Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Yeni Fiesta Için Son Detay Bilgileri


Önerilen Mesajlar

Yeni Ford Fiesta, daha sportif ve dinamik bir görünüm kazanıyor; şık yeni model Avrupa'da MyKey'i sunan ilk Ford modeli olacak

· Şık görünümlü yeni Fiesta, Avrupa'da birbirinden farklı motor seçenekleri ile satışa sunuluyor ve sınıfının lideri yakıt ekonomisi sağlıyor.

· 80 PS, 1.0 litre 3 silindirli benzinli motorlar ve yeni 75 PS, 1.5 litre TDCi dizel motor Fiesta'da ile ilk kez satışa sunuluyor.

· Fiesta’nın motor seçenekleri arasında ödül kazanan 100 PS ve 125 PS’lik 1.0 litre EcoBoost

motor; 105 PS’lik 1.6 litre Ti-VCT benzinli motor; 96 PS’lik 1.4 litre Duratec benzinli motor; ve 82 PS’lik 1.25 litre Duratec motor bulunuyor.

· Şık görünümlü yeni Fiesta'da ilk kez Otomatik Start/Stop ve Ford'un 6 vitesli PowerShift şanzımanı sunuluyor; ayrıca daha güvenli sürüşü teşvik etmek için Avrupa'da ilk kez MyKey sistemi sunulacak

Ford bugün B Segmentinin başarılı modeli Fiesta’nın yeni versiyonunu Paris Otomobil Fuarı’nda sunmaya hazırlanırken bu otomobille sınıfının en iyi yakıt tüketimini hedeflediğini açıkladı. Ford Avrupa Yeni Global Fiesta Programı Mühendislik Şefi Glen Goold, "Yeni Fiesta, gelişmiş yeni teknolojilerin yardımıyla, kompakt otomobil yakıt verimliliğini yeni seviyelere taşıyor" dedi.

Goold Yeni Fiesta ile ilgili sözlerine şunu ekledi, "Fiesta, 1976'da ilk kez pazara sunulduğunda şık, kullanışlı, yenilikçi ve en önemlisi de, yakıt verimliliğinin çoğu kişi için bir öncelik olduğu bir dönemde, ekonomik küçük bir otomobil olarak kalıpları kırdı. Bu düşünce biçimi, ilk aracın olduğu kadar bugünkü yeni Fiesta'nın da geliştirilmesine kılavuzluk etti."

Ford, 1976 yılından beri dünya çapında 15 milyondan fazla Fiesta sattı. Daha da şık görünümlü Yeni Fiesta daha çarpıcı bir tasarıma, birçok benzersiz teknolojik özelliğe ve kapsamlı bir motor ailesine sahip.

Fiesta Avrupa'da ilk kez şu motorlarla satışa sunulacak:

· 100 PS ve 125 PS’lik 1.0 litre EcoBoost benzinli motorlar (2012 Yılın Motoru)

· 80 PS’lik 1.0 litre, direkt enjeksiyonlu ve çift bağımsız değişken eksantrik zamanlamalı benzinli motorlar

· 75 PS’lik 1.5 litre Duratorq TDCi dizel motor; geliştirilen yakıt enjeksiyonu, düşük sürtünmeli piston kaplamaları ve değişken basınçlı yağ pompası ile çok daha verimli...

Yeni Fiesta’da ayrıca aşağıdaki motor seçenekleri de bulunacak:

· 1.6 litre Ti-VCT benzinli motor, 105 PS

· 1.4 litre Duratec benzinli motor, 96 PS

· 1.25 litre benzinli motor, 82 PS

Araç boşta çalışırken otomatik olarak motoru durduran ve sürücü hareket etmek istediğinde motoru yeniden çalıştıran Ford’un Otomatik Start/Stop sistemi, 1.0 litre EcoBoost ile sunulacak. Yeni Fiesta’daki bir diğer yenilik ise Ford’un gelişmiş 6 vitesli Powershift şanzımanı olacak.

Ford, yeni Fiesta'nın sürüş kalitesini ve genel ses düzeyini iyileştirmek için yeni şasi ve süspansiyon bileşenleri kullanmaya başlarken Elektrik Destekli Direksiyon sistemini de modifiye etti. Yol tutuş, her zamanki kadar dinamik ve sportifken 182 PS’lik 1.6 litre EcoBoost motora sahip yüksek performanslı Fiesta ST modeli de 2013 başlarında model ailesine katılacak.

Yeni Fiesta’nın sınıfında öncü Ford sürücü desteği ve güvenlik özellikleri paketinde MyKey de yer alacak; segmentinde ilk kez sunulan bu teknoloji, anne babaların daha güvenli bir sürüşü teşvik etmesine ve genç kullanıcıların direksiyon başında maruz kaldığı risklerin sınırlandırılmasına olanak tanıyor. Ayrıca Yeni Fiesta da Ford’u yeni araç iletişim sistemi SYNC de sunuluyor.

SYNC sistemi, bir kazadan sonra araçtaki yolcuları kazanın olduğu lokasyondaki yerel dilde, yerel acil durum hizmeti operatörlerine doğrudan bağlayan Acil Durum Yardımı’nı da içeriyor. Yeni Fiesta'da ayrıca sınıfında ilk kez sunulan ve sürücülerin düşük hızlardaki çarpışmalardan kaçınmasına yardım etmek üzere tasarlanmış Aktif Şehiriçi Güvenlik sisteminin yanı sıra Yokuş Kalkış Desteği, Geri Görüş Kamerası ve entegre navigasyon sistemi bulunuyor.

Ford’un segmentinin en çok satan modelli olan Fiesta'nın dinamik yeni versiyonu Ford’un en son global tasarım dilinden ve konsept otomobillerinden ilham alarak LED teknolojisini içeren lazer kesimli ön farları, kaslı görünen motor kapağı ve yeni tasarım alaşım jantları ile kesinlikle daha çarpıcı bir tasarıma sahip. Ford'un ergonomi ve iç tasarım uzmanları; yenilenen kontrol düğmelerini, kol dayama kısmına sahip yeni orta konsolu, yeni malzemeler, arayüzler ve ekranlarla Fiesta'nın iç mekanını yeniden tasarladılar.

Daha fazla detay ve eski konumuz buradadır:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Makyajlı fiestanın perakende satış için "volume production"ı bugün itibariyle başladı. Hayırlı olsun.

Alıntı
Cologne, Germany, Nov. 12, 2012 – Ford has started volume production of the new Ford Fiesta at its assembly plant in Cologne and the latest version of Europe’s best-selling small car will be in dealerships soon.

The dynamically styled new version of the Fiesta features new smart technologies and a breakthrough powertrain line-up.

“The new Fiesta has seven powertrain options – both diesel and petrol – that deliver fuel economy of less than 100 grams of CO2 per kilometre,” said Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford of Europe.

Ford has sold more than 15 million Fiestas worldwide since the vehicle first went into production in 1976. More than 235,000 have been sold in Europe in the first three quarters of 2012, making it the best-selling small car in the region*. Alongside a bold new exterior and an interior optimised for ergonomics and comfort, the new Fiesta debuts Ford MyKey in Europe – a Ford-exclusive technology that allows parents to encourage safer driving and limit their teenager’s exposure to risk at the wheel.

New Fiesta also features voice-activated in-car connectivity system SYNC; Active City Stop that helps drivers avoid low speed collisions; and SYNC Emergency Assistance that directly connects vehicle occupants to local emergency services operators after an accident.

Arriving in dealerships soon, new Fiesta is offered with 1.0-litre EcoBoost – the 2012 “International Engine of the Year”. An ECOnetic Technology version powered by a 1.6-litre Duratorq TDCi diesel engine achieves 87 g/km CO2**.

 

 

Bunla beraber satışa çıkacağı söylenen Kuga hakkında daha bir haber yok bakalım..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi oldu mu?

Aynen :)

Benim yorumuma gelince; aşinalığı oldukça fazla bu araçta yani alışmak süreç alacak benim içinde..Sonuç olarak daha iyi olmuş çünkü rakipleri daha modern ve kızgın bakışlıydı buda onlara benzedi :) makyajsız olan çok şeker bu ise sert :) yani tarz değişti biraz.

İç mekan daha verimli oldu :yeah: 1.0 T 125 ps powershift :P miss

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir de yürüyenine el atmışlardır umarım. Bmaxin yürüyeni güncel fiestaya göre barizen geliştirilmiş daha yumuşak ve konforlu olmuştu. İnşallah bu da öyledir.

Fiesta ile gezmişliğin var mı abi ? çok sert değil zaten, dinamiği azalacaksa hiç yumuşatmasınlar bence..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

fiesta ile test sürüşleri yaptım çok iyi değerlendirebileceğimi söyleyemem ama amcaoğlu mazda2 ile ile uzunca bir haşırneşir olmuşluğum var. Gerçi 2 16 jantlı idi. Memlekette fiestalar genelde 14-15 o açıdan biraz daha yumuşak olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

fiesta ile test sürüşleri yaptım çok iyi değerlendirebileceğimi söyleyemem ama amcaoğlu mazda2 ile ile uzunca bir haşırneşir olmuşluğum var. Gerçi 2 16 jantlı idi. Memlekette fiestalar genelde 14-15 o açıdan biraz daha yumuşak olabilir.

Ben 2000 km uzun yol ve ş.içi yaptım benim f2'den konforlu bir çok konuda :) o yüzden diyorum.. sert diyemem yani..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.