Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ona bakarsan yakup kardeş araç sorunlu olduktan sonra benzinlide de sorun çıkar.ayrıca lpg li araç daha çok sorun çıkarıyor...önemli olan temiz araç bulmak dizel benzinli fark etmez sorun benzinlide de çıkıyor..ben 160 bin km yaptım daha önceki dizel focusumla aracı 100binde almıştım ve 160 bne kadar hiç bir sorun çıkarmadı bana.piyasa da birçok temiz dizel araç var ayrıca..dizel kullanmayan dizelin keyfini bilmez.tabi bu kullanmadan kastım uzun km yaparak kullanmak ..hele birde yokuş tırmanıyorsan bak sen dizelin keyfine Hocam size niye alıyorsunuz. Herkes kendi yorumunu ve tecrübesini aktarıyor. Doğru mu ? Beni yanıtlamanız gerekmez sağolun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kubilay Yıldırımbayazıt Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 (düzenlendi) arabanın dizelinden birde bayanın güzelinden uzak dur demişti bir sanayi ustası bana. neden dedim? ikisi çok masraflı olur demişti. şahsi fikrimde bu yönde polemik olsun diye söylemiyorum yanlış anlaşılmasın. bence yıllık yapılan km birde şahsi görüş önemli yani zevk meselesi. benim tavsiyem de benzinli bulabilirseniz düşük km li bir araba alın. bu arada opel corsa olayına gelince ben böyle birşey yaşamadım allah da yaşatmasın. biraz devirli kullanımla opel corsa focusu hemde yokuşta biraz zor geçer. Ekim 14, 2012 Kubilay Yıldırımbayazıt tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Uğur G. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ne güzelden ne de dizelden vazgeçerim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mahmut S. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 2009 dizel Focus için 90 bin ağır bakımlarının maliyeti ne kadardır? Baktığım araçlardan biri 87 binde, iki servisle görüştüm biri 800 TL diğeri 1300 TL fiyat verdi, arada bu kadar fark olması normal mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 90 bin bakımda triger değişiyor .triger benzinlinin de değişiyor. dizel ile benzinlinin 15 binlik bakımı aynı 30 binlik bakımları ise sadece mazot filtresi farkı var o da 30 bn km de bir 90 tl fark ediyor...dizeli kullanan bilir ancak kullanmayan bilmez ...bu aracı alacak olan arkadaş hem dizeli hemde benzinliyi test etsin yüzde 90 kararı dizel olur...130 ps dizel megane 180ps ecoboost focusu zorlayabiloyarsa orta devirlerde 95 ps dizel corsa da 115ps benzinli focusu yokuşta zorlar...ben 110 ps dizel focusumla yokuşta çok 2.0 motor benzinli araba geçtim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Arkadaşlar, şunu/bunu geçtim muhabbetlerinden vazgeçsek birde hız muhabbetleri..Kuralları uygulatmayın lütfen.. Forum KURALLARI / 20-B-9 Yarış,drag siteleri felan var oralarda muhabbetini yapabilrsiniz..Son uyarıdır. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Performans olarak bakılıyorsa bu devirde atmosferik benzinli küçük hacimli araç alınmaz. LPG takarak ekonomi amaçlı almanın bir mantığı var elbette. Ama her türlü performans konusunda iddia sahibi olmak gereksiz. Dizel ekonomi sağladığı ve göreceli iyi performansla daha önde. Turbo benzinli performans olarak mükemmel. Hangi gözlükle bakıldığına bağlı her şey. Ben LPG ye karşı biri olarak param yettiğince atmosferik benzinli almam. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ama durumu açıklamak için örnek vermek zorunda kalıyoruz Yakup kardeş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 ama durumu açıklamak için örnek vermek zorunda kalıyoruz Yakup kardeş Yahu herkes örnek yazar, ben niye inanayım sana ? örnek veriyorum...Bakın kurallar açık.. 20-b-9 göz geçirin lütfen.. Kimseye birşeyi inandırmak zorundamısınız ? Hayır. Uzatmayalım..Şimdiye kadar böyleydi böyle kalacak... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Engin arkadaş iyi özetlemiş durumu Aynen katılıyorum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 İmkanınız elveriyorsa dizel titanium öneririm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
irfan keten Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 benim alnladığım kadarıyla titantum dan sonra alınabilecek kasa collection galiba.yaptığınız yorumlar için teşekkürler.bakalım araştırıyorum şuan ama önerilerinizi dikkate alıcam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Engin arkadaş iyi özetlemiş durumu Aynen katılıyorum Yeterince paran varsa pahalı alır pahalı satar ucuza dizele binersin. Ben keyif isterim ucuza binmek çok önemli değil diyorsan al ecoboost 182 kullan. Benzinli atmosferik fazla bütçe ayrılmadığı durumlarda alınır. Herkesin kendisine göre bir hesabı/bütçesi var tabii ki. Buna göre genel durumu da bilerek seçimi kişiler yapar. 1.0 benzinli zamanla kendisini gösterecek. 1.6 motora göre görece daha ekonomik ve performanslı. Fakat hacim sebebiyle yüksek suratlerdeki durumuna bakmak lazım. Kullanmadan birşey demek zor. Ama küçük hacim 120km üzeri suratlerde dezavantaj gösterebilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Şuan tartışılan araba 1.6 109 ps tdci ve 115 ps ti-vct yeni teknolojiye geçip kafaları karıştırtmayın bence Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2012 git bi fluence al bin keyfine bak kardeşim yorma kendini.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap