Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Gercekten hizlilarmis.. Az once otosandan aradilar. degerlendirmeye aldik, diger musterilerimizinde boyle talepleri mevcut, bir gelisme oldugunsa sizi bilgilendirecegiz dediler. Bende bekliyoruz bakalim dedim .. Az önce benide aradılar aynen. Bu talep ve şikayetlerinizi ileteceğiz. Dönüş olduğunda sizi bilgilendireceğiz gibisinden bişeyler dediler. Helal olsun adamlara. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Biraz önce beni aradılar; su üyeleri durdur mail atmasınlar yoksa senin hediye focus U iptal ederiz dediler. Ona gorem, yazmayın artık Ehehehehe Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Biraz önce beni aradılar; su üyeleri durdur mail atmasınlar yoksa senin hediye focus U iptal ederiz dediler. Ona gorem, yazmayın artık Ehehehehe Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 metin için teşekkürler .. sonuna kadar destekliyorum... kendim içinde zaten.. bunlar gelmezse maalesef almayacağım bende... az önce bende metni postaladım... ama beni arayan yok henüz.. bıktılar galiba beni aramaktan.. o kadar çok yazdım ağladımki... bikaç defa aramışlardı... sitenin delisi yine yazdı demişlerdir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest HoNoR81 Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 metin için teşekkürler .. sonuna kadar destekliyorum... kendim içinde zaten.. bunlar gelmezse maalesef almayacağım bende... az önce bende metni postaladım... ama beni arayan yok henüz.. bıktılar galiba beni aramaktan.. o kadar çok yazdım ağladımki... bikaç defa aramışlardı... sitenin delisi yine yazdı demişlerdir... Tebessum ettirdiginiz icin tesekkur ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Beni de aradılar biaz evvel...Uzunca konuştum,benim gibi düşünen birçok insan olduğunu söyledim..MyTouch ve Navigasyon konusunda yakın tarihte bir değişiklik bilgisi kendilerinde olmadığını söylediler..Bende onlar dışındaki diğer özellikler konusunda Otosanın gereğini yapacağı yönündeki beklentimi söyledim...Gördüğünüz gibi otosan bu konuda söylenenleri dikkate alıyor..Örneğin daha önceki focusumda yolcu koltuğu yükseklik ayarı olmamasını sürekli eleştirip defalarca mail atmıştım...Sonuç ortada,artık Titanyum X pakettede olsa yolcu koltuğu yükseklik ayarı mevcut...Ne Jettada,ne astrada,ne meganeda en üst donanımda bile yok,sadece Focus Tit X de var....Otosan kulak veriyor,ama en baştan da memeeletiyor insanları... :P Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest HoNoR81 Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Beni de aradılar biaz evvel...Uzunca konuştum,benim gibi düşünen birçok insan olduğunu söyledim..MyTouch ve Navigasyon konusunda yakın tarihte bir değişiklik bilgisi kendilerinde olmadığını söylediler..Bende onlar dışındaki diğer özellikler konusunda Otosanın gereğini yapacağı yönündeki beklentimi söyledim...Gördüğünüz gibi otosan bu konuda söylenenleri dikkate alıyor..Örneğin daha önceki focusumda yolcu koltuğu yükseklik ayarı olmamasını sürekli eleştirip defalarca mail atmıştım...Sonuç ortada,artık Titanyum X pakettede olsa yolcu koltuğu yükseklik ayarı mevcut...Ne Jettada,ne astrada,ne meganeda en üst donanımda bile yok,sadece Focus Tit X de var....Otosan kulak veriyor,ama en baştan da memeeletiyor insanları... :P Keske baska birsey icin bastirsaydin da yolcu koltugunun da yuksekligi ayarlanmayiverseydi Ama duyarliligin ve toplumu aydinlatma cabandan dolayi seni takdirle karsiliyorum.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Keske baska birsey icin bastirsaydin da yolcu koltugunun da yuksekligi ayarlanmayiverseydi Ama duyarliligin ve toplumu aydinlatma cabandan dolayi seni takdirle karsiliyorum.. O zamanlar Focus 2,5 umda bana batan herşeyi yazdım ve hepside bu yeni Focusla düzeltildi..Yolcu koltuğu örnekti...Bir diğer örnekte merkezi kilitin elektronik olması,sürücü kapısından manuel kilitlemenin sıkıntıı olmasıydı,yeni focusta o da düzeltilmiş...Arka camada güneşlik gerktiğini söylemiştim,onuda karartılmış camla halletmişler...Ön konsolda bağımsız göstergeyi yazmıştım,onuda yapmışlar...Daha da varda aklıma ilk gelenler bunlar..Haa mesela dikiz aynası altında lamba olayını da yazmıştım,o da var artık...Haa benim sayemde mi değil,benim gibi yüzlerce,binlerce mail gittiği için oldu bunlar...Duyarsız kalmamak,hep beraber hareket etmek lazım..Atalarımız ne demiş..Br elin nesi var iki elin sesi var... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Arkadaşlar,daha önce de belirtmiştim,yukrıdaki metnin biraz daha detaylı ve vurucu şeklini içeren bir mektubu Ford Otosan Genel Müdürü Nuri OTAY'a göndereceğim.Bu nedenle ford otosan sitesindeki kurumsal ilkeleri ve müşteri politikalarını okuyorum.Bakın orada bne buldum : FORD OTOSAN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLKELERİ [/b]"İLKELERİMİZ Kalite ilkemiz tek bir cümleyle şu şekilde özetlenebilir: Müşteri mutluluğu "1" numaralı işimizdir. Önce Kalite. Müşteri mutluluğunun sağlanabilmesi için, mükemmel ürün ve hizmet kalitesine sahip olmalıyız. Müşterilerimiz, işlerimizin odağıdır.İşlerimizi her zaman müşterilerimizi düşünerek ve rakiplerimizden daha mükemmel ürün ve hizmet sağlayacak biçimde yaparak, müşterilerimizin bize güvenmesini ve bağlanmasını mutlaka sağlamalıyız. Sürekli iyileştirme, başarımızın temelidir. Yaptığımız her işte mükemmel olmayı hedeflemeliyiz. Ürünlerimizin değerinde, güvenilirliğinde ve güncelliğinde; insan ilişkilerimizde, rekabet yeteneğinde ve kârlılığımızda mükemmel olmak için iyileştirme çalışmalarımız günlük hayat tarzı haline gelmelidir. Bu amaçla yöneticilerimiz, şirketimizin kalite hedeflerini belirleyerek her seviyeye yayılımını sağlar ve düzenli olarak gözden geçirerek iyileştirme fırsatlarını belirler." Deniliyor.Ayrıca Şirketin,tüm çalışanlarına imzalattığı İş Aktinde de : " 1. TEMEL İLKE VE DEĞERLER 1.1. Ford Otosan, çalışanlarıyla birlikte, müşterilerinin tatminini sağlayarak, sağlıklı gelişmeyi, uluslararası kalite ve standartlarda ürün ve hizmetler sunmayı amaçlar. Bu suretle ülkesi, müşterileri, ortakları, bayileri ve yan sanayi için güvenilirlik, devamlılık ve saygınlık simgesi olmayı hedefler. 1.2. Müşterilerimiz için değer yaratmak, beklentilerine kalite ve istikrarla karşılık vermek ilk önceliğimizdir." denilmektedir. Gördüğünüz gibi bu ilkeleri Ford Otosanın gözüne gözüne sokmak lazım... Bakın arkadaşlar,birçoğumuz Focus 3 almak istiyoruz,paramız olsada alsak diyoruz..Bu parayı hakkettiğine inanarak veriyoruz değilmi...O halde bize verilen haklarımızı koruyarak ve bu haklarımızı kullanarak davranalım...Bu sadece bu konu için değil,tüm her konu için böyle... Korkmadan,birlikte hareket ederek birçok şeyi başrabiliriz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Aklıma getirdiniz iyi oldu, sizler mail atarken böyle bir site olduğundan söz ettiniz mi hiç ? Ben de mail atayım mı toplu birşeyler yazarak ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Aklıma getirdiniz iyi oldu, sizler mail atarken böyle bir site olduğundan söz ettiniz mi hiç ? Ben de mail atayım mı toplu birşeyler yazarak ? Yok ben bahsetmedim,çünkü site yöneticisi değilim ve sitenin yasal durumunu ve faaliyet kapsamını bilmiyorum...Zaten sizin de çoktaaan Ford Otosanla bir tür bağlantı kurup şirketin bir nevi ar-ge bölümü gibi çalışmanızın sağlanması lazım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Tamam yönetici yapayım sizi , siz kurun haydi çok kolay sanki alla alla Keşke yapalım mı ama takmazlar abi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Tamam yönetici yapayım sizi , siz kurun haydi çok kolay sanki alla alla Keşke yapalım mı ama takmazlar abi Yakup,bak bu firmalar forumları mutlaka tkip eder,hatta ford konusundaki en ünlü türk forumunun bazı yöneticilerini 29 mayısta yeni focusun tanıtım ve test sürüşüne çağırmışlar.İstersen oraya bak bir...Bu forumda daha özel yapıda görülmekle birlikte oldukça bu markanın tanıtımında etkili oluyor...Bu forumun varlığını en azından ford otosanın iletişim kanalından bildirmeni tavsiye ederim,göreceksin mutlaka senle bağlantıya geçeceklerdir...Yönetici olmam,maşa dururken neden elimi yakiim,sen uğraş dur gece gündüz.... :D Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2011 Yarın görüşmek dileğiyle..İyi gceler çok değerli Adminimiz uAYCA ve diğer herkese... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap