seven_32_2.jpg2013_VW_Golf_Seven_26_2.jpg2013_VW_Golf_Seven_29_2.jpg2013_VW_Golf_Seven_30_2.jpg2013_VW_Golf_Seven_31_2.jpg2013_VW_Golf_Seven_33_2.jpg

stage.m401_sprite.jpg

d5p4g.jpgd5p54.jpgd5p5u.jpgd5p6q.jpgd5p78.jpgd5p7v.jpgd5p8m.jpgd5p9f.jpgd5pb0.jpgd5pbm.jpgd5pcc.jpgd5pd5.jpg

d5pf6.jpg

DONANIM VE TEKNİK VERİLER ( ALMANYA )

Trendline :

Motorlar : 1.2 TSI 85 hp 5 ileri manuel, 1.6 TDI 105 hp 5 ileri manuel ve 7 ileri DSG.

Fiyat aralığı : € 16,975 - € 22,550

Standart Donanım :

6J x 15 Çelik jantlar

195/65 R15 Lastikler

Lastik basınç monitörü

Elektrikli camlar

Gövde rengi aynalar ve kapı kolları

Kumaş koltuklar

Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu

Entry "Kolay Giriş"

Arka koltuk split, katlanan dayama asimetrik

3 adet arka koltuk başlıkları

7 adet hava yastığı

Fren yardımcısı, ASR, EDS, MSR ,ABS ve ESP

Önde havalandırmalı disk frenler,arka disk firenler

Elektronik immobilizer

Fren balatası aşınma göstergesi

Çoklu çarpışma freni

Elektronik park freni

Elektronik diferansiyel kilidi XDS

Klima

Toz ve polen filtresi

Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon kolonu

DRL

Elektrikli ayarlanabilir ve ısıtmalı aynalar

Çok fonksiyonlu ekran

Hıza duyarlı hidrolik direksiyon

Enerji geri kazanımı frenleme ile start-stop sistemi

Uzaktan kumandalı merkezi kilit

Dokunmatik ekran

Yanlış yakıt koruma (Dizel)

Comfortline :

Motorlar : 1.2 TSI, 1.4 TSI , 1.6 TDI , 2.0 TDI.

Fiyat aralığı : € 18,925 - € 27,100

Standart Donanım (trendline ek) :

6 1/2 J x 16 (5 kol tasarımlı) Alaşım jantlar

Lastikler 205/55 R16

Genişletilmiş hırsız koruması ile Rim kilitleri

Ön Konfor koltukları

Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu

Ön koltuklarda Bel desteği

ön ve arka kol dayama

Deri vites kolu topuzu

Ön koltukların altında çekmeceler

Tekstil paspaslar, ön ve arka

Deri direksiyon simidi

Uyuşukluk algılama

Park Pilotu

Çok fonksiyonlu ekran "Plus"

Radyo "Kompozisyon Touch"

Bagaj bölmesinde 12 volt güç soketi

Doğuş TR donanım listesini açıkladı.

TÜRKİYE DONANIMLARI

Midline Plus :

1/3 - 2/3 katlanabilir arka koltuklar

'Zoom' kumaş koltuk döşemesi

'Dark Silver Brushed' iç dekor

Bagajda 12 V soket

Çift kademeli bagaj zemini ve gizlenebilir pandizot

Deri direksiyon simidi ve vites topuzu

Işıklı makyaj aynaları

Ön kol desteği ve entegre eşya gözü

Arka kol desteği ve bagaja ulaşma bölümü

Ön koltuk altlarında eşya gözü

Ön ve arkada iki adet okuma lambası

Soğutmalı, ışıklı ve kilitlenebilir torpido gözü

'Composition Color' Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 5' renkli dokunmatik ekran)

Aux-in girişi ve SD-Card okuyucu

8 hoparlör

6,5J x 15 'Lyon' alüminyum alaşımlı jantlar, 195/65 R15 lastikler

Arka cama entegre radyo anteni

Elektrik ayarlı ve ısıtmalı yan aynalar

Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar

Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik

Radyatör ızgarası altında dekoratif krom çıtalar

Aktif karbon granüllü toz ve polen filtresi

Elektromekanik park freni

Auto Hold fonksiyonu

Far yükseklik ayarı

Klimatik (Manuel klima)

Ön koltuklarda yükseklik ve bel destek ayarı

Start/Stop sistemi

Fren enerjisi geri kazanımı

Yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli)

Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon

Anti Blokaj Fren Sistemi (ABS)

Elektronik Dinamik Diferansiyel Kilidi (XDS)

Elektronik Motor Çekiş Kontrolü (MSR)

Elektronik Patinaj Önleme Sistemi (ASR)

Elektronik Stabilizasyon Programı(ESP)

Dinamik Direksiyon Önerisi (DSR)

İkincil çarpışma freni (Multiple Impact Brake)

Arka koltuklarda iki adet çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX)

Piroteknik ön emniyet kemerleri

Arkada 3 adet 3 noktalı emniyet kemeri

Disk frenler, ön/arka

Emniyet kemeri sesli ve ışıklı uyarı özelliği

Gündüz sürüş farları

Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon

Immobilizer

Lastik Basınç göstergesi

Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları

Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları

Perde hava yastıkları

Sürücü diz hava yastığı

Ön yolcu hava yastığını devre dışı bırakma özelliği

Yorgunluk tespit sistemi

Comfortline (Midline ek) :

Alcantara/'Global' kumaş koltuk döşemesi

'Piano Black' iç dekor

Ambiyans aydınlatması

Çok fonksiyonlu deri direksiyon simidi ve vites topuzu

Direksiyondan kumanda edilebilen tiptronik vites özelliği (tiptronic araçlarda)

6,5J x 16 'Dover' alüminyum alaşımlı jantlar, 205/55 R16 lastikler

Çift egzoz çıkışı (Sadece 1.4 lt TSI BMT 122 PS, 1.4 lt TSI BMT 140 PS motorlarla sunulmaktadır)

Koyulaştırılmış stop lambaları

Ön sis farları ve entegre statik dönüş farları

Ön tampon altında ilave dekoratif krom çıta

Klimatronik (Çift bölgeli tam otomatik klima)

Spor ön koltuklar

Highline (comfortline ek) :

'Composition Media' Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 5,8' renkli dokunmatik ekran)

USB-in müzik çalar bağlantısı

7J x 17 'Dijon' alüminyum alaşımlı jantlar, 225/45 R17 lastikler

Orjinal ebatta alüminyum alaşım jantlı yedek lastik

Bluetooth'lu mobil telefon hazırlığı

Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)

Hız sabitleyici (Cruise Control)

Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası

Otomatik yanan kısa farlar

Park mesafe sensörleri (ön/arka)

Yağmur Sensörü

HIZ SABİTLEYİCİ , KARARAN AYNA , PARK SENSÖRÜ VE YAĞMUR SENSÖRÜ EN AZINDAN COMFORTLİNE DONANIMINDA SUNULMALIYDI ! XENON FAR YİNE OPSİYONEL OLACAK ! AYRICA GİRİŞ SEVİYESİNDEKİ 15" JANTLARDA ÇOK KOMİK OLMUŞ.USB GİRİŞİNİN SADECE HİGHLİNE'DA SUNULMASI DA SAÇMA ! AMA EN AZINDAN ARTIK ESP VE DİZ HAVA YASTIĞI STANDART VE DİĞER TÜM AKTİF-PASİF GÜVENLİK EKİPMANLARI

Beklenildiği gibi şimdilik sadece 1,6 TDİ satışta.

http://binekarac.vw....lf-donanim.aspx

Devam edecek...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada bu almanlar ne acaip millyetçi yavv, korkulur bunlardan .

Bu sene eylülde paris otomobil fuarı var ama onlar avrupanın en önemli otomobilini fuarda değil fuardan önce ayrı bir etkinlikle Almanyada gösteriyorlar.

Paris fuarı başlamadan bitmiştir artık. Hatta artık fuarlar sorgulanmalı. Milyonlarca euro harcayıp Pariste bir arabayı göstermek yerine facebooka 3-5 resmini koymak daha etkili artık.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili meslektaşım,Cenk Ağabeyim;

İkimizden başka bu aracı bekleyen yok galiba :kıhkıh:

Tevfik ve CemBo da bekliyor olabilir :D

Aralıkta gelir baz modeli satarlar,gerisi için 6 ay bekle derler,uzun iş :)

Sadece Türkiyede değil İngilizler de donanımı düşük diyordu. Dün AE 1 serisi V40 ve golf karşılaştırmış. Golf sonuncu ve en önemli sebebi düşük donanım. Bence bu sefer Fordun focus 3 te yaptığı hamleyi yapacak ve donanımı iyileştirecekler . Bu da fiyat etiketi olarak bize dönecek.

Donanımla birilerini zengin etmeye gerek yok bana baz donanım (esp, klima, Cd çalar , 4 cam otomatik, UKlı merkezi kilit) yeter.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

içimden bir ses vw nin bugünde değin tanışma seramonisini bu araç için değiştireceği yönünden.... :kıhkıh: çünkü 4 ten sonra 5-ve 5.5 diye anılmasının biraz hıncı olduğunu düşünüyorum...be bu uzun sürede yol focusa kaldı tüm spotlar onda idi...bakalım..genel muhafazakar vw mi yoksa yenilikçilermi galip gelicek ama gti resimlerine bakarsak cok birşey değişmemiş gibi duruyor yüzünde..yüzleri hep aynı yaptıklarına göre polo-jetta karışımı bir yüz olucaktır diyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tevfik ve CemBo da bekliyor olabilir :D

Zinhar beklemiyorum...

Nedenlşlerini daha önce yazdım:

1. Mükemmeliyetçi ama ruhsuz tasarım anlayışı bana uygun değil, tipik Alman kafam burada nedense yan çiziyor

2. Doğuş servislerindeki kendini beğenmişlik beni çileden çıkartıyor.

Bu arada sevgili Cenk "Bir adamın araba al(a)ma(ma) öyküsü, 32 kısım tekmili birden" kitabını yazmaya başlıyorum, telif hakkı için masaya oturalım, tercihen Ramazan geçince, bir büyük eşliğinde konuşalım. :kıhkıh:

içimden bir ses vw nin bugünde değin tanışma seramonisini bu araç için değiştireceği yönünden.... :kıhkıh: çünkü 4 ten sonra 5-ve 5.5 diye anılmasının biraz hıncı olduğunu düşünüyorum...be bu uzun sürede yol focusa kaldı tüm spotlar onda idi...bakalım..genel muhafazakar vw mi yoksa yenilikçilermi galip gelicek ama gti resimlerine bakarsak cok birşey değişmemiş gibi duruyor yüzünde..yüzleri hep aynı yaptıklarına göre polo-jetta karışımı bir yüz olucaktır diyorum

VW yenilikçiliği bile muhafazakar bir kabukta sunar.

Tasarımda makul iyileştirmeler dışında bir şey beklememek lazım.

Teknolojide ise üretim maliyetini düşürme, verimliliği arttırma ve çevre koruma öne çıkan temel hedefler.

Başarılı bir araç olacak, yazılı basın göklere çıkaracak, ama bu zaten yıllardır bildik ve alışılagelmiş bir durum.

Yineliyorum tarzı bana hitap etmiyor, zaten markanın tercümesi bildiğiniz üzere "halk arabası", kim şimdi halktan sıradan biri olmak ister? :smiley2k:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nedenlşlerini daha önce yazdım:

1. Mükemmeliyetçi ama ruhsuz tasarım anlayışı bana uygun değil, tipik Alman kafam burada nedense yan çiziyor

2. Doğuş servislerindeki kendini beğenmişlik beni çileden çıkartıyor.

Bu arada sevgili Cenk "Bir adamın araba al(a)ma(ma) öyküsü, 32 kısım tekmili birden" kitabını yazmaya başlıyorum, telif hakkı için masaya oturalım, tercihen Ramazan geçince, bir büyük eşliğinde konuşalım.

1. maddeyi es geçiyorum. Bence bu sadece kendi kendini kandırmak için bir bahane. Cillop gibi araba tekrarlanan tasarım biraz sıkıcı ve künt olabilir ama o kadar kusur kadı kızında da olur ayrıca acaip de güven veriyor. Ciddi bir birikim ve tecrübe var arkasında 40 yıldır seviliyor ki yineliyorlar. Öbür markaların bir nesli anyada bir nesli Konyada bütünlük gelenek hiç yok. Ford ile Hyundainin hiç bir farkı yok. Bunun adı gelişim çağa ayak uydurma falan olamaz. Focusun 1. nesli ile 2. nesli arasındaki fark Hyundai i30 un ilk nesli ile şimdiki arasındaki fark kadar. Ee bu ne şimdi...... Tamam golf biraz sıkıcı falan ama gelenek tecrübe bunlar da bambaşka şeyler.

Bir de burası DH mi arabaları donanım ve tasarımları bir de plastik yumuşaklığı ile mi değerlendiriyoruz. Alıp da salonun ortasına koymayacağız ki gidişi duruşu viraj alışı kabin sessizliği süspansiyonları falan hiç mi önemli değil. Yapmayın tamam focus iyi yol tutar falan ama golfün hem şehir içi için konforlu hem sert kullanım için iyi yol tutan süspansiyonu kimde var birkaç çukurdan sonra aptallaşmayan. Sırf hem konfor hem spor olarak tune edilmiş o süspansiyon için alınır bence golf..

2. madde konusunda bişey diyemem. Başka postta yazdım. Yıllardır kırmızı golf GTi ve GTden başka araba kullanmayan arkadaşım sırf servis yüzünden satıp başka markalara zıpladı

Forumdaki pek çok arkadaşın parayı nereden bulduğunu cidden merak ediyorum :) Bu kadar rahat nasıl araba alınıyor anlamıyorum ama sanırım benim düşüncem patolojik.

Görünen o ki çoğunluk benden zengin :(

Bu arada dün BMWyi aradım ama telefon çaldı çaldı açmadılar. BMW 1 serisi için şöyle bir ilan var .Liste fiyatı 60K falan. 5K peşin veriyorsun ayda 700TL taksit veriyorsun. 12. 24. ve 36. aylarda 15K ara ödeme var ..Tam benlik. Bankalardan böyle bir sistem yapan var mı. Yani çok düşük peşin, düşük taksit 12-24-36. aylarda balon ödemeli..

Büyük teklifine asla hayır demem

VW yenilikçiliği bile muhafazakar bir kabukta sunar.

Tasarımda makul iyileştirmeler dışında bir şey beklememek lazım.

Teknolojide ise üretim maliyetini düşürme, verimliliği arttırma ve çevre koruma öne çıkan temel hedefler.

Başarılı bir araç olacak, yazılı basın göklere çıkaracak, ama bu zaten yıllardır bildik ve alışılagelmiş bir durum.

Yineliyorum tarzı bana hitap etmiyor, zaten markanın tercümesi bildiğiniz üzere "halk arabası", kim şimdi halktan sıradan biri olmak ister? :smiley2k:

İyileştrme falan değil devrim olacak göreceksiniz. Nasıl focus 3 gelmiş geçmiş en iyi focus golf 7 gelmiş geçmiş en iyi golf olacaktır.

Tarzı bana hitap ediyor çünkü ben yaşlıyım sen ise gençsin abi :D :D :D

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.