Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2012 Ahh Ahh okul ev arası git gel 80 km olmayacaktı bende şuan bunları düşünüyordum ah ah bende evli olmayacaktım , 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2012 valla en son konuştuğumda güç kaybı yaşamıştı ... hatta dedik ki acaba 1.6 eb 150 hp için olan map ten mi gönderdiler yanlışlıkla diye ... dyno test lerine balkıp şaşırmıştık , sonuçlarıda gönderdi en son ne olduğunu bilmiyorum ... sonucu net olarak öğrenme şansın var mı ben de ciddi olarak düşünüyorum, şu an süperchips haricinde bir alternatif görünmüyor, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Egemen Toksoy Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2012 http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=2&variant=2544 182 likler için sonuç superchips'in http://www.talkford.com/page/index.html/_/superchips-bluefin-now-available-for-16-ecoboost-r1198 1.6 eb nin versiyonarı için sonuçlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2012 gaza bastığımız zaman hafif dokunsak da gazı diplesek de, yanıt almada belirli bir gecikme oluyor, bu gecikmenin süresi gaza ne kadar basıldığından bağımsız görünüyor, dolayısı ile, bu ölü süreyi by-pass edecek bir sistem, yakıtı arttırmadan (dikkatli kullanılırsa) seri sürüşü destekleyecektir, sonuçta, gaza biraz fazla yüklen sprintbooster işe yaramaz diyen görüş bence geçerli değil, hipotezim bu cem hocam sprintbooster ı antalya dan nerden almış idiniz Kullanan birisi olarak hipotezine destek veriyorum Distribütörü BTG Maslak, Antalya bayisi Başaran. Istanbul'da takıyorlar, deniyorsun beğenirsen alıyorsun, Başaran ile telefonlaştığımda böyle bir uygulama yapamayacaklarını söylemişlerdi. Ben de BTG'den iade koşulu ile aldım, kargo ile geldi. sonucu net olarak öğrenme şansın var mı ben de ciddi olarak düşünüyorum, şu an süperchips haricinde bir alternatif görünmüyor, Forumdan bir arkadaş İngiltere'den getirtti Bluefin'i ve uyguladığında ne performans olarak ne de dyno çıktısı olarak bir kazanç sağlamadığını belirtti, foruma yazmadı. Uzun yazışmalar ve kontrollerden sonra iade etti. Bence yaptırılacaksa BTG'de yaptırılmalı (Superchips bayisi), ve sonuçtan emin olmadan ödeme yapılmamalı. 1500 TL civarındaydı galiba. Açıkcası ben garanti bitmeden yaptırtmam, güç açlığı çekmiyorum. İki sene sonra da ya ST'ye geçerim ya da param yetmezse cipslerim 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2012 Kullanan birisi olarak hipotezine destek veriyorum Distribütörü BTG Maslak, Antalya bayisi Başaran. Istanbul'da takıyorlar, deniyorsun beğenirsen alıyorsun, Başaran ile telefonlaştığımda böyle bir uygulama yapamayacaklarını söylemişlerdi. Ben de BTG'den iade koşulu ile aldım, kargo ile geldi. Forumdan bir arkadaş İngiltere'den getirtti Bluefin'i ve uyguladığında ne performans olarak ne de dyno çıktısı olarak bir kazanç sağlamadığını belirtti, foruma yazmadı. Uzun yazışmalar ve kontrollerden sonra iade etti. Bence yaptırılacaksa BTG'de yaptırılmalı (Superchips bayisi), ve sonuçtan emin olmadan ödeme yapılmamalı. 1500 TL civarındaydı galiba. Açıkcası ben garanti bitmeden yaptırtmam, güç açlığı çekmiyorum. İki sene sonra da ya ST'ye geçerim ya da param yetmezse cipslerim cevap için teşekkürler, sanırım chip için biraz daha beklemekte fayda var, sprintbooster ile şimdilik idare edelim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2012 İki sene sonra da ya ST'ye geçerim Gel iki sene geel.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 örneğin 2.0 tdi passat 140 ve 170 hp olarak üretildi mekanikleri aynı sadece yazılımlarının farklı olduğunu biliyorum.. O iki motorun internalleri komple farklı. Bence yanlış biliyorsunuz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Bu konu çok tartışılıyor. Yazılım doğru yapılır ve doğru kullanılırsa ekonomi yaptırır ancak. Torku ve gücü yüksek devire çekmiş bir yazılımdan ekonomi odaklı medet ummak hata olur. Ancak daha düşük devirde aynı torku, ya da aynı devirde daha yüksek torku yakalayan yazılım ile sürücü düşük devirli ve kontrollu gaz ile giderse aynı sürüş performansında göreceli düşük tüketim elde edebilir. Onun birde tersi var ama. Eğer turbo yüksek devirde dolmaya başlarsa dolmasının öncesinde atmosferik ile aynı özellikleri göstereceğinden tüketim düşer. Evet güç ve tork olmaz ama tüketimde düşer.. Palio için yazarsam, turbosu 2600-2800 arasında falan doluyor. O devirlere çıkmazsan (90 ı geçmezsen) 3-3.5 lt falan tüketimi var. Geçersende 4.5 lt falan tüketimi var. Çipletirsem ne olacak? bu devir daha düşecek. Zira düşük devirde tork gelsin kullanım zevki artsın diye tresholdu geriye alıp üst devirlerde de ölmesin diye basıncı arttıracaklar. Ne kadar hava o kadar yakıt olduğuna göre her şartta benim tüketimim artar.. Yani çiplenmiş bir aracın gerçek anlamda tüketimi düşürmesi neredeyse imkansıza yakın. Ekonomi amaçlı çiplenirse evet performansta kayıp olur ama ekonomi de olur. Aksi halde çok zor.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Onun birde tersi var ama. Eğer turbo yüksek devirde dolmaya başlarsa dolmasının öncesinde atmosferik ile aynı özellikleri göstereceğinden tüketim düşer. Evet güç ve tork olmaz ama tüketimde düşer.. Palio için yazarsam, turbosu 2600-2800 arasında falan doluyor. O devirlere çıkmazsan (90 ı geçmezsen) 3-3.5 lt falan tüketimi var. Geçersende 4.5 lt falan tüketimi var. Çipletirsem ne olacak? bu devir daha düşecek. Zira düşük devirde tork gelsin kullanım zevki artsın diye tresholdu geriye alıp üst devirlerde de ölmesin diye basıncı arttıracaklar. Ne kadar hava o kadar yakıt olduğuna göre her şartta benim tüketimim artar.. Yani çiplenmiş bir aracın gerçek anlamda tüketimi düşürmesi neredeyse imkansıza yakın. Ekonomi amaçlı çiplenirse evet performansta kayıp olur ama ekonomi de olur. Aksi halde çok zor.. Mertol hemen hemen tüm chip işi yapanlar güç artarken bir yandan da sakin kullanımda yakıt tüketimi düşecek diyorlar. Ben bunu anlamıyorum; torku daha düşük devir de mi almaya başlıyorlar? (Dizeller için) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Yol bilgisayarında gözüken düşer ama gerçek değer düşmez.. Kimse kendini kandırmasın. O araba çipten önce de sonrada 2500 devirde 120 ile gidecek olduktan sonra basıncı açıp daha fazla hava gönderip birde bunu yakıtla destekledikten sonra yakıt tüketimi falan düşmez. He yol bilgisayarında neden düşük gözükür? Çünkü yol bilgisayarının yazılımını yapan adam senin ECU ya yaptığın değişikliği gözönünde bulundurarak bir hesaplama yaptırmıyor. O az yakıt püskürtüldüğünü sanıyor. Oysa sen onu çip yaptırarak değiştirttin? Evet torku daha düşük devirden itibaren almaya başlıyorsun. Dolayısı ile daha düşük devirde vites büyütebilirsin. Ancak sıradan bir kullanıcı zaten aşağı yukarı 2000-2800 devir arasında kullanır arabasını.. 2800 yerine 2500 de büyüttüğünde oluşacak bir etki değil bu bahsettiğimiz. ki alışkanlıklarınız öyle kolay değişmez. Altı üstü 200-300 devirden bahsediyoruz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 (düzenlendi) zaten , chip taktırtmak için bahane yaratsın diye çıkartılmış söylentiler ... evet bukadar para verdim ama araç güçlendiği gibi yakıttada tasarruf ediyor budizm gibi , şimdi sürünüyorsun ama birdahaki yaşamda kralsın chip yaptıran adam her fırsatta devir saatini redline 'a dayayacağı için o tasarruf işi çok büyük bir yalandan ibaret ... bende mesela k&n apollo induction kit taktım arabama , ses duyayım diye habire gaza basıp duruyorum ... arabanın beyninden önce kendi beynimize remap yapyırtmalıyız Kasım 28, 2012 Tolga Başaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2012 Yol bilgisayarında gözüken düşer ama gerçek değer düşmez.. Kimse kendini kandırmasın. O araba çipten önce de sonrada 2500 devirde 120 ile gidecek olduktan sonra basıncı açıp daha fazla hava gönderip birde bunu yakıtla destekledikten sonra yakıt tüketimi falan düşmez. He yol bilgisayarında neden düşük gözükür? Çünkü yol bilgisayarının yazılımını yapan adam senin ECU ya yaptığın değişikliği gözönünde bulundurarak bir hesaplama yaptırmıyor. O az yakıt püskürtüldüğünü sanıyor. Oysa sen onu çip yaptırarak değiştirttin? Evet torku daha düşük devirden itibaren almaya başlıyorsun. Dolayısı ile daha düşük devirde vites büyütebilirsin. Ancak sıradan bir kullanıcı zaten aşağı yukarı 2000-2800 devir arasında kullanır arabasını.. 2800 yerine 2500 de büyüttüğünde oluşacak bir etki değil bu bahsettiğimiz. ki alışkanlıklarınız öyle kolay değişmez. Altı üstü 200-300 devirden bahsediyoruz. Anladım; Daha önce chip yapılıp gücü 140 hp. ye çıkartıldığı söylenen bir F2 TDCI kullanmıştım; tabii kendi aracımı sürdüğüm gibi sürüp hiç bir şey anlamamıştım o güç farkından. Benim gibi standart 2500 devir civarı vites değiştiren biri için son derece anlamsız bu iş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2012 nedir son durumlar ? izlenimler , iyi kötü ? 0-150 farkettimi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Egemen Toksoy Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2012 nedir son durumlar ? izlenimler , iyi kötü ? 0-150 farkettimi ? havalar çok kötü olduğundan sıfırdan denemedim ancak ara hızlanmalarda 1 sn ile 1.5 sn. arasında fark var. İşler biraz rahatlasın daha ayrıntılı videoları ekleyeceğim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2012 havalar çok kötü olduğundan sıfırdan denemedim ancak ara hızlanmalarda 1 sn ile 1.5 sn. arasında fark var. İşler biraz rahatlasın daha ayrıntılı videoları ekleyeceğim. Bir göz kapayıp açacak kadar fark etmiş yani...... /ben çipslettikten sonra intikam alma şansı vereceğim) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap