2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız×
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
İyi geceler, çocuklardan fırsat bulup ancak yazabiliyorum, resimler gecikti affedin.
Arabamı 5 Eylül' de teslim aldım. Paketsiz bir Titanium ve dizel. Çok düşündüm, önceki aracım yine dizel bir Fiat Bravo 1.6 idi. 290nm torkuyla bana 3,5 yıl başka araba aratmadı ama artık geniş bir araba ihtiyacı hissetmeye başlamıştık. Bu nedenle yine bu gücü hissettirecek bir araca ihtiyacım vardı. Ağustos ayında C-Maxler için 2 katına çıkarılan Koç indirimi + Vodafon indirimi ile Ford imdada yetişti. Bu ikinci Fordum ama bu kez turnayı gözünden vurmuş gibi hissediyorum. Allah herkesin aracını nazardan gözden saklasın, kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Bukez kendime sözverdim, arabamın hiçbiryerini değiştirmeyeceğim, araç içi ses ve görüntü sistemlerine, jantlara v.b. meraklıyımdır ama C-Max' ime dokundurtmayacağım.
Sadece çocuklarımı düşündüğüm için kafalıkları değiştirdim, bir de alışkın olduğum için park sensörü eklettirdim. Bayinin hediye ettiği sensör 2. gün arızalandı ben de Cyclone marka kameralı bir sistem aldım. Çok sevdim, tavsiye ederim.
Bunların dışında üzülerek itiraf ediyorum, forumun heryerini okuma fırsat bulamadım. Yazılımla ilgili birşeyler okudum, biraz da yakıta baktım. Bu nedenle aşağıdaki soruların cevabı verilmişse şimdiden affola, cevabın bulunduğu bölümü link verirseniz incelerim.
Herkese iyi geceler dilerim, sorularım ve izlenimlerim şöyle.
- Arka koltuklar, düz bir biçimde yatabildiği gibi arka alt kısımdaki bir mandal yardımıyla birkez daha katlanıyor ve lastikli bir kancayla ön kafalığa sabitleniyor. Tabi diğer koltuklar da aynı şekilde. Ama neden? Yeri daraltmaktan başka bir işe yaramıyor gibi görünse de bir hikmeti vardır diye düşündüm fakat bulamadım
- 1. vetesten 2. vitese geçmek için debriyaja bastığımda sanki şanzımanı tutan vidalar varmış da hepsi gevşemiş ve şanzıman sallanıyormuş gibi bir langırtı geliyor. Normalse umrumda değil, herkeste olup olmadığını merak ettim sadece.
- Dizel arabalarda genellikle kızdırma bujisine ait bir uyarı lambası olur ve yarım kontak yapıp bu ışığın sönmesini bekledikten sonra marşa basılır. Bizim arabamız düğmeyle çalışıyor ve yarım düğme gibi bişey de olduğunu sanmıyorum . Bu durumda çalıştırırken uyulması gereken bir kural var mı?
- Arabamın yakıt sarfiyatı 5000 km'den sonra normal rakamlara döner değil mi ? ( şuan şehir içinde ortalama tüketimi 8-9 litre filan görüyorum, şehir dışında 120 km sabit hızla en az 6.3 gördüm.)
- Yine çok umrumda değil ama kabul edelim yol sesini biraz fazla alıyor içeriye.
- Kendimi arabaya değil de uçan halıya binmiş gibi hissediyorum, bu da bende arabayı bahçede değil de evin salonunda parketme isteği uyandırıyor.
- İçerideki kırmızı ambians özellikle geceleri bana ne iyi etmişim dedirtiyor.
- Sesli komut sistemi süper, ses sistemi süper. 4 GB' tan büyük USB bellek okumaz dedi servis, 8 GB' ı taktım banamısın demedi. iPhone' un tüm rehberini aldı, sesli komut sistemi Türkçe karakterleri sorunsuz anlıyor ve söylüyor.
- Yokuş performansını sevdim, beni hayal kırıklığına uğratmadı ama yine de acaba chip işine girsem mi diye düşünmüyor değilim.
Soru
Tamer Ünlü
İyi geceler, çocuklardan fırsat bulup ancak yazabiliyorum, resimler gecikti affedin.
Arabamı 5 Eylül' de teslim aldım. Paketsiz bir Titanium ve dizel. Çok düşündüm, önceki aracım yine dizel bir Fiat Bravo 1.6 idi. 290nm torkuyla bana 3,5 yıl başka araba aratmadı ama artık geniş bir araba ihtiyacı hissetmeye başlamıştık. Bu nedenle yine bu gücü hissettirecek bir araca ihtiyacım vardı. Ağustos ayında C-Maxler için 2 katına çıkarılan Koç indirimi + Vodafon indirimi ile Ford imdada yetişti. Bu ikinci Fordum ama bu kez turnayı gözünden vurmuş gibi hissediyorum. Allah herkesin aracını nazardan gözden saklasın, kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Bukez kendime sözverdim, arabamın hiçbiryerini değiştirmeyeceğim, araç içi ses ve görüntü sistemlerine, jantlara v.b. meraklıyımdır ama C-Max' ime dokundurtmayacağım.
Sadece çocuklarımı düşündüğüm için kafalıkları değiştirdim, bir de alışkın olduğum için park sensörü eklettirdim. Bayinin hediye ettiği sensör 2. gün arızalandı ben de Cyclone marka kameralı bir sistem aldım. Çok sevdim, tavsiye ederim.
Bunların dışında üzülerek itiraf ediyorum, forumun heryerini okuma fırsat bulamadım. Yazılımla ilgili birşeyler okudum, biraz da yakıta baktım. Bu nedenle aşağıdaki soruların cevabı verilmişse şimdiden affola, cevabın bulunduğu bölümü link verirseniz incelerim.
Herkese iyi geceler dilerim, sorularım ve izlenimlerim şöyle.
- Arka koltuklar, düz bir biçimde yatabildiği gibi arka alt kısımdaki bir mandal yardımıyla birkez daha katlanıyor ve lastikli bir kancayla ön kafalığa sabitleniyor. Tabi diğer koltuklar da aynı şekilde. Ama neden? Yeri daraltmaktan başka bir işe yaramıyor gibi görünse de bir hikmeti vardır diye düşündüm fakat bulamadım
- 1. vetesten 2. vitese geçmek için debriyaja bastığımda sanki şanzımanı tutan vidalar varmış da hepsi gevşemiş ve şanzıman sallanıyormuş gibi bir langırtı geliyor. Normalse umrumda değil, herkeste olup olmadığını merak ettim sadece.
- Dizel arabalarda genellikle kızdırma bujisine ait bir uyarı lambası olur ve yarım kontak yapıp bu ışığın sönmesini bekledikten sonra marşa basılır. Bizim arabamız düğmeyle çalışıyor ve yarım düğme gibi bişey de olduğunu sanmıyorum . Bu durumda çalıştırırken uyulması gereken bir kural var mı?
- Arabamın yakıt sarfiyatı 5000 km'den sonra normal rakamlara döner değil mi ? ( şuan şehir içinde ortalama tüketimi 8-9 litre filan görüyorum, şehir dışında 120 km sabit hızla en az 6.3 gördüm.)
- Yine çok umrumda değil ama kabul edelim yol sesini biraz fazla alıyor içeriye.
- Kendimi arabaya değil de uçan halıya binmiş gibi hissediyorum, bu da bende arabayı bahçede değil de evin salonunda parketme isteği uyandırıyor.
- İçerideki kırmızı ambians özellikle geceleri bana ne iyi etmişim dedirtiyor.
- Sesli komut sistemi süper, ses sistemi süper. 4 GB' tan büyük USB bellek okumaz dedi servis, 8 GB' ı taktım banamısın demedi. iPhone' un tüm rehberini aldı, sesli komut sistemi Türkçe karakterleri sorunsuz anlıyor ve söylüyor.
- Yokuş performansını sevdim, beni hayal kırıklığına uğratmadı ama yine de acaba chip işine girsem mi diye düşünmüyor değilim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
9
6
5
5
Popular Days
Nis 24
13
Eyl 10
12
Eyl 9
7
Eyl 11
7
Top Posters For This Question
Tamer Ünlü 9 posts
Engin Uzunoğlu 6 posts
Aydın Baran 5 posts
Ümit Vaysaloğlu 5 posts
Popular Days
Nis 24 2013
13 posts
Eyl 10 2012
12 posts
Eyl 9 2012
7 posts
Eyl 11 2012
7 posts
Popular Posts
Tamer Ünlü
İyi geceler, çocuklardan fırsat bulup ancak yazabiliyorum, resimler gecikti affedin. Arabamı 5 Eylül' de teslim aldım. Paketsiz bir Titanium ve dizel. Çok düşündüm, önceki aracım yine dizel bir F
Guest Tolga KARACA
Ben 2008 de Focus alma aşamasına gelmeden Bravo ya da bakmıştım. Herşeyden önce kırılmaz bir ön yargıyla karşı karşıya olan bu modeli incelerken genel geçer şartlanmalardan ister istemez etkileni
Guest Tolga KARACA
Benim son gördüğüm Stilo yaklaşık iki saat önce hanımın Fiat Panda sıyla giderken beni dereye atıyordu az daha ) Stilo ilk çıktığında anahtarsız kullanım özellikleri opsiyonundaydı ve sınıfında i
Bu soruda 43 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap