Tevfik Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Unutmamak gerekir ki; insanlar haklarına karşı gelindiği zaman değil menfaatlerine karşı durulduğu zamanlarda isyan ederler.... Ve birşey yapmak hiçbirşey yapmamaktan iyidir...hele sen mimarsın işin sırrını biliyorsun ilk tuğlayı koymakta...sonuçta duvar istiyorsan... yakup ise another brick in the wall ...... 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mahmut S. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 30 binlik araçlar 60 binlere peynir ekmek gibi satılıyorsa, dünyanın en pahalı yakıtının olduğu ülkede trafik tek şoförlü araçlardan geçilmiyor, İstanbul dışındaki şehirlerde dahi trafik oluşuyorsa bu zamlar ya kanıksanmıştır ya da "müstehak"tır. Olan düşük-orta gelirli vatandaşa oluyor. Ali Ağaoğlu'nun Bentley'i de 5 liralık benzin kullanıyor, inşaat işçisi Ali Usta'nın Murat 131'i de... 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Nüfus'a göre otomobil sayısımız avrupa'nın çok çok çok altında ama Trafik olmasının sebebi araç çokluğu değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ben demiştim demekten nefret ediyorumm........ almayın binmeyin kardeşim 1 ay yapsanız zorunlu durumların dışında görürler günlerini hep diyoruz hatta araba fiyatları bile düşer ellerinde patlar zavallılar nsıl satıcaz telaşına düşü abiabi derler eskisi gibi... yürüyün iskoçyalılar.........FREDOOOOOOOOOOOOOMMMMMMM ben ne zamandır bira bile almıyorum..hatta kendi şarabımı bile yaptım ÖTV siz oh mis 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
zafer s. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 hem ayın 15'i maaşlar alınacak.hem bayram yaklaşıyor hemde bayramda dolaşılacak,mangala gidilecek falan filan. eylem zor gibi şu aralar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kubilay Yıldırımbayazıt Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ben varım fuat abi acil durumlar hariç binmem istasyona falan da uğramam işlerimi de yürüyerek hallederim havalarda güzel bir iki gündür burada 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mahmut S. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Nüfus dışında biz de Avrupa'nın çok çok altındayız ama, görev yaptığım ilçe beş bin nüfuslu esnafın biri 2011'de Captiva aldı diye ilçenin tüm yerlileri jip alma yarışına girmiş. Toroslar satılmış Captivalar, Sorentolar, Qashqailer kıç kadar ilçede volta atar olmuş. Kaymakamın kişisel aracı Peugeot 307, şoförünün Sportage 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ben daha öncede söylemiştim benim için fark etmiyor. ben hep 50 tllik mazot alıyorum neyse neyi protesto edeceksiniz. benzin pahalı alamıyoruz mu diyeceksiniz. valla millet bak hele şunlara adamların lüks araçları var birde benzin parasını protesto ediyor derler adamı defe koyup çalarlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Nüfus dışında biz de Avrupa'nın çok çok altındayız ama, görev yaptığım ilçe beş bin nüfuslu esnafın biri 2011'de Captiva aldı diye ilçenin tüm yerlileri jip alma yarışına girmiş. Toroslar satılmış Captivalar, Sorentolar, Qashqailer kıç kadar ilçede volta atar olmuş. Kaymakamın kişisel aracı Peugeot 307, şoförünün Sportage Araba almak, kimi eşinden kimi çocuğundan kısmıştır kimi eğitime yatırmıştır sağolsun örneğin babam zamanında benim için para harcamasa şuan çok daha güzel premium araba alırdı onun arkadaşı böyle yapmayıp mercedes alabilir değil mi ? Bunlar ekstrem örnekler günümüzde bankalar oldukça esnek kredi vermeye başladı araba almak birşeyi ifade etmiyor artık.. Benim demek istediğim araba sayısı ile trafik oranı idi. Yine söylüyim araba sayımız çok az, trafik fazla ise yollarımız ve şehir planlamamız berbat olduğundandır..Çok arabamız olduğundan değil.. Zevk işi bu çok para kazanan iyi araba alacak diye kaide yok. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Dizel aracı olan zaten boykot ediyor gibi bir depoyla nerdeyse 800 ile 950 arası km yapıyor ki buda ayda bir kez yakıt için ya gidiyor ya gitmiyor.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Dizel aracı olan zaten boykot ediyor gibi bir depoyla nerdeyse 800 ile 950 arası km yapıyor ki buda ayda bir kez yakıt için ya gidiyor ya gitmiyor.... Benzinlide minimum 650 km yapıyor.. O da o zaman yapıyor protesto 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Uğur G. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 protesto etmeye ne kadar hakkımız var! Önce kendimizi sorgulamamız lazım. Evimle işim arası 500 mt. Çoğu zaman arabayla gelip gidiyorum ( gerçi başka haklı nedenlerim var Daha düne kadar 2500 kg otomatik araba biniyordum, sarfiyat şimdikinin 2 katı. Çoğumuzun cebinde 2 bin tl lik telefon. daha sayamayacağım onlarca israf kalemi. Kısacası ayağımızı yorganımıza göre ne kadar uzatıyoruz. Tasarruf ettiğimiz halde yinede gelir gideri karşılamıyorsa o zaman protesto da edelim, başka demokratik haklarımızı da kullanalım. İnsan ihtiyaç ve istekleri sınırsız, ama kaynaklar kıt maalesef. Ben, önce kişi kendinden başlamalı diyorum protestoya. Yani ben İphone 5 isteyebilirim ama gelirimin yarısını da bu uğurda harcarsam kalanı bana yetmiyor diye bağırmaya ne kadar hakkım var? Kendi nefsimi protesto edip senin neyine 3 bin liralık telefon deyip dizginlemem lazım kendimi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Araba almak, kimi eşinden kimi çocuğundan kısmıştır kimi eğitime yatırmıştır sağolsun örneğin babam zamanında benim için para harcamasa şuan çok daha güzel premium araba alırdı onun arkadaşı böyle yapmayıp mercedes alabilir değil mi ? Bunlar ekstrem örnekler günümüzde bankalar oldukça esnek kredi vermeye başladı araba almak birşeyi ifade etmiyor artık.. Benim demek istediğim araba sayısı ile trafik oranı idi. Yine söylüyim araba sayımız çok az, trafik fazla ise yollarımız ve şehir planlamamız berbat olduğundandır..Çok arabamız olduğundan değil.. Zevk işi bu çok para kazanan iyi araba alacak diye kaide yok. +1 Araba marka modeli tamamen zevk ve öncelik meselesi. Sıfır bir arabanın %90'ına kadar kredi alabiliyorsunuz sonrasında da kira öder gibi ödenir 60 ay. Bir ara dh'de idi sanırım 600 tl kira verip 70.000'lik arabaya binmek gibi bir konu vardı aynı hesap bence. Bir de bir ara protesto için 4'lü filan yakılıyordu o yasaklandı sanırsam. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 +1 Araba marka modeli tamamen zevk ve öncelik meselesi. Sıfır bir arabanın %90'ına kadar kredi alabiliyorsunuz sonrasında da kira öder gibi ödenir 60 ay. Bir ara dh'de idi sanırım 600 tl kira verip 70.000'lik arabaya binmek gibi bir konu vardı aynı hesap bence. Bir de bir ara protesto için 4'lü filan yakılıyordu o yasaklandı sanırsam. Yapmaaa :( Çok güzeldi ya, işte anı'mız.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Nüfus'a göre otomobil sayısımız avrupa'nın çok çok çok altında ama Trafik olmasının sebebi araç çokluğu değil. Bu incelenmesi gereken bir konu. Gerçekten az araçla hem trafiği tıkamayı beceriyoruz, hem de çok kaza yapıyoruz. İstatistiksel olarak doğrulama için kısa bir araştırma yaptım ve bazı şehirlerin 2011 rakamlarına göre araç sayılarını grafik haline getirdim. Adetler 1000 nüfus başınadır. Özellikle turistik alanlarda hatırı sayılır bir araç yoğunluğu var, bunların da kişisel kullanımdan çok kiralama ve taşımadan faal olduğunu düşünüyorum. Sonuçta trafik yoğunluğuna etkisi olacağından birşey değişmeyecek... Türkiye ortalaması ise 1000 nüfusa 215 araç civarında ki Istanbul da ilginç bir şekilde bunu yansıtıyor. Avrupa da Hollanda, İspanya ve Almanya'da araç sayısı 500-630/1000 kişi arasında, şehirlerden gözüme çarpanlar Frankfurt 515, Viyana 400, Paris 430, Amsterdam 300, Belgrad 295, San Fransico 580 (ABD ortalaması 800). Gerçekten şehir planlamacılığında trafiği çözemiyoruz. Hem planlamacılar yetersiz hem de yollardaki sürücüler ileri derecede eğitimsiz ve ortak bilinçten yoksun... SONUÇTA DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİNİ KULLANMAKLA KALMIYOR ONU EN MÜSRİF ŞEKİLDE KULLANIYORUZ. Ülkemiz gerçek ötesinde bir yerde, bir gün bu kabustan uyanacağız inşallah! 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap