Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Bunun 2 nedeni olduğunu düşünüyorum; Yukarıda da yazdım, ilk iki viteste tork yazılımsal olarak sınırlanıyor. Karşılaştıracaksanız iki aracı 3.vites ve üstünde karşılaştırın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Bende F2.5 araç kullandım, hiçde öyle çok güçlü çok seri değildi F3 dizele göre. Farklılık sizin F3'te olmasın Yok hocam bugün bir daha istedim aracı test etmek için hızlanırken koltuğa yapıştırıyor resmen. Ben F2.5 alıyorum valla Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Yok hocam bugün bir daha istedim aracı test etmek için hızlanırken koltuğa yapıştırıyor resmen. Ben F2.5 alıyorum valla Sen benim dediğimi anlamadın sanırım, diyorumki F2.5 hızlı gitmiyordurda aslında senin F3 yavaş gidiyordur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Sen benim dediğimi anlamadın sanırım, diyorumki F2.5 hızlı gitmiyordurda aslında senin F3 yavaş gidiyordur. Yo bence senin bindiğin f2.5 da sorun var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Olabilir. Ürik asit yarışına dönmesin 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Sadık Taşyürek Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 1. ve 2 vitedlerde Gaza nazikçe basmak gerekiyor. Aksi halde yüksek tork nedeniyle araç her 2 viteste de patinaja düşüyor. Haliyle benim F2,5 diesel focus da TCS devreye giriyor. Dipnot: lastikler miçhelin ve ilk km' den bu gün 29 bin km de olmasına rağmen etki-tepki hep aynı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2013 Yok hocam bugün bir daha istedim aracı test etmek için hızlanırken koltuğa yapıştırıyor resmen. Ben F2.5 alıyorum valla koltuğa yapışmak istiyorsan arkadaşım 1.6 ecoboost al 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan Seyyitoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 koltuğa yapışmak istiyorsan arkadaşım 1.6 ecoboost al Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali G. Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 Videolardaki konuya eklemistim ama burada daha cok ise yarayacak sanki http://youtu.be/lHdTW5MZno8 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
A.Coşar Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 Özellikle 5.viteste ve 90-110 km hızlarda çok belirgin bir fark var. Viraja girince sanki araç siz istemeseniz de arka tarafını kendi kendine çeviriyor gibi. Adeta poponuzda hissediyorsunuz bu DTK özelliğini. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 9, 2014 Açıkcası video konuyu anlatmaya yarasa da 50 km/h hızda bu kadar farkmolacağını sanmıyorum, sanki önceden belirlenen durma noktasına varacak şekilde direksiyon kırmışlar gibi geldi bana. Daha önceleri de yazdığım gibi DTC etkin olması için viraj içinde gaz veriyor olmanız lazım. Teknik olarak hızlı dönemk için viraj öncesinde güvenli limit hızı olduğunu düşündüğünüz değere kadar yavaşlayıp viraja girerken gaza yüklenmek lazım, tabii olabildiğince kontrollu. Bir şey daha, yüksek merkezkaçla virajda burundan kaydığını veya kayacağınızı hissediyorsunuz, gazdan anlık ayağınızı çekip tekrar basarak ağırlık değişimi ile arkanın yön değişimini sağlayarak aracın çizgisine dönmesini sağlayabilirsiniz, yalnız dozunda yapılmazsa spin atma riski var. Bir üçüncü şey, DTC etkin olması için viraj içindeki lastiğin traksiyonu kaybetmesi, patinaj eğiliminde olması lazım, yani Ayhan kardeşimin bahsettiği hızlarda hissettiği etkiyi ben DTC'den çok başarılı süspansiyon geometrisine bağlıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 9, 2014 Cem abi zaten bu reklam olmuş birde focus fluence ile kıyas vardı yine siteye yüklenmişti o tarafsız aynı açıdan fark daha az idi hızları hatırlamıyorum birde çalıştığını gazlayınca anlıyordum bende 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Şubat 18, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 18, 2015 Videolardaki konuya eklemistim ama burada daha cok ise yarayacak sanki http://youtu.be/lHdTW5MZno8 Bunu da en başa koyalım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Faruk Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2015 Arkadaşlar belki konuşuldu ama bu dinamik tork kontrol devrede iken keskin dönüş esnasinda tak tak şeklinde, dönüş bitene kadar vuruntuya benzer ses çıkıyormu acaba bilgisi olan varmi. Araç 2015 focus tdci. Tit. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2015 Hafiften olur. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap