Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Merhaba. 2004 model 145.000 km Focus Collection aracım var, sıralı otogaz takılı.
Araçtaki rölanti dalgalanması ve arıza ışığı yandığı için servise götürmüştüm. Arıza kaydına baktılar '' 1. silindir ateşleme arızası '' yazıyordu.
Servis usta başı kaputu açıp motoru dinledi, bujileri söküp yaklaştırdı vs ''bu araç subap kaçırıyor conta yakmış olabilir'' vs vs dedi.
1. silindirde buji kablosunu bujiden uzaklaştırınca pek tepki vermiyor gibi ama diğer 3 silindire yapınca araç sallanmaya başlıyor, bişeyler oluyor. Motor rektefe etmekten bahsedince gözüm korktu. Cumartesi olduğu için hiç birşey yapılmadı, sadece rolanti dalgalanması için yazılım atılmasını istedim. ''Son versiyon yüklü zaten, biz kam ayarı yaptık'' dediler, arıza ışığını söndürdüler. 25 km sonra tekrar arıza lambası yandı.
Rölanti dalgalanması biraz daha arttı. Araç durana kadar bişey yok ama durduğum anda rölanti 250 devire kadar inip geri çıkıyor bir kaç kez, sonra 700 devirde falan sabitliyor. Klimayı açınca daha rezil bir durum var.
Üstadlar aracın son zamanlarda çok hissedilmesede çekiş azda olsa azaldı. Motor rölantide biraz sallantılı çalışıyor. Sanayide bir usta ''Araç sanki biryerden hava alıyor gibi'' dedi.
Bu sorunların sebebi ne olabilir ? Üstadlarımız yardımcı olursa çok sevineceğim, yoksa servise kalırsak komple motor yeniletecekler. Not: boğaz kelebeği ve rolanti valfi 15 gün önce temizlenmişti.
Soru
Yusuf Kavrama
Merhaba. 2004 model 145.000 km Focus Collection aracım var, sıralı otogaz takılı.
Araçtaki rölanti dalgalanması ve arıza ışığı yandığı için servise götürmüştüm. Arıza kaydına baktılar '' 1. silindir ateşleme arızası '' yazıyordu.
Servis usta başı kaputu açıp motoru dinledi, bujileri söküp yaklaştırdı vs ''bu araç subap kaçırıyor conta yakmış olabilir'' vs vs dedi.
1. silindirde buji kablosunu bujiden uzaklaştırınca pek tepki vermiyor gibi ama diğer 3 silindire yapınca araç sallanmaya başlıyor, bişeyler oluyor. Motor rektefe etmekten bahsedince gözüm korktu. Cumartesi olduğu için hiç birşey yapılmadı, sadece rolanti dalgalanması için yazılım atılmasını istedim. ''Son versiyon yüklü zaten, biz kam ayarı yaptık'' dediler, arıza ışığını söndürdüler. 25 km sonra tekrar arıza lambası yandı.
Rölanti dalgalanması biraz daha arttı. Araç durana kadar bişey yok ama durduğum anda rölanti 250 devire kadar inip geri çıkıyor bir kaç kez, sonra 700 devirde falan sabitliyor. Klimayı açınca daha rezil bir durum var.
Üstadlar aracın son zamanlarda çok hissedilmesede çekiş azda olsa azaldı. Motor rölantide biraz sallantılı çalışıyor. Sanayide bir usta ''Araç sanki biryerden hava alıyor gibi'' dedi.
Bu sorunların sebebi ne olabilir ? Üstadlarımız yardımcı olursa çok sevineceğim, yoksa servise kalırsak komple motor yeniletecekler. Not: boğaz kelebeği ve rolanti valfi 15 gün önce temizlenmişti.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 18 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap