Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Brc My 11 Lpg Dönüşümü


Önerilen Mesajlar

kullanıma göre % 30 ile%35 arası tasarruf yapabilirsiniz. içinize sinmeyen tarafı ne acaba özel bir soru olmazsa. şunun için soruyorum bende önce sizin gibiydim de :) lpg takıldı keşke daha erken taktıraydım diyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sanırım iyi bir LPG montajı ve kalibrasyonun ciddi manada ekonomi sağlayacağı ve sorunsuz bir sürüşü elverecegi konusunda herkes hemfikir. Benimde çekincelerim montaj esnasında meydana gelecek aksaklıklar. Güven veren bir usta bulsam sanırım hiç beklemeden tüplenirim. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sanırım iyi bir LPG montajı ve kalibrasyonun ciddi manada ekonomi sağlayacağı ve sorunsuz bir sürüşü elverecegi konusunda herkes hemfikir. Benimde çekincelerim montaj esnasında meydana gelecek aksaklıklar. Güven veren bir usta bulsam sanırım hiç beklemeden tüplenirim. :)

aksaklık olur ama çözülmez değil. tecrübeli ve size referans verebilecek bir kit ve usta bulmanız yeterli. birde motor garantisi var tabi motor garantisi olmadan lpg taktırmayın derim. eğer senede 15 bini geçmez iseniz lpg ye bile gerek yok. sizin araç powershift biraz daha fazla yakar ama az biniyorsanız o da sorun olmaz :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 ay sonra...

mutlaka brc daha mantıklı ama mtm de keihin enjektör olduğunu ve enjektörlerin avantajları malum konuları anlattı aynı zamanda enjektörler hariç diğer tüm sisteminde brc tabanlı yahut aynı italyan firmasına ait olduğunu anlattı ancak  kafamı asıl karıştıran keıhın enjektör farkı bu önemli mi ve bunlardan farklı olarak da birde aracım daha garanti kapsamında lpg dönüşümü uygulanınca tüm parçaları mı yoksa sadece motor yanma odası mı garanti dışı kalıyor ve brc gerçekten bu konuda garanti, motor kasko gibi seçenekler sunuyor mu?

mtm 2000tl

brc 1750tl ancak hangi modeli bilmiyorum

her ikisinde de bir motor garantisinden bahsetmedi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

BRC kaliteli güzel kit fakat ti-vct motor lpg ile uyumlu değil. Önceki aracımda 90bin km dayanmıştı bakalım sizin motorunuz kaç km dayanabilecek. Şimdiden hazırlıklı olsun kesinlikle ve kesinlikle sübapları kesecek ve yaptıracaksınız benden söylemesi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BRC kaliteli güzel kit fakat ti-vct motor lpg ile uyumlu değil. Önceki aracımda 90bin km dayanmıştı bakalım sizin motorunuz kaç km dayanabilecek. Şimdiden hazırlıklı olsun kesinlikle ve kesinlikle sübapları kesecek ve yaptıracaksınız benden söylemesi.

Hangi standart motor LPG ile uyumlu peki :) öyle bir dünya yok . Bu da benden söylemesi :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hangi standart motor LPG ile uyumlu peki :) öyle bir dünya yok . Bu da benden söylemesi :)

 

Örneğin ilk arabam olan Vw polo classic lpg'li olarak 210.000 km tık demeden çalışmıştı fakat dediğiniz gibi istisnalar hariç LPG ile uyumlu bir dünya yok malesef :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Örneğin ilk arabam olan Vw polo classic lpg'li olarak 210.000 km tık demeden çalışmıştı fakat dediğiniz gibi istisnalar hariç LPG ile uyumlu bir dünya yok malesef :)

Nereden biliyorsunuz ki 221.000 sorun olmayacağını işin özü münferit örnekler ile yürüyemeyiz.

Benzinli araç sadece benzin ile verimli çalışır.

Söylediğiniz araç değişken zamanlı sübap kullanmıyor bu da bir diğer farklılık. Bu sebeple sorunsuz ömrü fazla olması normaldir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

focus 2 ve 3 te euro 5 normları gereği magnezyum alaşımlı sübaplar kullanılıyor sebebi co2 salınımını azaltmak 

haliyle alaşım parça daha çabuk yıpranıyor

ayrıca ti-vct motorlar sizin dediğiniz polo motoruna göre teknoloji üssü gibi kalır yanlışım varsa düzeltilebilir 

hem 90 binde lpg ile yapılan karın küçük bir kısmı üst kapak tamiri için kullanılabilir hatta daha dayanıklı sübaplar takılarak uzun süre sorunsuzca kullanılabilir

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

focus 2 ve 3 te euro 5 normları gereği magnezyum alaşımlı sübaplar kullanılıyor sebebi co2 salınımını azaltmak 

haliyle alaşım parça daha çabuk yıpranıyor

ayrıca ti-vct motorlar sizin dediğiniz polo motoruna göre teknoloji üssü gibi kalır yanlışım varsa düzeltilebilir 

hem 90 binde lpg ile yapılan karın küçük bir kısmı üst kapak tamiri için kullanılabilir hatta daha dayanıklı sübaplar takılarak uzun süre sorunsuzca kullanılabilir

 

Kesinlikle yapılan karın 20de biri ile yaptırılabiliyor fakat hiçbir rektefiye diyeyim serviste dahi yapılsa orjinali gibi olmuyor bizzat yaşadım gördüm.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.