Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford Focus EuroNcap Test sonucu : 5 Yıldız


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ödüller 4'e çıktı...Tabi bunları focus'a Özleştirmek hata olur gelecek Ford modelleri içinde kullanılacaklar..

2011 - Ford Forward Alert

2011 - Ford Driver Alert

2011 - Ford Lane Keeping Aid

2011 - Ford Active City Stop (Türkiye Focuslarda mevcut)

2012 yılında diğerleri gelmesi planlanıyor...

Videosu

:nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

Tüm dünya da son 24 saat içinde Focus güvenliği hakkında bir çok haber yayınlandı..Dün Ncap'dan en iyi dereceyi alan focus bugün ise ABD'de de ki güvenlik test kurumu olan IIHS den en iyi dereceyi aldı...Bu sonuç bizim güvelik ekibimizin gururudur.Bla bla bla.

abd güvenlik testinden de geçmiş oldu Focus

abi ben bakmıştım o videolara mercedesin kapısı kopuyodu hatta mercedes çekmiş arabalarını. c serisiydı birde araç en iyi puanı volvo almıştı lexus ile beraber. valla helal olsun focusumuza içim rahatladı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

Focus'un small overlap testini gördükten sonra açıkcası Ford hakkında dayanıklılık hakkında düşündüğüm öznel düşüncelerim çok değişti ve hayal kırıklığına uğramıştım.

Neden ki hocam? 4 üzerinden 3 (acceptable) puan almamış mıydı?

Ramazan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Neden ki hocam? 4 üzerinden 3 (marjinal) puan almamış mıydı?

Yanlış. En üstün bir altı (acceptable=kabuledilebilir). Rakam yok ama şartsa 4'te 3 olabilir makuldur. Ortada kötü olan bir şey yok.

Artık sistem de değişiyor; nasıl kaza yaptırmayız diye bir önemli detay ise ne kadar benzer seviyede olsa da; bu araçların daha yüksek süratlerde ne yaptığı?!

Bugün, maaliyeti 10 bin euro ve 100 bin euro olan araba aynı seviyede güvenlik puanı alabiliyor, bunların her koşulda aynı koruma sağladını düşünebilen var mı? :/ olmasın :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yanlış. En üstün bir altı (acceptable=kabuledilebilir). Rakam yok ama şartsa 4'te 3 olabilir makuldur. Ortada kötü olan bir şey yok.

Artık sistem de değişiyor; nasıl kaza yaptırmayız diye bir önemli detay ise ne kadar benzer seviyede olsa da; bu araçların daha yüksek süratlerde ne yaptığı?!

Bugün, maaliyeti 10 bin euro ve 100 bin euro olan araba aynı seviyede güvenlik puanı alabiliyor, bunların her koşulda aynı koruma sağladını düşünebilen var mı? :/ olmasın :)

Aslında acceptable diyecektim. Marginal demişim yanlışlıkla. O da yaklaşık 2 puana tekabul ediyordu 4 üzerinden.

Bana göre en yakın takipcisi olan Golf 7 ye göre durumu kötü geldi.Focus'un yolcu kabini Golf'e göre daha fazla zarar görmüş gibi gözüküyor.

Hocam bu testlerde esasında VW grup beni çok şaşırtmıştı. Jetta 4 üzerinden  2(marginal), Passat CC ise en kötü puanlardan birini almıştı. İnternetim bu aralar kötü bir türlü giremedim ilgili siteye.

http://www.iihs.org/iihs/ratings/v/class-summary/small-cars

Burada bazı bilgiler var modeller hakkında.

Focus iyiye yakın bir puan almıştı. Golf bir tık önde diye hatırlıyorum. Öyle ciddi bir fark yok. Çarpışma testlerinde arabanın fazla kırılıp dökülmesinden ziyade teknik analizlere ve şasi sağlamlığına bakmak gerek kanaatimce. Beni şaşırtan önceki kasa Corolla'nın en düşük puan alanlar arasında olması(poor), güncel kasanın ise sorun düzeltilecek denmesine rağmen sadece bir basamak çıkıp marginal notu alması oldu. Civic'in  şaşırtıcı derecede en yüksek puan alanlar arasında olması da ilgi çekici.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus'un small overlap testini gördükten sonra açıkcası Ford hakkında dayanıklılık hakkında düşündüğüm öznel düşüncelerim çok değişti ve hayal kırıklığına uğramıştım.

bence bu durum burnun oval yapısından ve A sutünunun çok önde oluşundan kaynaklanıyor.

 a sutünunun önüne ve ön tekerlekler civarına biraz daha destek eklenirse düzelir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Belkide yeni Focus'da gerekli düzeltmeleri yapmışlardır.Evet puan verilirken önemli olan aracın yamulup ezilmesi değil içerdeki mankenin ne kadar zarar gördüğü  testte aracın yanında değildim lakin sanki biraz daha hızlı vursa şöför tarafı aracın oldukça hasar görecekmiş gibi duruyor Golf'de ise kabinde sanki duvara vurmuşcasına araç darbeyi durduruyor.

Focus

Golf

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.