Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2014 Ford Mondeo Genel Başlık Ve 1.0 & 1.5 Ecoboost Motor Eklemesi!


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Yani insanların hevesini kursağına tıkmakta üstüne yok.

Ya bırak biraz mutlu olalım, biz bulduk zannedelim!

Bu alemde ford ile ilgili herhangi bir materyali Yakuptan önce bulacak bir babayiğit var mı ki abi :D
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mondeo hakkında %100 doğru son haberler.

Titanium versiyonda Dokunmatik ekran standart sunulacak.

Benzinli motorlar

1.5 Ecoboost 160 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 6.4 lt CO2: 139 gr - 0-100: 9.3 sn ş.içi: 8.2 lt - ş.dışı: 5.4 lt

1.5 Ecoboost 160 Ps 6 ileri otomatik (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 6.9 lt CO2: 146 gr - 0-100: 9.7 sn ş.içi: 8.5 lt - ş.dışı: 5.7 lt

1.5 motorlar 240 nm tork üretiyor.

2.0 Ecoboost 203 Ps 6 ileri otomatik (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 7.7 lt CO2: 168 gr - 0-100: 7.9 sn ş.içi: 10.7 lt - ş.dışı: 6.0 lt

2.0 Ecoboost 240 Ps 6 ileri otomatik (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 7.7 lt CO2: 168 gr - 0-100: 7.5 sn ş.içi: 10.9 lt - ş.dışı: 6.0 lt

Dizel motorlar

1.6 Tdci 115 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.1 lt CO2: 101 gr :blink: - 0-100: 11.9 sn ş.içi: 6.0 lt

1.6 Tdci ECOnetic 115 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 3.6 lt CO2: 94 gr :blink:

1.6 tdci motorlar 270 nm tork üretiyor.

2.0 Tdci 150 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.3 lt CO2: 114 gr - 0-100: 9.5 sn

2.0 Tdci 150 Ps 6 ileri Powershift (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.8 lt CO2: 125 gr - 0-100: 10.2 sn

2.0 Tdci ECOnetic 150 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.1 lt CO2: 109 gr - 0-100: 9.5 sn

2.0 Tdci 180 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.3 lt CO2: 114 gr - 0-100: 8.9 sn

2.0 Tdci 180 Ps 6 ileri Powershift (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.8 lt CO2: 125 gr - 0-100: 9.5 sn

2.0 Tdci ECOnetic 180 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.1 lt CO2: 109 gr - 0-100: 8.9 sn

İlk etapda bu şekilde satılacak ama ülkemize gelene kadar (MART 2015) diğer motorlar da gelir.Motorların tamamı Euro 6 Norm.

Önce, tabiki FocusClubTr.com kullanıcıları bunlardan haberdar olur :)

Alıntı linki sunmadan, (ç)almayınız.

Sevgiler...

Bu da canavar : :)

F4bSL6R.jpg

Bunlara ek olarak 2.0 hybrid modeli de sunulacak Avrupa'da (ve Türkiye'de de). Değerleri;

2,000 cc 177 ps 300 Nm sadece sedan ile

Powershift şanzıman tek seçenek.

0-100:9.2 sn son hız:187

Tüketim: 2.8 - 5.0 - 4.2 lt co2: 99 gr

Ağustos ayı ile birlikte Almanya'da satışı başlıyor. Fiyatı Almanya için 2.0 dizel 150 ps ile aynı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konu eylül 2012 de açılmış , 2014 eylül olmuş konu başında olanların bir kısmı forumdan ayrılmış, evlenen çocuğu olan var daha araba meydanda yok  en az 7-8 ay daha yok üstelik  :)

 

Bu ful LED ışıklar çok güzel sinyaller böyle hareketli yanıyor falan çok janjanlı ama bir şey okudum. Klasik projektörlü farlar bu kadar ince yapılamıyormuş. Led farlar sayesinde ince yapılmış ve öndeki agresif tasarıma katkıda bulunmuş. İyi de bu durumda LED farlar standart mı olacak yoksa alt seviye araçların tasarımı farklı mı olacak. Yoksa ilk baştaki bilgi mi atmasyon..

 

Bir de bu dokunmatik kontroller lincoln de bile biraz sorunlu bazen dokunmatiği almıyor. Ford bunu koyarak risk almış bence..  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu başlık altında 17 Temmuz'da Mondeo satış ve motor bilgilerini vermiştik. Bugün resmen satış duyurusu yapıldı.

 

Ekim itibarı ile sadece orta ve üst donanım satışları Avrupa'da başlıyor 2015 yılı itibarı ile diğer motorlar ve alt donanımlar eklenecek yine daha önce bilgisini verdiğimiz Türkiye satış tarihi Mart civarı olacaktır.  

 

Daha önceden de bahsettiğimiz bir takım şeyler;

Ford ilk defa adaptif led sistemini Mondeo ile sunuyor. Paralel & Dikine park sistemi ve Aktif Şe. Güv. (40 km/h) sunuluyor.

Mondeonun koltukları masaj yapabilecek,Sync 2, otomatik bagaj kapağı ve arka koltukların kemerleri hava yastığı barındıracak.

 

Ayrıca Ford ilk kez şasi ayar kontrol sistemi sunacak; konfor, spor ve normal mod olarak. Interactive Vehicle Dynamics Control

Ek olarak Yeni Mondeo güncel versiyona göre %10 daha sert, Ford'un söylediği şimdiye kadar çıkmış olan en duyarlı ve çok yönlü bir Mondeo olacak.

1.0 Ecoboost 2015 başında sunulmaya başlayacak, daha önce demiştik zaten bu başlığın amacıda buydu :)

 

Artık yeni yılda binmek dileği ile...

Görüşürüz

 

Bazı Fotoğrafları;

 

cfwOT9u.jpg
 
T118ayy.jpg
 
xqUao5i.jpg
 
Z7XyBcf.jpg
 
QNUQMlH.jpg
 
cn3jlPb.jpg
 
cAlDN9n.jpg
 
pfB60J4.jpg
 
kssbwZf.jpg
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ülkemizde yeni mondeo nun yeni olduğu söylenen 1.5 dizel 120 hp motorlu ve powersihftli olanının tutulacağını düşünüyorum. İnsanlar bu aracı talep ederken yeni passat ın 1.6 dizel 120 hp moturlu ve dsg şanzımanlı olanıyla kıyaslayacak ve kararlarını vereceklerdir.

 

Yeni Mondeo daki 1.5 dizel motor ve PS şanzımanın uyumu, performansı ve verimliliği Passatın d sınıfındaki liderliğini sorgulatabilecek düzeyde olacak mı göreceğiz?  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Mondeo daki 1.5 dizel motor ve PS şanzımanın uyumu, performansı ve verimliliği Passatın d sınıfındaki liderliğini sorgulatabilecek düzeyde olacak mı göreceğiz?  

 

Şuan 1.6 tdci verilerine bakarsak sınıf lideri durumunda zaten. Manuel ve 1.6 tdci Econetic ile.

 

Diğer kombinasyon verisi yok şuan ayrıca Focus 1.5 tdci ile Golf 1.6 tdi kıyasına bakarsanız focus'un ağırlığına rağmen daha iyi olduğunu görebilirsiniz. Fakat bu veriler ile sınıf liderliği belirlenmiyor genelde :) Siz keyfinize ve bilginize göre liderinizi belirleyebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Özellikle d segment de insanlar otomatik vites aracı tercih ediyor diye düşünüyorum. Hatta otomatik vites tercihi yıllar itibariyle diğer sınıflarda da artmış durumda.

 

Yeni mondeo  yeni 1.5 ya da 1.6 dizelin manuel performans ve verimlilik avantajını yeni passat a karşı otomatik vites seçeneği ile sunamaz ise o güzelim dizaynın ve üstün sürüş özelliklerinin satışlara çok yansıyacağını düşünmüyorum.

 

Bu arada makyajlı focus 1.5 tdci ile golf 7 tdi kıyaslamasında ağırlık dezavantajına rağmen focus lehine olması özellikle manuel tercih edenler için önemli bir teknolojik iyileştirme.  Bu ağırlık meselesi önemli bir unsur çünkü golf 7 golf 6 dan yaklaşık 100 kg daha hafif.makyajlısı olmasa da bir sonraki kasa focus un da daha hafif olabileceği göz önünde bulundurulursa yeni 1.5 dizel ünitenin en azından performans ve verimlilik açısından daha da iddialı olacağı söylenebilir.

 

Dizel ünitede ki tüm bu avantajların dsg unsuru ile performans ve verimlilik yönünden wv lehine değişmesi şahsen beni üzer.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.