Emre Karahan Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 PS kendisi başlıbaşına bir problem bence.. yaklaşık 8 aydır kullanıyorum, Mekaniği iyi gözüküyor, herhangi bir arızası veya sesli çalışma, sarsıntı gibi şeyler olmadı, En önemli sorunu yazılımının çok kötü olması, birçok otomatik vites kullandım ancak bu kadar kötü yazılım görmedim. Şöyle ki; Saçmalık derecesinde yüksek viteste gitmeye çalışıyor. normal şartlarda 65 gibi 6 ya atıyor. Tamam bunu ekonomi için yapıyor denilebilir, ancak mesela yokuş yukarı 2000 devirde çıkıyorsunuz ayağınızı biraz gazdan çekseniz vites büyütüyor, 2000dd üzerinde rahatça gitmesi için sürekli gaza fazlaca basmanız lazım. 1400 1500 devirde yokuş çıkmaya çalışıyor. araç bu yüzden vuruntulu çalışıyor, avans vurduğunu duyabiliyorum, Ne zaman hızlanmanız gerekse araç hep çok düşük devirde oluyor, önce vites küçültüp sonra hızlanmaya başlıyor. Hiç bir şekilde gaza bastığınız anda hızlanma şansınız yok, 2-3 sn geçmesi gerekiyor. Aracı 2000 devirin altına çok düşürmeden çalışsa gerçekten tadına doyum olmayacak ama malesef sürekli 1500dd civarında götürmeye çalışıyor ve bunu yapmak için sürekli vites değiştiriyor. Bu kadar sık vites değişimi rahatsız edici. Neredeyse vites değiştirmekten araba gitmeye fırsat bulamıyor.. Gaza fazla bastığınızda yaptığı downshiftlerde sorun var, vitesi çabuk küçültüyor ancak tam torkunu tekerleklere vermesi 3sn yi buluyor, arada yarı kavramada kesintili ve kararsız bir 2-3 sn yaşatıyor. S moduna ise hiçbir anlam verebilmiş değilim, D kadar aracı yine düşük devirlerde zorluyor, D den tek farkı frene bastığınızda downshift yapıyor ve 6.vitesi kullanmıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 Emre yazdıklarını okuyunca sanki başka arabalardan bahsediyor gibiyiz....Bu paylaştıklarının biriyle dahi karşılaşmadım....Acaba bir servise göstersen mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 vites göstergesini takip ediyor musunuz bir ufak bilgi, kaçıncı viteste olduğunuzu göstermiyor vites göstergesi. sadece PRNDS olarak gösteriyor.. yalnızca manuel olarak vites değiştirdiğinizde rakamsal olarak vitesi gösteriyor o da biraz görünüp kayboluyor.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre Karahan Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2012 Sizin aracınız 70km/h ye kadar olan şehiriçi hızlarında hangi devirlerde gidiyor? gazdan biraz çektiğinizde hemen 1-2 vites büyütmüyor mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2012 Normal seyirde düşük devirde gitmesinde ne gibi sakınca olabilir ki, yokuş vs okey ama diğerinde saçmalık göremedim.Her otomatik benzer vaziyetde çalışır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2012 Bana viteste problem gözükmedi bu anlatılanlardan. Daha çok beklentilere uyuşmamış. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2012 Ben yalnızca test ettim, kısıtlı test parkurunda elimden geldiğince farklı senaryolar denedim sevmediğim tek şey kalkışlardaki kavrama gecikmesi oldu oda 1 sn kadar gaza fazla basınca oluyordu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre Karahan Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Normal seyirde düşük devirde gitmesinde şöyle bir sakınca var, her gaza basışınızda araç vites küçültüyor. Yani araç hiçbir zaman gaza hazır değil. Aracın 4, 5, 6. viteslerde 1200-1300 devirleri görmesi normal değil, motorlar 2000-3000 devir arası en rahat şekilde çalışırlar, turbo araçlarda bu bant biraz daha aşağıda olabilir, Düzgün bir otomatik şanzıman aracı avans vurduracak bölgede götürmez. Bu ekonomi falan sağlamaz.. Araçlar rahat gittiği devirde ekonomiktir. Motorunuz düşük devirde çok yüksek tork veriyorsa daha düşük devirlere inebilirsiniz, TI-VCT zaten böyle bir motor değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Ben Manuel araç kullanıyorum ve aynen o sekilde sürüyorum aracı eğer gazlamam yetmiyorsa vites düşürüyorum. Ayrıca tüketim degerim bu sekilde çok uygun oluyor. Tork grafiğine göz geçirmenizde fayda var o dediğiniz devirlerde 10-15 nm bile yok yani rahatlık bu ise haklısınız. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre Karahan Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Sonuç olarak ben powershift almayı düşünen arkadaşlara bu şanzımanın karakteristiği hakkında bilgileri olsun diye yazdım. Sürekli çok çok sakin kullanan biri değilseniz, bu şanzıman beklentinizi karşılamayacaktır. (s modu dahil) PS kullanmayan veya çok kısa süreli kullanmış arkadaşların yaptıkları yorumları çok anlamlı bulmuyorum. Dediğim gibi çok otomatik şanzıman kullandım, bazıları da yıllarca öncesinin teknolojisi olmasına karşın gayet mantıklı çalışıyorlardı. Yani sakin veya agresif ne şekilde gitmek istiyorsam uyumsuz değillerdi. PS her durumda maksimum ekonomi yapmaya çalışıyor.(Hiç ekonomik olmadığını da söylemeliyim) 10 saniye önce 6000 devirde giderken gazı biraz azaltıyorsunuz ve bir anda sizi 1200 devire düşürüyor, bunun mantıklı olduğunu kimse bana anlatmasın ltf. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Emre bey belki siz biraz eskide kaldınız. Araştırıp almamışsınız aracı bunu anlayabildik biraz araştırsaydınız keşke. Umarım doğru aracı bir dahaki seçimde yapabilirsiniz. Bu araç ekonomi vaad etmiyor zaten! ş.içi 9.3 değeri çok ekonomik değil yani bu ortada..Ama sizin dediğiniz karakterde daha fazla tüketecektir demek istediğimiz bu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre Karahan Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Evet malesef test şürüşü yapma imkanı bulamamıştık Powershiftin bu kadar ekonomi odaklı yapılmış olabileceğini de tahmin etmemiştim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2012 Bu arada Dsg de aynen bu karakterde çalışır. 60 ile giderken altıncı vitese atardı. Jetta tsı 140 idi araç. Basınca vites düşürür hızlandırdı. Sürekli atak kullanmak için S modunda sürmek gerekir. Ps kullanmadım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap