Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.6 101 Ps Zetec-S Top Speed Denemesi


Şükrü Abay

Önerilen Mesajlar

İbre kaplumbağ misali ilerliyor :)

F1 in tek sevmediğim yönü hafif yokuşta bayılmasıydı belkide bizimki tüplü diyede olabilir..

Dizelin turbosu olduğu için devride iyi ayarlayınca izmir-manisa yolunda yokuşta alayını tokatlıyorum :D

F1'in gerek düzde gerek rampada 1.3 cdti den performansı daha iyidir. Sen kullan bakalım F1'i redline'da gör o zaman rampada 1.6 tdci ile tartışılır performansı. TDCİ'in 4 ve 5. vitesleri uzun. 3 de max devirde zaten 130 diyor dik bir rampada 4e çeksen yürümez ama F1 kaplumbağa gibi hızlansada 3. viteste 150 km hıza ulaşır üstünden atlar geçer :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada nerden bu kanıya ulaştın dersen boluya tırmanırken linea 1.3 multijet 90 hp ile. Yüklü sedan Focus 1 yaylana yaylana yanımızdan geçip gitti biz 3 kişiydik arabada. :D

Not :2.0 değildi comfort ve ya collectiondu :D

Onur FATİH tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi emin misin ? :) Ben de Tdci kullanıyorum dik bir rampa düşün uzun. TDCİ ilk 3 vites güzel yürüyor 3. vites 125 civarlarında kesiliyor zaten. 4 e çek bakalım o rampada yürütebilecekmisin :) Ama atmosferik benzinli araçların 3. vitesleri genelde uzun 140-155 arasında. çevirdikçe çeviriyor deviri anlıyacağın :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İbre kaplumbağ misali ilerliyor :)

F1 in tek sevmediğim yönü hafif yokuşta bayılmasıydı belkide bizimki tüplü diyede olabilir..

Dizelin turbosu olduğu için devride iyi ayarlayınca izmir-manisa yolunda yokuşta alayını tokatlıyorum :D

Valla bana göre yetiyor performansı.. Yaklaşık 30 saniyede seri bir kullanımda 0'dan 170-180 km/h'lara geliyor :) E yüksek hızlarda da gıdım gıdım gitsin ne yapayım zaten bizimkinin 180 'den sonra soluğu kesiliyor yeter bence 1.6 100 bg bir motor için :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada nerden bu kanıya ulaştın dersen boluya tırmanırken linea 1.3 multijet 90 hp ile. Yüklü sedan Focus 1 yaylana yaylana yanımızdan geçip gitti biz 3 kişiydik arabada. :D

Not :2.0 değildi comfort ve ya collectiondu :D

Dişlilerin uzun olması ,uzun rampada etkiliyor :):D 3.viteste F1'ler 150 155 km 'ye ulaşabiliyor Maxsimum torkundan sonra (4000-4500) Dizelin soluğu kesileceğinden bi durum geçebilir :) Ama diğer imkanlarda dizel F1'i tokatlar canım :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi emin misin ? :) Ben de Tdci kullanıyorum dik bir rampa düşün uzun. TDCİ ilk 3 vites güzel yürüyor 3. vites 125 civarlarında kesiliyor zaten. 4 e çek bakalım o rampada yürütebilecekmisin :) Ama atmosferik benzinli araçların 3. vitesleri genelde uzun 140-155 arasında. çevirdikçe çeviriyor deviri anlıyacağın :D

4'te de çeker ;) Rampada avantajı sağlayan tork zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dişlilerin uzun olması ,uzun rampada etkiliyor :):D 3.viteste F1'ler 150 155 km 'ye ulaşabiliyor Maxsimum torkundan sonra (4000-4500) Dizelin soluğu kesileceğinden bi durum geçebilir :) Ama diğer imkanlarda dizel F1'i tokatlar canım :)

Tam üstüne bastın Şükrü :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

F1 benzinli ile 1.3cdti yi karşılaştıracak olursak yada cdti değil 1.6 tdci yi karşılaştır Dizel yokuşta bayılmaz...

Dizellerde tork yüksektir tork nedir ? çevirme gücüdür..Araca çok yük yüklesen de ivmelenmesinde devir çevirebilmesinde azalma daha az olur..

Burada tartışılan şey 3.viteste kaçla gittiğin değil rapmadaki bayılmadır bundan bahsediyorum..Eğer dizeli 2000devirin üstünde tutarsan bayılmaz..

1.6 Lpg f1 ile defacalarca gittiğim manisa yolunu bana kimse öğretemez o yokuşta nasıl bayıldığını bilen bilir.Dizelle aynı yolu test ettim devrinde çıkarsan şayet bayılma diye birşey yok..haa düz yolda uçar kaçar f1 belki ona birşey demem.Ama kabul edilmelidir ki Dizel ne olursa olsun rampada bayılmaz..

Dizel Dizel olsun yokuşta bayılmaz fakat belli bir hıza kadar o da performans gösterir o performansta beygirle alakalıdır..

F1'i devirli kullandığın sürece LPG'de de bayılma olasılığı gözükmez..

Sen gel 5.viteste 80'le yokuşa çık dip gaz yap tabi bayılır üstüne hararette yapar. Babam yapar sinir olurum.

Aynı yerde Babam yokuşu 70'le bitiriyorsa ben devirli kullandığım sürece 130 140 'la bitiriyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.