Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Volkswagen Amarok Türkiye'de Satışa Sunuldu


Ogün Özemre

Önerilen Mesajlar

292730_anasayfa.jpg

Volkswagen Ticari Araç’ın merakla beklenen Pick Up modeli Amarok, Türkiye’de satışa sunulmaya başlandı. Türkiye’de çift turbo şarjlı 163 PS 2.0 BiTDI motoru ve 4x2 ile 4x4 seçenekleriyle pazara sunulan Volkswagen Amarok’un anahtar teslim satış fiyatı 50 bin 950 TL’den başlıyor.

Volkswagen Amarok Türkiye’de. Yenilikçi teknoloji, yüksek güvenlik standartları ve yakıt verimliliğini, konfor ve ergonomideki en iyi değerlerle birleştiren Avrupalı üreticinin ürettiği bu sınıftaki ilk araç olan Volkswagen Amarok showroomlarda yerini aldı. 163 PS 2.0 BiTDI motora sahip, Trendline ve Highline olmak üzere iki farklı donanım seçeneği ile Türkiye pazarına sunulan Amarok, 50 bin 950 TL’den başlayan anahtar teslim fiyatıyla alınabiliyor.

Sunduğu üstün performans, güvenlik ve konfor özellikleriyle sınıfında standartların belirleyicisi olan Amarok, sadece en gelişmiş ve sağlam mühendislik özelliklerini değil, aynı zamanda verimli motorları ve güncel Volkswagen tasarımının izlerini de taşıyor. Motorda gelecek neslin en gelişmiş teknolojisine sahip, güçlü ve verimli Common Rail Turbo dizel enjeksiyon (TDI) sisteminin kullanıldığı Amarok’un yakıt tüketimi ve egzoz atıkları, pick up kategorisindeki yeni en iyi değerleri oluşturuyor.

Müşterilerimizin beklediğine değecek

Volkswagen Amarok’un bir çok özelliği ile sınıfındaki standartları yeniden belirleyeceğini söyleyen Volkswagen Ticari Araç Genel Müdürü Kerem Güven, “Amarok, kullanım maliyetinden güvenlik özelliklerine, offroad sürüş teknolojilerinden yükleme alanı ve konfor özelliklerine kadar bir çok alanda rakiplerinden öne çıkıyor. İlk kez yer aldığımız bu segmentte Amarok, müşterilerimizin beklentilerine en iyi yanıtı verecek.” dedi.

Volkswagen Amarok’da kullanılan 2,0 BiTDI motorun daha önce Transporter ve Caravelle’de de yer alan ve son derece beğeniyle karşılanan çift turbo şarjlı motor olduğunu söyleyen Kerem Güven, “Son derece dayanıklı, yakıtı verimli kullanan, yüksek teknolojili bu turbo dizel, 120 kW / 163 PS güç üretiyor. Common Rail enjeksiyonlu çift turboya sahip ve 1500 d/d'den itibaren 400 Nm tork sağlıyor. Çift Kademeli Turbo Motor, Euro-5 emisyon standardı zorunluluklarını yerine getirdiği gibi, 100 kilometrede sadece 7.8 litre (4x4 Amarok) yakıt tüketimiyle de sınıfının en tasarruflu modeli.” dedi.

Modern Çizgileri ile Göz Kamaştırıyor

Sportif ve göz alıcı çizgileri ile dikkat çeken Volkswagen Amarok’un, Trendline donanım seçeneğinde dahi gövde rengi dolgulu geri dönüşümlü tamponlar, elektrik kumandalı ısıtmalı yan aynalar, yükseklik ayarlı halojen farlar ve alaşımlı jantlar gibi üst düzey ekipmanlar standart olarak sunuluyor.

Highline donanımı ise bu özelliklere ek olarak sunulan krom çıtalı gövde rengi ön tampon, krom kaplamalı basamaklı arka tampon, gövde rengi kapı kolları, kısmi krom kaplamalı yan aynalar, krom çerçeveli ön sis farları, krom kaplı ön panjur ve karartılmış arka camlar ile etkileyici bir görünüme sahip.

Düşük yakıt tüketimi ve üstün performans bir arada

Volkswagen Amarok, çift turbo özellikli 163 PS 2.0 BiTDI motoru sayesinde her yol şartında yüksek performans sağlıyor. 163 PS güç üreten motor, çift turbo özelliği sayesinde en dik rampalarda bile yüksek performans ve çekiş sağlıyor.

Volkswagen Amarok 5. viteste maksimum hıza ulaşırken, 6. viteste yakıt tüketimini düşürüyor. Bu sayede sınıfının en düşük yakıt tüketimine sahip olan Volkswagen Amarok’un 4x4 seçeneği 100 kilometrede sadece 7,8 litre yakıt harcıyor.

Yeni teknolojiler geliştirirken performans unsurunun yanı sıra doğaya da azami önem veren Volkswagen’in Amarok’ta kullandığı 2.0 BiTDI motor da düşük CO2 emisyon değeri ile son derece çevreci.

’Özel Klavuz Sistemi‘ en zor şartlarda bile maksimum konfor sağlıyor

Sınıfında sadece Volkswagen Amarok’ta sunulan ’Özel Kılavuz Sistemi‘, arazi şartlarında devreye giriyor ve vites kolundaki titreşimi minimuma indirerek büyük kullanım kolaylığı sağlıyor.

Ayrıca Amarok’ta sunulan bir diğer özellik de yanlış vites geçişlerinin önüne geçen kilitleme çubuğu sistemi. Bu özellik sayesinde zor yol şartlarında sürücünün hata yapmasının önüne geçiliyor ve şanzıman korunuyor.

Sınıfının en yüksek güvenlik standartları

Volkswagen Amarok sayısız özelliği ile en zorlu yol koşullarında bile maksimum güvenlik sağlıyor. Standart olarak sunulan off-road ABS, otomatik yokuş çıkış – iniş asistanı ve ESP gibi özellikler Volkswagen Amarok’u sınıfında tek kılıyor.

Çetin arazi şartlarında bile bana mısın demiyor

Volkswagen Amarok’ta güç aktarımı bakımından iki farklı kavram sunuluyor; isteğe bağlı dört tekerlekten çekiş ve arkadan itiş. Dört çeker modellerde, araç hareket halindeyken, tek bir düğmeye basarak kolayca 4 çeker sistemi devreye alınıp, çıkartılabiliyor.

Bir düğmeye basarak devreye sokulan diğer bir standart özellik de Off-Road ABS (arazi için ABS) özelliği. Bu sistem, arazide ve çakıllı yollarda aracı, zemine gömerek takoz etkisi yaratıyor ve fren mesafelerini önemli oranda azaltıyor. Bu özellik sayesinde Amarok, 45 derecelik yokuşlarda, tam dolu olsa bile rahatlıkla duruyor.

Yokuş yukarı çıkış ve iniş asistanı da Volkswagen Amarok’un tüm versiyonlarında standart olarak sunuluyor. Bu sistem sayesinde hiç bir pedala basmadan 45 derece eğimli araziye bile tırmanıp aynı şekilde inilebiliyor. Bu sistem, sürücünün ayağını frenden çekmesine rağmen aracı kaydırmıyor ve kalkış için yeterli güç oluşana kadar freni bırakmıyor. Hem rampa iniş ve çıkışları kolaylaştırıyor hem de aracın kayarak devrilme riskini azaltıyor.

Eğim açısı

Volkswagen Amarok 49.7º’lik eğim açısıyla mükemmel denge sağlıyor.

Rampa açısı

Amarok, tekerleklerinin arasındaki 23º’lik rampa açısıyla tüm engelleri, büyük küçük demeden aşıyor.

Yaklaşma-uzaklaşma açısı, suda sürüş yüksekliği: 28º’lik yaklaşma ve 17.6º’lik uzaklaşma açılarıyla en eğimli arazilerde bile rahatlıkla hareket ediyor. 500 mm yüksekliği ile suya gözü kapalı giriyor.

Geniş ve konforlu iç bölüm ve sınıfındaki en geniş yük alanı

Volkswagen Amarok'un yük alanı da kendi sınıfının en genişi. Sadece 525 milimetre yüksekliğindeki tabanıyla, 2.52 metrekare yük alanına sahip. Ayrıca tekerlek çıkıntıları arasındaki 1,222 milimetre genişlik de sınıfının en iyisi. Orta boy bir pick up'ta ilk kez Euro paletleri yanlamasına yüklemenin mümkün olduğu Amarok, böylece yükleme alanından daha çok faydalanılmasını da sağlıyor.

Sınıfının en genişi olan büyük ve ergonomik tasarımlı iç bölüm diğer Volkswagen modellerinde olduğu gibi oldukça kullanışlı. Amarok’un tüm üstün özelliklerini tamamlayan standart konfor elemanları arasında yol bilgisayarı, klima, hız sabitleyici, CD ve MP3 çalarlı radyo, yan aynaya entegre anten, elektrik kumandalı ve sıkışmayı önleyen akıllı ön camlar, çok fonksiyonlu uzaktan kumandalı merkezi kilit, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, yüksekliği ayarlanabilir sürücü ve yolcu koltuğu, çok sayıda eşya gözü, rezistanlı arka cam gibi pek çok ekipman buluyor.

VOLKSWAGEN AMAROK’UN ÜSTÜNLÜKLERİ

-DAYANIKLILIK

Mono blok gövde yapısı

En Uzun Bakım Süresi (15.000 km’lik bakım aralıkları)

-EKONOMİ

Sınıfının En Düşük Ekonomik Yakıt Tüketimi

-GÜVENLİK:

En Kapsamlı Standart Güvenlik Paketi

ESP (Viraj Dengeleme Sistemi)

ABS (Anti Blokaj Fren Sistemi)

Off-road ABS

ASR (Anti Patinaj Sistemi)

EDL (Elektronik Diferansiyel Kilidi)

Otomatik yokuş çıkış ve iniş asistanı

Sürücü, yolcu ve yan hava yastığı

-KONFOR

Yol Bilgisayarı

Klima

MP3 – CD Çalarlı radyo

6 Hoparlör

Hız Sabitleyici

Çok sayıda ve kullanışlı eşya gözleri

Sınıfının en geniş davlumbazlar arası yükleme mesafesi (1.22 m)

En büyük yükleme alanı 2.52 m²

Vites kolundaki titreşimleri minimuma indiren “Özel Kılavuz Sistemi”

Yanlış vitese takmanın önüne geçen “Kilitleme Çubuğu Sistemi”

p160bcuv4rkhd10sdsp1kvm1oim1.jpg

p160bcuv4r1b6mkus11lrcja16bq2.jpg

p160bcuv4r15541b0ja0d7j7vmn4.jpg

p160bflk501l4ikfn1hp1istpqf8.jpg

p160bflk50govp2hgv2mn12dub.jpg

p160bflk50p8b1rpl1dh430t1bl4c.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Motoru ve güvenlik donanımları çok iyi görünüyor. Çift turbo, 1500 devirden itibaren 400 nm tork çok etkiliyeci duruyor. Ama tasarımı heyecan verici değil. Yinede güzel araca benziyor, kardeşim bu tür araçların hastasıdır. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben arazi performanısını merak ediyorum bu aracın. Türkiyede bu sınıfta satılan araçlardan arazi anlamında sınıfının en iyisi Mitsubishi L200 acaba L200 ün aşamadağı engelleri bu araç aşabilecekmi ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben arazi performanısını merak ediyorum bu aracın. Türkiyede bu sınıfta satılan araçlardan arazi anlamında sınıfının en iyisi Mitsubishi L200 acaba L200 ün aşamadağı engelleri bu araç aşabilecekmi ?

Aşmasada VW efsanesi olarak aştırırlar :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aynı iç mekan; yeter artık :)

Evet ya gına geldi hakkaten bu iç mekanlardan. Skodada bile benzer iç mekan var.

Ama Ford, fiesta ile focusa aynısınıkoyunca, fiestanın göğsü ve teybi olan bi araca o kadar paramı verilir yahu diyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.