Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Dün akşam bir yere yetişmek için biraz aceleyle aracımı çalıştırdım ve hareket etmeye başladım. Biraz sonra bir dönemeçten sola dönerken aracın kalkma esnasında normal haline göre biraz zorlanarak kalktığını hissettim (sanki 3 vites gibi bir viteste kalkmaya çalışıyormuş gibi). Bunun motorun soğuk olduğundan kaynaklanabileceğini düşündüm ve devam ettim. Ama sonra bir baktım ki yol bilgisayarındaki sarı ışık uyarı lambası yanıyor ve otomatik vites kutusu arızası yazıyor. Tabi haliyle çok heyecanlanıp üzüldüm. Sonra hemen arabayı uygun bir yere parkettim. Kontağı kapattım ve bir 30-35 saniye bekleyip düzgünce aracı tekrar çalıştırdım. Bu ikaz lambası söndü. Sonra bütün viteslere (P,R,N,D) bir kez geçirdim (ne işe yarayacaksa!) .Herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Sonra yoluma devam ettim. Vitesle ilgili bir sorun yaşamadım vites akışı gideceğim yere kadar su gibi idi. O ikazı da görmedim. Kendimce bunu soğukta hemen çalıştırıp devam etmeye verdim. Ama sizce ciddi bir sıkıntı olabilir mi?
Soru
Gökhan Kurt
Merhaba Arkadaşlar,
Dün akşam bir yere yetişmek için biraz aceleyle aracımı çalıştırdım ve hareket etmeye başladım. Biraz sonra bir dönemeçten sola dönerken aracın kalkma esnasında normal haline göre biraz zorlanarak kalktığını hissettim (sanki 3 vites gibi bir viteste kalkmaya çalışıyormuş gibi). Bunun motorun soğuk olduğundan kaynaklanabileceğini düşündüm ve devam ettim. Ama sonra bir baktım ki yol bilgisayarındaki sarı ışık uyarı lambası yanıyor ve otomatik vites kutusu arızası yazıyor. Tabi haliyle çok heyecanlanıp üzüldüm. Sonra hemen arabayı uygun bir yere parkettim. Kontağı kapattım ve bir 30-35 saniye bekleyip düzgünce aracı tekrar çalıştırdım. Bu ikaz lambası söndü. Sonra bütün viteslere (P,R,N,D) bir kez geçirdim (ne işe yarayacaksa!) .Herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Sonra yoluma devam ettim. Vitesle ilgili bir sorun yaşamadım vites akışı gideceğim yere kadar su gibi idi. O ikazı da görmedim. Kendimce bunu soğukta hemen çalıştırıp devam etmeye verdim. Ama sizce ciddi bir sıkıntı olabilir mi?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
5
5
5
3
Popular Days
Ksm 11
14
Ksm 12
13
May 6
9
Ksm 13
2
Top Posters For This Question
Gökhan Timur 5 posts
Gökhan Kurt 5 posts
Ömer Yalçınkaya 5 posts
Kaan Yagizer 3 posts
Popular Days
Ksm 11 2012
14 posts
Ksm 12 2012
13 posts
May 6 2015
9 posts
Ksm 13 2012
2 posts
Popular Posts
Kaan Yagizer
komple parça değişimine gerek olduğunu sanmam. Sonuçta valf gövdesi ve kanallar bozulacak şeyler değil. Zaman içinde valf'ler bozulabiliyor, onlar da değişir. Araç kaldırılır, şanzıman karteri sökülür
Gökhan Kurt
aman hocam dur hemen inmesin şanzumanım aşağıya
Mertcan Çelik
+1 Verimli bir şanzıman olduğu söylense de torkla ilgili sorunların birçok markada olduğunu duymuştum. Şanzıman yağını değiştirip arızayı silerek başlayacaklar muhtemelen sonrasında sorun çıkıp
Bu soruda 39 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap