Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Mercedes C180 Komp. Avantgarde


Sabri Özer

Önerilen Mesajlar

Yılda 10.000i zor geçicek zaten Emir abi o yüzden yakıttan yana sıkıntı pek yok. Birde 1.6 156bg değil mi kafam karıştı bazı sitelerde 1.8 gözüküyor

1600 cc 160 bg işte kardeşim 180 yazdığına bakma motor seçeneği değil o
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

zaten alacağın araç yan yatmak çamura batmak için değil uzun yolda çok sessiz çalışan yüksek hızlarda yol hissinin çok az olduğu virajlardaki disiplinli tutumu durma mesafesinin kısalığınin avantajları var dizel gibi bir ivme beklemeyin fakat yüksek hızlarda ne verirsen ona cevap veren bir makina he caddeye çık espyi kapat ufaktan bir şekil yapmak istersen kırmaz seni ya şoförlüğüne kalmış ;)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

C180 K; 1,6 cc kompresör beslemeli motoru ile kuru zeminde atlasanda hoplasanda yanlamaz :) Bizzat denenmiştir.

Islaktada çok bişey bekleme derim. Sonra hayal kırıklığı olmasın.

Motoru göreceli olarak çok yakar. Ekonomi modunda kullanırsan çok üzmez.

Performans olarak bu motor seçeneğinden pek bişey bekleme. Senin tdciden az yürür fazla yürümez.

Kasa olarak diyecek bişey yok. Bende hayranım bu kasaya.

AMG paket bulursan kaçırma derim.

Nasil yanlamaz :D ben babamin 98 model e200yle yapiyorum 135 bg o bide agir kasa. 156bg gayet attirir kiçi bence :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kıç attırmak ile yanlamak aynı şey değil ki ama ? Kıçı doğanda attırıyor. ( tempra motorlu :D )

Benim yanlama dedigim o ya oyle 50 metrelik falan bi viraji yanlayarak gidemem tabi bu arabayla :D benim dedigim durur halde kic atmak :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Marka adına ve prestijine bakılarak alınacağı için bu önceliklere hizmet eder.

Ancak ben C serisini gerçek bir Mercedes olarak algılamakta zorlanıyorum.

İki hafta önce C 250 CDI AMG ile (kiralık) İspanya'da 2000 km yaptım. 204 BG, 500 Nm tork, 7 ileri otomatik, 245 lastikler, etkileyici geliyor ilk bakışta, ama beklediğim keyfi vermedi.

c2501.jpg

c2502.jpg

Kokpit bence ergonomi hataları ile dolu, sinyal ve hız sabitleyici kolu sürekli kafa karıştırıyor, Focus'taki sinyalin yerinde hız sabitleyici var, her sinyal verişimde, hızımı düşürüyordum başta.

Ayrıca sinyal basınca da sileceği çalıştırıyor, kısa üçlü sinyal vermek istediğim üç seferden birinde silecek çalıştı.

Orta konsolda kol dayanan konsol iki parça halinde yandan düğme ile açılıyor, iri yapılı kişiler sürekli kazara açıyor konsolu.

Gösterge tablosu okunaksız, yaldızlı soba borusu ile boyanmış gibi kadranlar.

Klima kontrol düğmeleri çok aşağıda güneş gözlüğü ile ışığı görülmüyor, ayarlaması dikkat dağıtıyor.

Ses sistemindeki müzikalite benim Focus'u arattı.

Neyse işte ben sevemedim.

Gidişi iyi elbette, ama 7 ileri viteste bile olsa 2000-4000dd aralığına sıkışmak sevimsiz, performans açısından sorun olmadı, ama yırtıcı bir araba hissini de hiç vermedi.

Tüketim iyi idi, ort. 120 km/h ile gidip 5,8 l/100 km civarında mazot harcadım. Yüke ve ağırlığa göre iyi.

Frenler iyi tutuyor ama sıkı abanmak lazım, hafif basınca durmuyor, ayarlayana kadar kırmızı ışıkların beyaz çizgisini çoğu kez geçtim.

Yol tutuş geniş lastiklerle iyi haliyle, ama düz gidiş iz sürme eğilimi nedeniyle rahat değildi o kadar.

7 ileri şanzıman, üstelik direksiyondan paletli M kullanımı ile,gayet güzel çalışıyor, hele ki spor konumunda!

Ayrıca hız sabitleyici vites düşürerek rampa aşağı yavaşlatıyor da.

Start - stop vardı, ve çok hızlı çalışıyordu dizel olmasına rağmen.

Bazı yazdıklarım şahsi beceriksizliğim olarak algılanabilir, ama ben beceremiyorsam çoğu kişi de bocalayacak demektir.

Sonuçta bir daha kiralar mısın derseniz alternatiflere bakarım derim...

Bu arada 7 gün için full (muafiyetsiz) sigorta dahil ödenen rakam 370€, muafiyeti kabl etsem 210 olacaktı, iyi mi?

Konu başlığındaki arabayı kötülemek amacı ile yazmadım, sadece izlenimlerimi paylaşmak istedim.

Söz konusu alınacak araç bence aile içi çoğu beklentiyi karşıladığı için çok uygun görünüyor, tüm düşük hacimli yüksek güçlü makineler gibi dikkatli kullanılırsa az çok basılırsa çok yakar...

Hayırlı olsun.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sabri eger arac uzun yolda kullanilacaksa c-max`ten sonra gitmez. Aracin ici cok dar arka koltuklar d sinifi bir araca gore zindan gibi.Performansi vasat.Arkadan itis ve 5 ileri klasik otomatik sanziman performansi cok baltaliyor hele birde esp devreye girdimi arac bildigin yigiliyor.Cok fazla yakiyor yaktigi gibide gitmiyor.Bu arabaylada yanlamagi unut derim. :) Arabanin kicini bir attirirsin sonra araba yigilir zaten.

Arabanin herhangi bir hastaligi yok uzun omurlu dayanikli bir arac 5-6 yil sizi cok rahat goturur.Eger sadece annen kullanicaksa performans darlik cok sikinti olmaz zaten cokta km yapmicagi icin yakitta uzmez. Eger butceyi artirabilirseniz ben makyajli turbo motorlu ve 7 ileri sanzimanligi tavsiye ederim o cok daha iyi yada sadece bir donem getirilen 1.8 motorlusunu.

Bana gore;

Artilari:

Marka imaji,konforu(avantgarde),sorunsuzluk,fiyat.

Eksileri:

Performans,sanziman,yakit tuketimi,dar yasam alani(sinifina gore).

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Marka adına ve prestijine bakılarak alınacağı için bu önceliklere hizmet eder.

Ancak ben C serisini gerçek bir Mercedes olarak algılamakta zorlanıyorum.

İki hafta önce C 250 CDI AMG ile (kiralık) İspanya'da 2000 km yaptım. 204 BG, 500 Nm tork, 7 ileri otomatik, 245 lastikler, etkileyici geliyor ilk bakışta, ama beklediğim keyfi vermedi.

c2501.jpg

c2502.jpg

Kokpit bence ergonomi hataları ile dolu, sinyal ve hız sabitleyici kolu sürekli kafa karıştırıyor, Focus'taki sinyalin yerinde hız sabitleyici var, her sinyal verişimde, hızımı düşürüyordum başta.

Ayrıca sinyal basınca da sileceği çalıştırıyor, kısa üçlü sinyal vermek istediğim üç seferden birinde silecek çalıştı.

Orta konsolda kol dayanan konsol iki parça halinde yandan düğme ile açılıyor, iri yapılı kişiler sürekli kazara açıyor konsolu.

Gösterge tablosu okunaksız, yaldızlı soba borusu ile boyanmış gibi kadranlar.

Klima kontrol düğmeleri çok aşağıda güneş gözlüğü ile ışığı görülmüyor, ayarlaması dikkat dağıtıyor.

Ses sistemindeki müzikalite benim Focus'u arattı.

Neyse işte ben sevemedim.

Gidişi iyi elbette, ama 7 ileri viteste bile olsa 2000-4000dd aralığına sıkışmak sevimsiz, performans açısından sorun olmadı, ama yırtıcı bir araba hissini de hiç vermedi.

Tüketim iyi idi, ort. 120 km/h ile gidip 5,8 l/100 km civarında mazot harcadım. Yüke ve ağırlığa göre iyi.

Frenler iyi tutuyor ama sıkı abanmak lazım, hafif basınca durmuyor, ayarlayana kadar kırmızı ışıkların beyaz çizgisini çoğu kez geçtim.

Yol tutuş geniş lastiklerle iyi haliyle, ama düz gidiş iz sürme eğilimi nedeniyle rahat değildi o kadar.

7 ileri şanzıman, üstelik direksiyondan paletli M kullanımı ile,gayet güzel çalışıyor, hele ki spor konumunda!

Ayrıca hız sabitleyici vites düşürerek rampa aşağı yavaşlatıyor da.

Start - stop vardı, ve çok hızlı çalışıyordu dizel olmasına rağmen.

Bazı yazdıklarım şahsi beceriksizliğim olarak algılanabilir, ama ben beceremiyorsam çoğu kişi de bocalayacak demektir.

Sonuçta bir daha kiralar mısın derseniz alternatiflere bakarım derim...

Bu arada 7 gün için full (muafiyetsiz) sigorta dahil ödenen rakam 370€, muafiyeti kabl etsem 210 olacaktı, iyi mi?

Konu başlığındaki arabayı kötülemek amacı ile yazmadım, sadece izlenimlerimi paylaşmak istedim.

Söz konusu alınacak araç bence aile içi çoğu beklentiyi karşıladığı için çok uygun görünüyor, tüm düşük hacimli yüksek güçlü makineler gibi dikkatli kullanılırsa az çok basılırsa çok yakar...

Hayırlı olsun.

Cem abi yazin icin tesekkur ederim. Bizim alicagimiz arac makyajsiz ve 180 benzinli modeli. Ic kisim tamamen farkli sanzimanda oyle tabi ama git gel arabasi olacagi icin kalite onemli sadece :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sabri eger arac uzun yolda kullanilacaksa c-max`ten sonra gitmez. Aracin ici cok dar arka koltuklar d sinifi bir araca gore zindan gibi.Performansi vasat.Arkadan itis ve 5 ileri klasik otomatik sanziman performansi cok baltaliyor hele birde esp devreye girdimi arac bildigin yigiliyor.Cok fazla yakiyor yaktigi gibide gitmiyor.Bu arabaylada yanlamagi unut derim. :) Arabanin kicini bir attirirsin sonra araba yigilir zaten.

Arabanin herhangi bir hastaligi yok uzun omurlu dayanikli bir arac 5-6 yil sizi cok rahat goturur.Eger sadece annen kullanicaksa performans darlik cok sikinti olmaz zaten cokta km yapmicagi icin yakitta uzmez. Eger butceyi artirabilirseniz ben makyajli turbo motorlu ve 7 ileri sanzimanligi tavsiye ederim o cok daha iyi yada sadece bir donem getirilen 1.8 motorlusunu.

Bana gore;

Artilari:

Marka imaji,konforu(avantgarde),sorunsuzluk,fiyat.

Eksileri:

Performans,sanziman,yakit tuketimi,dar yasam alani(sinifina gore).

65 75.000 arasi bulursan makyajli yeni kasa goster alalim :D para birazda etken yoksa bende makyajli alalim derim ic kisim cok cok farkli

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pertini belki. :D Abi benim tavsiyem eger sadece annen kullanicaksa alin ama eger sende kullanicaksan uzun yolda kullanilacaksa biraz daha bekleyip makyajliyi almak yada baska alternatifler bulmak mesela hic sevmesemde a4 1.8tfsi , 2006 civari temiz 320d yada yeni mondeo`yu bekleyip onu almak ki en mantiklisi o :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.