Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Golf Mk.7, 4 Eylül 2012'de Berlin'de Tanıtılıyor ! (İlk Mesaja Fotolar Eklendi)


Dr.Mert

Önerilen Mesajlar

Paris Otomobil Fuarı ile birlikte 217 HP ve performans paketi seçeneği ile 227 HP güçlere sahip GTI 'lar sahneye çıktı 350Nm Tork değerine sahip GTI 0-100 Km/H hızlanma değeri 6,5 saniye ayrıca aracın yürüyen aksamında birçok değişikliğin olduğu yazılıyor;

volkswagen-gti-concept-1-e1348732424151.jpg

volkswagen-gti-concept-4-e1348732486481.jpg

volkswagen-gti-concept-5-e1348732524259.jpg

volkswagen-gti-concept-2-e1348732452788.jpg

volkswagen-golf7-gti-011.jpg

volkswagen-gti-concept-6.jpg

A.Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

scirocco tarafındada yeni bir gelişim bekleniyor açıkcası ...çünkü golf hafiften scirocco yu andırır olmuş ....

Rocco nun facelifti zaten biliniyor 2013 içinde olacak VW gene sır gibi saklıyor. Tahminler CCnin yeni burnuna benzer olacağı yönünde

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

passat CC iken onu kaldırdı ama vw CC koydu adını...Cenk Hocam sizce neden böyle bir şey yaptı E segmentine gitmek üzere yolamı çıktı bana öyle geldi çünkü...

yooo aynı focusun ilk Cmaxi focus cmax adıyla çıkarması makyajda adındaki focusun çıkarılıp sadece Cmax kalması gibi i.

Bu yeni bir araba yeni bir segment bilinen güçlü markayı adına eklerse daha kolay satılır ve tutulur. Eğer adında passat olmasa belki sonu phaeton gibi mezarlık olabilirdi, tutulması daha gecikebilirdi. Şimdi ise tutuldu çünkü herkes bunu yeni bir araba değil passat gibi beğenilen bir otomobilin yeni bir versiyonu gibi gördü. Tabii daha upmarket bir arabaydı ve şimdi adındaki passattan kurtulması gerekiyor çünkü herkes CCyi biliyor artık.

VWnin phaetonu maalesef hakettiği değeri bulmayan bir araba . Mercedeslerden falan daha iyi diye değerlendirenler bile oldu o zamanlar ama markadan kaybetti işte. Tekrar deneyeceklerini düşünmüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2013 Baharda yeni seri 108 Hp 1.6 TDI motorlar ile gelecek olan Bluemotion'lar ekonomi odaklı yeni aerodinamik yapıya, daha azaltılmış ağırlığa ve yeni ekonomik sürüş donanımlarına sahip olacak, söylenen şehirdışı Tüketim verisi ise 3.2 Litre/100 Km...

volskwagen-golf-bluemotion-concept-1-e1348728215873.jpg

volskwagen-golf-bluemotion-concept-3-e1348728815736.jpg

volskwagen-golf-bluemotion-concept-2-e1348728763395.jpg

A.Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni nesil Volkswagen Golf, Nvidia'nın Tegra 2 işlemcisini kullanıyor...

Kapalı kapılar ardında Tegra 4 platformu için çalışmalarını sürdüren Nvidia, önemli bir başarıya daha imza attı ve Volkswagen Grubu ile olan işbirliğini, Lamborghini Aventador ve Audi A7 gibi lüks segmentindeki otomobillerden sonra dünya genelinde milyonlarca adet satması beklenen, köklü geçmişe sahip yaygın model gamlarına doğru genişletmeyi başardı.

Geçtiğimiz günlerde 7. nesil Golf modelini duyuran Volkswagen, araç içi bilgi-eğlence sistemine güç vermesi için Nvidia’nın Tegra 2 platformunu kullandı. Çatısı altında otomotiv endüstrisine yoğunlaşan özel bir ekip bte bulunduran Nvidia, akıllı cihaz piyasasının çift çekirdekli ilk ARM Cortex-A9 çözümü olan ve son kullanıcıyla ilk buluşmasını LG’nin Optimus 2X modeliyle gerçekleşen Tegra 2 platformuyla etkinliğini arttıracak gibi görünüyor.

Yenilenen yüzü ve geliştirilen pek çok detay ile satılmakta olan mevcut Golf modelinden daha fazla satacağı düşünülen yeni Golf’ün entegre navigasyon sistemi, çoklu ortam yetenekleri, cep telefonu yönetimi ve diğer fonksiyonları Tegra 2 platformuna emanet edilmiş durumda. Otomotiv endüstrisinin ihtiyaçlarına yönelik olarak, akıllı cihaz verisyonuna kıyasla bazı farklar içeren platform, Volkswagen Golf’e ek olarak yeni Audi A3 ve Skoda Octavia’da da kullanılıyor.

Kaynak:Donanımhaber

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buarada aklıma gelmişken bir detay vermek istiyorum.

Çok bağlantılı arka aks ilk defa Golf V ile sunulmuştu bunun sebebi ise Focus I'di :) hatırlamayanlara hatırlatalım.

Şimdi ise 122 HP'den zayıf motorlu modellerde kullanılmayacağı açıklandı. Bunun yerine 11 kg hafif ve daha ucuz olan birleşik aks kullanılacak. Bu değişimin konfor ve sürüş dinamiğe etkisi için testleri bekleyeceğiz.

Hani ucuz olacak deniliyordu ya; bunun başlıca sebebi bu. Buna istinaden 105 TDI motor donanıma bağlı olarak 500 ile 1000 TL ucuz olması bekleniyor. (Tabi bu yansır mı ? Bilemeyiz Doğuş'a bağlı)

DAS AUTO ! :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buarada aklıma gelmişken bir detay vermek istiyorum.

Çok bağlantılı arka aks ilk defa Golf V ile sunulmuştu bunun sebebi ise Focus I'di :) hatırlamayanlara hatırlatalım.

Şimdi ise 122 HP'den zayıf motorlu modellerde kullanılmayacağı açıklandı. Bunun yerine 11 kg hafif ve daha ucuz olan birleşik aks kullanılacak. Bu değişimin konfor ve sürüş dinamiğe etkisi için testleri bekleyeceğiz.

Hani ucuz olacak deniliyordu ya; bunun başlıca sebebi bu. Buna istinaden 105 TDI motor donanıma bağlı olarak 500 ile 1000 TL ucuz olması bekleniyor. (Tabi bu yansır mı ? Bilemeyiz Doğuş'a bağlı)

DAS AUTO ! :yeah:

Bağımsız süspansiyon ile birleşik tip olanın; normal, agresif sürüş sergilemeyen, mülayim bir sürücü açısından pratikteki hissedilebilir farkı nedir? Yada hangi durumlarda çıkar ortaya?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bağımsız süspansiyon ile birleşik tip olanın; normal, agresif sürüş sergilemeyen, mülayim bir sürücü açısından pratikteki hissedilebilir farkı nedir? Yada hangi durumlarda çıkar ortaya?

Bu arabadan arabaya değişir, hemen şudur diyemeyiz ama %100 olan şey varsa şudur; çok bağlantılı akslar daha fazla sürüş dinamizmi rezervine sahip.

Megane II'den rahatsız olmayan bir kişi için çok bağlantılı olması gerekmez mesela :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.