Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Evetttt bir yeni testimize daha hoş geldiniz smile.gif

Aracımız Titanium Donanımlı, HB karoser e sahip , kaputunun altında Turbo Dizel 115 ps'lik motor yatıyor.Ayrıca yeni Kül Kahve renkli.

Daha önce de anlatmış olduğum gibi koltuğa oturduğunuz da size sahip olan bir kokpit karşınıza çıkıyor kavrayan koltuğu sizi sarıyor..Yeniden tasarlanmış ve kaplaması hafif yumuşak olan direksiyon simidi de ilgi çekici biggrin.gif Sinirlenince sıkmaya bire bir tongue.gif

Havalar malum çok ısındı yolu genelde cam açık test edebildim.Sesleri vs denemek için arada sırada camı kapatıp klimayı açtım ama yine de biraz daha denemek lazım yüksek hızlara çıkamadım rüzgar sesi vs dinlemek için.

Hareket etmeden önce, yeni geliştirilen elek. sis.li direksiyon durduğu yerde rahat çevriliyor ve yorulmalar azalacak bir nebze. Test'e gitmeden önce sürdüğüm D2 S40 bariz bu sistemden daha ağır çalışıyor tıpkı eski focus II ler gibi. Zaten 2 araç aynı sistemi kullanıyor.

öncelikle belirteyim karşılaştırma anlamında Kullandığım S40 yumuşak süspansiyonlu ve 60 yanak lastikleri var, geldiğim tüm yolda focusu sürdüm artı olarak gezmediğim parkular için dönüşte yine s40 ile yola çıktım.Karşılaştırma yaparak sunmaya çalışacağım bazı noktaları.

Yeni direksiyon sistemi bence eskiye göre birşey kaybetmemiş yada anlamak için biraz daha sürmek gerek smile.gif Tepkiler çok güzel, aracı iziden çıkarmak için limitleri zorlamak gerekebilir ben çıkartamadım tabi test aracıyla bunları denemek riskli ama tanıdık bir abimiz vardı showroom'da biraz olsun zorlamaya çalıştım smile.gif

S40 ile showroom'a giderken güzel birkaç viraj var hafif inişli çıkışı da mevut bu alanlarda s40 ile gaza bastığında araç hafif kayıp ESP devreye giriyor haliyle izini koruyor ama güven verici olmuyor maalesef ee birde daha fazla zorlama ile allah korusun tehlikeli olabilir ama aynı yolda focusu 2 kez denedim TIK demiyor araba ve kesinlikle savrulmuyor tabi gözler kadranda ESP çalışmıyor biggrin.gif

Bununla birlikte yumuşak süspansiyonlu S40 tümsekli yollarda (bana göre) rahatsız edici şekilde hopluyor..Focus bunu çok yumuşak süspansiyon yapmayarak çözmüş gibi..Darbe emişde ise çok ince farklarla bunları hissedebiliyorz bazı noktalarda s40 daha iyi emiş konusunda ..Eski focus'a göre kesinlikle çok iyi ve son test ettiğim yeni C4 ile kıyaslanamaz durumda !

Yol sesi ve Rüzgar sesi konusunda dediğim gibi genelde cam açık gezebildim..Şudur veya kesin böyle diyemiyorum..Rüzgar sesi için 120 130 yapmam gerekli..Yol sesi içinde S40 gibi diyebilirim ki S40 aracı sürdğüm en sessiz araçlardan..

Yeni Frenler ise Son dönemde sürdüğüm yeni araçlar gibi ABS sistemi erken devreye giriyor bu benim hiç sevmediğim bir durum hele şu volvolarda hemen giriyor ki duruş mesafesini oldukça etkiliyor... Showroom'a son giriş anında abs yi devreye soktum yani her dakka devreye girmedi yine onlara göre iyi.

Şuan aklıma gelen konular bunlar varsa merak ettikleriniz konu içerisinde sorabilirsiniz

Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.

Buyrun resimler;

img2503g.jpg

img2504i.jpg

img2505w.jpg

img2506ze.jpg

img2516a.jpg

img2518iw.jpg

Az sonra kül rengi test edeceğim .

Konu biraz dağınık oldu şimdiden özür dilerim... Bu yazıyı başlığı açtıkdan sonra yazabildim..Keyifli Sürüşler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onu unuttm. Arabayı sürdüm masallahi var.

Esp yi yakana ask olsun :) yolu da iyi sesler ve emış de.

Direksiyon da kötü yan göremedim.

Olduğu yerde rahat çevrilmesi arti olmus

Motor sesi s40 dan fazla. Geldi.

Suan bunlar :)

NOT: aldığım bir bilgi var donanimla alakalı ,kesinleşince aktaracağım.

( sony değil, Ondan migdm bulandı zaten sormam kimseye artık )

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

haklısın sanırım o.........ses olayı bir türlü istenilen seviyelere cekilemiyor nedense garip..........araç teknolojik ama yalıtım istenilen düzeyde değil......garip iş...

Sony olmazsa öyle olur tabiii.Tek sebep o dandirik ses sistemi,Sony olsaydı bak ne ses kalırdı ne bişiiii... :naughty:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Gelse de maraşa bir de ben test etsem dizelini her gün sabah bayinin önünden geçerken bakıyorum ama gelen araçlar arasında hala yok. Gerçi maraş küçük bir il olunca ve satış rakamlarıda düşük olunca öncelikte ona göre veriliyordur otosan tarafından. Cmax geldiğinde 3 araç gelmişti 3 ünü de aynı gün satmışlardı daha sergilemeden. Focusta o kadar sesi düşürdük dediklerine göre ses en kötü rakipleri ile aynı düzeye gelmiştir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ses testine gitmediğim icin müzik dinlemedim.

Eski focus ile de kıyaslamadım . Farkindaydaniz. S40 sürenler bilir ses duzeyini

Saygılar.

Artık konuları alt üst eden mesajları silmeye baslayacagiz. Konular Cok dağıldı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.