Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Dediğime kay miyadı gecmislere bakma artık. Bravo mu kaldı ya! Allah askına son 1 yılda 3 kere görmedim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Bende son zamanlarda az da olsa makyajlı Bravo görür oldum, ama toplamda az satıldı gerçekten. Bu arada yollarda yeni 3 serisi kadar görülen başka 1 model de yok; zengin milletiz vesselam!! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Bizim buralarda mı gariplik var bilmiyorum da kiralık sedan şirket arabalarını saymazsak Bravo, C 180 komp, e90 320d, e90 lci 320d, Focus III'ten daha sık gördüğüm araçlar. Ya da bana öyle denk geliyor bilemiyorum. Fiat çok kaba ve basit tabiriyle bünyesinde bulundurduğu ve işbirliği yaptığı markalarla Vw'nin italyan kardeşi olarak bile nitelendirilebilir bence de başına Tofaş gelince insanların güveni bitiyor malesef. İkinci ellerinin durumu da çok vahim değil bence ve uzun vadede yürüyeni edeni nasıl olur bilmem de Multijet'in gerçekten iyi bir motor olduğu ortak kanıydı zamanında. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Bu tjet 105 290 nm'lik motorun abartacak hiç yönü yok özellikle 115 tdci karşında.. Bence siz doktor bey amca, ne istediğinize karar verin? elma mı armut mu ? Klasik mi yeni mi? Neren ağrıyor demezsen ben senin nereni muayene edeceğiiimmm daaaa bu bravoların 300nm tork 120hp dizel motoru yokmu ? kamyon gibi ben var biliyorum ama Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 bu bravoların 300nm tork 120hp dizel motoru yokmu ? kamyon gibi ben var biliyorum ama Var, 2 adet motoru var biri 105 biri 120, 105 olan ahım şahım bişey değil. 290 nm ise palavra tork! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serhat E. Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Bravo da yeni kasa dedikoduları var. Bir yandan da 2013 de üretiminin tamamen duracağı söyleniyor. Bence bravo da Stilo gibi tanıtımı yapılamamış bir araç. İkiside Fiat ın en iyi araçlarından halbuki... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Benim duyduğum Fiat C sınıfına veda edecek, lüks markalarına hız verecekmiş.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Benim duyduğum Fiat C sınıfına veda edecek, lüks markalarına hız verecekmiş.. Batar o zaman. Zaten bir ayağı çukurda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Batar o zaman. Zaten bir ayağı çukurda. Bildiğim kadarıyla ticari sınıfta işleri iyi, Chyresler a da ismini koyduktan sonra lüks sınıfta az da olsa canlanma yaşadılar. Bunun dışında Fiat sadece A ve B segmentinde başarılı oldu, modern dizel teknolojisini geliştirdiği D segmenti Croma ve Tipo sınıfında zaten iyi değildi.. C sınıfından çekilmesine dair ileti kesin bilgi değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2012 Bildiğim kadarıyla ticari sınıfta işleri iyi, Chyresler a da ismini koyduktan sonra lüks sınıfta az da olsa canlanma yaşadılar. Bunun dışında Fiat sadece A ve B segmentinde başarılı oldu, modern dizel teknolojisini geliştirdiği D segmenti Croma ve Tipo sınıfında zaten iyi değildi.. C sınıfından çekilmesine dair ileti kesin bilgi değil. C sınıfı ve üstünde pek birşey yapamadılar dünya çapında bakınca. Ticari iyidir sanırım. Fakat şirketin durumu kötüymüş. Avrupa krizi vurmuş. Amerika'yı bilmiyorum açıkçası. Ama o arabaların avrupada önemli bir pazarı olmaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Sıkıntılı ve gerilimi yüksek bir dönem bu hele birde marka kararsızlığı varsa...En iyisini söylemişsin araçları test edip içine ne sinerse onu alacak..tabii tercihimiz ford bilip kullandığımız için........ 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Bravo üretimi duracağını ben de duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum. Benim gördüğüm Fiat Punto Linea ve ticarilerden en çok kazanıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 İstanbul albea taksi dolu punto onun yanında birşey değil, linea da şirket arabası. Bitmiştir Fiat Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çetin kılıç Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Geçenlerde mynet te çıkan bir habere göre opelin %20 hissedarı olan fiatın diğer %80 hisseyide satın alabileceğinden bahsediliyordu eğer bu gerçek ise fiatın durumu hiçte kötü değil demektir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2012 bir arkadaşım vardı 0 getz alacam dedi. sen bir sedan al dedik dinletemedik. bir sene sonra satmak için yer arıyor. 0 araç alırken biraz daha fazla karşılaştırma yapmak lazım. benim önerim şu şekilde olur 1- jetta 2- yeni astra sedan 1,6. bunun dışındada hiç bir araba almazdım. 1- jettanın avantaj - dezavantajları: + 1.2 turbo motor vergi avantajı, daha az yakıt tüketimi, daha fazla tork, geniş iç hacim, daha geniş bagaj hacmi, 6 hava yastığı. - iç tasarımı zayıf hatta direksiyondan radyo kumandası bile yok? 2- yeni astranın avantajları- dezavantajları: + şu anda en yeni sedan. yani 0 aldığınız araç daha uzun süre yeni astra olarak adledilecek, elektronik çekiş kontrol sistemleri, 6 hava yastığ, daha iyi iç tasarım, ilerde benzin yükü çok gelirse lpg ye dönüş imkanı - mtv si daha yüksek, bagajı jettaya göre biraz küçük sınır 52 civarı olsa idi yeni astrayı tek geçerdim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap