Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Eb Artık Daha Güçlü....


Guest Egemen Toksoy

Önerilen Mesajlar

Malumunuz Mete beyinde tavsiyesiyle chip arayışını bugün sonlandırdım. Btgmaslak, superchips firması derman oldu... Videolar yakın zamanda gelecek... Ön bilgi olarak 4000 devrden sonra araca garip şeyler oluyor =) İlgili verilere btgmaslak yazarak google dan anasayfalarından ulaşabilirsiniz..Görüşmek üzere..

Türkiyedeki tek remapped Focus 1.0 hala bu sitede. :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 silindir 200 ps 1.0 eb'de var

Yakın tarihte 1.0 150 ps araçlara eklenecek.. Yani 3 silindir no problem.Sayı ve isimlere takılmayın devir değişti teknoloji her geçen gün iyileşiyor.

Paylaşım için teşekkürler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncesi sonrası videoları olsa mükemmel olurdu. Hayırlı olsun :)

142 beygir 236 nm tork

Yazılım olarak ben denenmiş, test edilmiş yazılım taraftarıyım onlar da henüz yok benim bildiğim motorun yeni olması sebebiyle.

Mertcan Çelik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 silindir 200 ps 1.0 eb'de var

varda silindirler aynı değildir heralde ?

Zaten ufak motor - maximum güç - minimal yakıt tasarrufu amacı ile yapılmış bir motorda silindir çapları ve uzunluğu az yaksın diye ufak koyduklarını tahmin ederek dikketli test etmesini önerdim ....

Yoksa 150 - 200 hp 1.0 motor isimde aynı ama bütün mekaniği farklıdır ... öyle değilmidir ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

varda silindirler aynı değildir heralde ?

Zaten ufak motor - maximum güç - minimal yakıt tasarrufu amacı ile yapılmış bir motorda silindir çapları ve uzunluğu az yaksın diye ufak koyduklarını tahmin ederek dikketli test etmesini önerdim ....

Yoksa 150 - 200 hp 1.0 motor isimde aynı ama bütün mekaniği farklıdır ... öyle değilmidir ?

Tabi ki öyle,

Benim demek istediğim olmaz diye birşey yok. Emisyonu serbest bırak bak nasıl güç alıyor sizin arabanız.. En basiti bu..İlla silindir'e şuna buna takılmaya gerek yok.

Ayrıca silindirden önce bakılacak birçok detay var..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 silindir olması bişeyi değiştirmez ki yapılan uygulamanın bir zarar vereceğini düşünmüyorum artık öyle bi hal almış ki geçen sene ufak bi tuning mağazası var oraya uğradım adam scirocco 1.4 tsi'ın ECU'su ile oynuyordu hiç anlamadığı bilmediği halde kendi kendine oynayıp sonra deniyormuş tabi ne kadar doğru ne kadar verimli yapar bilemem ..

Bir de 1.0 eb 150bgler çıkarsa mekanik olarak çok bişeyin değişeceiğini sanmıyorum belki turbo üzerinde değişiklik yaparlar geri kalan herşey aynı olur

örneğin 2.0 tdi passat 140 ve 170 hp olarak üretildi mekanikleri aynı sadece yazılımlarının farklı olduğunu biliyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

powershift şanzuman yoktur inşallah arkadaşın arabada ...

ama tekrarlıyorum keşke 1.6 ecoboost alsaydı , çokmu fiyat farkı var acaba ?

gerçi ben geçen sordum bir bayiye , artık özel siparişle geliyor , oda yeni donanımlarla filan 60 000 'e yakın fiyat ile birkaç ay beklemek lazım geliyor ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.