Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus'un Yeni Donanım Listesi - Güncel Değişiklikler (2013 Değişiklikleri Eklendi)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Zırt pırt ötmesini istemem bende, ihtiyacım olduğunda basarım ne olacak ki ? Uçacak hızda dar yere girmiyorsunuz ya..Mantıklısı orjinal hali. (ben firma ile aynı düşüncedeyim)

yavaşlayınca çalışan sistemler çok uzaktan ötmeye başlamıyor zaten, corolladaki(cenmax) 35cmde ötüyordu sanırım. corolladaki sonradan uygulama tabi ama mercedeste o şekilde çalışıyor. audidede düğmeye basmak gerekiyor. hem kullanıcı için hem firma için tercih meselesi tabii.

 

Dediğim gibi benim için mantıklısı yavaşlayınca çalışması, gerektiğinde düğmeye basmaktansa istemediğimde düğmeye basmayı tercih ediyorum :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

o konuda çok haklısınız. geri vitese aldıktan sonra hızlanana kadar(2. vites) çalışıyor ancak onun dışında düğmeye basmak şart. hızlandıktan sonra düğmeye bassanız bile çalışmıyor :D

Hızlı giderken çalışmasının bir anlamı yok zaten.

 

 

Zırt pırt ötmesini istemem bende, ihtiyacım olduğunda basarım ne olacak ki ? Uçacak hızda dar yere girmiyorsunuz ya..Mantıklısı orjinal hali. (ben firma ile aynı düşüncedeyim)

Ayak frendeyken dedim orayı atlamışsınız. Frene basıyorsanız yavaşlıyorsunuzdur zaten. 65cm den yakınsanız öter.

O mesafeden yakınsanız ve hızlıysanız öttüğünü çok uzun süre duymazsınız zaten :)

 

yavaşlayınca çalışan sistemler çok uzaktan ötmeye başlamıyor zaten, corolladaki(cenmax) 35cmde ötüyordu sanırım. corolladaki sonradan uygulama tabi ama mercedeste o şekilde çalışıyor. audidede düğmeye basmak gerekiyor. hem kullanıcı için hem firma için tercih meselesi tabii.

 

Dediğim gibi benim için mantıklısı yavaşlayınca çalışması, gerektiğinde düğmeye basmaktansa istemediğimde düğmeye basmayı tercih ediyorum :)

 

Bazı elektrikçiler aradaki farkı bilmediğinden ön sensör isteyenlere (özellikle araçta önceden arka sensör varsa) ARKALAR İÇİN ÜRETİLMİŞ BİR KİTİ TAKIYORLAR. 

Arka sensörler 150cm.den ötmeye başladığından önde kullanışlı olmuyor.

Ön/arka setlerde ise arkalar 150-175cm önler 50-65cm.den sinyal vermeye başlar. Ekranlı modellerde (ön/arkalar mutlaka ekranlıdır zaten) ekranın arkasında sesin çıktığı delikli kısıma bant yapıştırarak sesin seviyesini ayarlayabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hocam bu işi çözersen haberim olsun, ben de bu işe fena taktım

 Diğeri ise uzaktan kumanda skandalı. Kapıları açmak için düğmeye basmak zorunda olmak ve akabinde anahtarı koyacak yer aramak bana saçma geliyor. Elimi dokunduğumda açsın kapıları çok mu zor. Fiesta da yapıyorsun, focus tit x e koymamışsın.  Her neyse.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hocam bu işi çözersen haberim olsun, ben de bu işe fena taktım

 

Çözmek için uğraşmıyorum. Nasılsa bir gün Ford çözer. :) Ama kesinlikle elimi kapıya attığımda bir şeyle uğraşmadan kapıların açılmasını isterdim.

Bir de araç çalışırken dışarıdan kapıların kilitlenmesini isterdim. Örneğin bir büfeden su almak için indiğimde aracı ya stop edip kapıları kilitlemek gerekiyor, ya da araba Allah'a emanet. :D

Ve aracın içinde anahtar yokken de gidiyor bizim namussuzlar, baya da uzaklaştı arkadaş, gitse gidiyor yani :D

 

 

Kumanda aletini cebinizde iken düğmeye basarsanız sonra koyacak yer aramazsınız.

Çok mu zor elini kısa bir süre cebine sokmak????

 

Zor değil, sadece rahatımıza fazla düşkünüz galiba.

Bende elimi cebime atıp açıyorum kapıları,

Ama yineliyorum kapıların dokunulduğunda otomatik olarak açılmasını gerçekten isterdim. Ve bir gün yapılırsa ve basit bir modifikasyon ile bu çözülecekse yaptıracağım şeyler arasında.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zor değil, sadece rahatımıza fazla düşkünüz galiba. Bende elimi cebime atıp açıyorum kapıları, Ama yineliyorum kapıların dokunulduğunda otomatik olarak açılmasını gerçekten isterdim. Ve bir gün yapılırsa ve basit bir modifikasyon ile bu çözülecekse yaptıracağım şeyler arasında.

 

Megane3 ve Fluence al. :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Megane3 ve Fluence al.

 

O da bir çözüm ama o rahat için (kapıların otomatik açılması) bu zevkten (Focus'un zevki) vazgeçilir mi? Cık... Geçilmez.

 

Ama GT Line Megane Sport Tourer ı ciddi olarak beğeniyorum. Eğer iç dizaynı daha düzgün olsa benim için on numara araba. Atıyorum Focus'un iç dizanyı megane da ya da Fluence de olsa şu an bir fluence sahibi olabilirdim. Ayrıca zaten bundan sonraki arabam (uzun dönem araba değiştirmeyi pek düşünmesemde, ve değişim model yükseltemek için olacaksa, farklı nedenler için satmak zorunda kalmazsam yani) ya sw, ya da hb olur. Tabi bu c segmenti bir araç almak kaydıyla böyle. Olur da d ye falan terfi edersek sedandan başka seçenek pek yok. B ye geçersek de hb. Ama dediğim gibi GT Line megane sw hoşuma gidiyor nedense.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • 1 ay sonra...

Yeni paket geldi..Jant ise şunlardan biri olacak.

 

1.PNG 2.PNG

 

Bana kalırsa 1 veya 3 gelse süper olur... Hangisi olduğunu bilmiyorum bilenler söylerse sevinirim.

 

Güncelleme: 4 numaraymış Detay 

 

 

Opsiyon: Spor Paket (Sadece 5 Kapılı modellerde) (Tekno Paketle birlikte sunulmamaktadır) (2013 Haziran 2900 TL) Trend x ve üzeri donanımlar'a eklenebilir.

  • Bal peteği görünümünde ön ızgara
  • Ön ve arka eteklik, yan etekler
  • Arka spoiler
  • 17” Alaşım jant
  • Renkli kaliperler

Son Paket için örnek görsel
 DSC07230.jpg 
Jant 17 olacak bu görseldeki DEĞİL. 
 

DSC07234.jpg

DSC07233.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Focus'un Yeni Donanım Listesi - Güncel Değişiklikler (2013 Değişiklikleri Eklendi) olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi
  • Yakup Ç. A., bu konuyu kilitledi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.